e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: La Sposa  (Przeczytany 12734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline froschschenkel

  • nowicjusz
La Sposa
15 stycznia 2006, 17:04
Słuchajcie, własnie wróciłam z targów ślubnych, no i.... zakochałam się w sukniach La Sposa!  :serce: Co jedna to ładniejsza, szczeólnie kilka modeli mnie zachwyciło :Uu:
Tylko problem mam nie lada bo tu te sukienusie kosztują mnóstwo mnóstwo pieniążków!
Pomocy, gdzie w Szczecinie mają La Sposa i jakie są tam ceny (tak pi razy drzwi)?
Bo jeżeli takie drogie jak tu (grubo ponad 4000 :mdleje: ) to trza będzie dalej szukać...
Poradzicie?

Offline kasiamik1

  • nowicjusz
La Sposa
15 stycznia 2006, 17:07
Witaj!
W Szczecinie la sposa jest w salonie novia na Janusza. Ja tam kupiłam swoją i kosztowała 3.500 zł. Są piękne. (mam model gales)

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
La Sposa
15 stycznia 2006, 18:05
dokładnie salon na Janusza  :)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
La Sposa
16 stycznia 2006, 09:41
novia na ul. janusza (oś. kaliny) ma la sposę.. moja la sposa persia stamtąd pochodzi....  :mrgreen:

Offline okruszek

  • maniak
La Sposa
16 stycznia 2006, 09:49
Cytat: "monia"
moja la sposa persia

Już nie można jej nabyć jako ślubnej. Monia przerobiła swoja kieckę na okazjonalne balety :) Co do La sposa - mają piekne suknie ale bardzo drogie a z metka na szyi chodzic nie będę. Polscy producenci też mają piekne modele a cena inna.

Offline DODEK

  • nowicjusz
La Sposa
16 stycznia 2006, 15:15
a może poszukaj w komisach internetowych. Suknie używane są zawsze conajmnie połowę tańsze....

Offline Magda M. Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: sierpień 2006
La Sposa
16 stycznia 2006, 19:44
Ja też jestem zakochana w sukniach La Sposa, są piękne  :lol: Tylko te ceny - zawrotne, jeśli chciałabym kupić nową  :roll:  





Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
La Sposa
16 stycznia 2006, 20:33
ojojoj.. gdyby nie forumowiczka , która chciała ją ode mnie odkupic nie zdecydowałabym się na TAKI zakup.. za duzo forsy.... wyszło inaczej.. i teraz na wieszaczku wisi moja la persia.. w wersji okrojonej .. ale jednak jest...

cięzko jest sprzedać suknię ślubną.. nawet tak ometkowaną jak la sposa.. naprawdę.. zastanówcie się czy nie lepiej zajżeć do komisu netowego czy wypozyczyc zamiast wydawac około 4 koła na "ciuch" na 1 noc...  :roll:

Offline AnetaM Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 10.09.2005
La Sposa
16 stycznia 2006, 22:21
Potwierdzam sukeinki bardzo śliczne, ale drogie....ja bym wolała część kwoty na podróż poślubną przeznaczyć ale jak kto woli....też radzę poszukać w necie dziewczyny raczej sprzedają takie suknie jak sporo za nie zapłaciły, albo wybrać wzór i do dobrej krawcowej, choć według mnie cały czas tych sukienek tkwi w tym fantastycznym materiale, wszystko się tak ięknie układa...  :mrgreen:

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
La Sposa
16 stycznia 2006, 22:30
ano.. a satyny królewkskiej w polsce nie uświadczysz..  :roll:

Offline Julia

  • Chuck Norris
La Sposa
16 stycznia 2006, 23:03
Cytat: "froschschenkel"
Pomocy, gdzie w Szczecinie mają La Sposa

Zajrzyj do sklepu Arvena na Jagiellońskiej 19, reklamują się, że posiadają w ofercie La Sposę. Ale faktycznie nie są to suknie tanie, ceny zaczynają się od 3 tysięcy w górę.

Offline froschschenkel

  • nowicjusz
La Sposa
18 stycznia 2006, 08:15
no, wlasnie sie dowiadywalam odnosnie mojego modelu - faworyta....
nie dosc ze trzeba ja spowadzac, poniewaz nie ma jej na stanie to cena, uwaga, ponad 5 tys!

hehe, i tak sie wyleczylam z mojej milosci do La Sposy, choc kiecka jest genialna  :roll:

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
18 stycznia 2006, 08:41
Cytat: "froschschenkel"
Tylko problem mam nie lada bo tu te sukienusie kosztują mnóstwo mnóstwo pieniążków!


Z tego co wiem teraz koncza sie przeceny zeszlorocznych kolekcji, ja moja kupylam kilka stowek taniej (model RUBI - Pronoviasu) w salonie Madonna w warszawie, moze warto by zajrzec i sprawdzic w ktorym z firmowanych prze madonne salonow.

Offline groszek

  • maniak
La Sposa
18 stycznia 2006, 08:46
5000??!! Przesada i to gruba!! Lepiej nakarmić głodne dzieci, albo jechać na wycieczkę :D
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dziewczyny chcą zrobić wszystko, aby dzień ślubu był, jak z bajki, ale wydaje mi się, że choćbym była bogata to szkoda byłoby mi 5000 zł na suknię, którą się nosi nawet nie cały dzień.

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
18 stycznia 2006, 08:54
Cytat: "groszek"
5000??!! Przesada i to gruba!! Lepiej nakarmić głodne dzieci, albo jechać na wycieczkę :D
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dziewczyny chcą zrobić wszystko, aby dzień ślubu był, jak z bajki, ale wydaje mi się, że choćbym była bogata to szkoda byłoby mi 5000 zł na suknię, którą się nosi nawet nie cały dzień.


A ja uwazam ze warto bo w konu to jest jeden jedyny dzien w zyciu.
Choc przyznam szczerze ze mialam drobne watpliwosci, myslalam tez ze Moj przyszly  bedzie marudzil ze za drogo ze przesadzam, ale jak zobaczylam jego mine, jak mnie zobaczyl to watpliwosci mi przeszly.

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
La Sposa
18 stycznia 2006, 09:13
ty.. anetaaa.. chcesz w nos??? p[okazałaś się "menszowi' w kiecce przed ślubem... :roll:

mój widział model tylko w necie i to wszystko.. zobaczył ją w realu dopiero na mnie... too się nazywa element zaskoczenia :mrgreen:  a jakie miny strzelał.. wszystko uwiecznione  :twisted:

Offline Kalether

  • nowicjusz
La Sposa
18 stycznia 2006, 09:28
Cytuj
naprawdę.. zastanówcie się czy nie lepiej zajżeć do komisu netowego czy wypozyczyc zamiast wydawac około 4 koła na "ciuch" na 1 noc...  :roll:


Oto głos rozsądku :!:  Ja też oczywiście wolałabym mieć własną suknię, ale wolę wyporzyczyć kreację, która kosztuje ok.3000, niż kupic tańszą, a brzydszą i jeszcze zastanawiać się co z nią zrobić po ślubie.

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
18 stycznia 2006, 09:39
Cytat: "monia"
ty.. anetaaa.. chcesz w nos??? p[okazałaś się "menszowi' w kiecce przed ślubem... :roll:

mój widział model tylko w necie i to wszystko.. zobaczył ją w realu dopiero na mnie... too się nazywa element zaskoczenia :mrgreen:  a jakie miny strzelał.. wszystko uwiecznione  :twisted:


oj tam, moj przyszly chcial zobaczyc, poza tym to Nasze swieto wiec chcialm zeby wiedzial co wybralam zeby pozniej mi nie marudzil  :klotnia: z reszta wszytko od a do z wybiramy razem i nie chcialm robic wyjatku.
poza tym moja docelowa wersja bedzi troszeczke inna (chocby w kolorze)

Offline Molunia

  • entuzjasta
La Sposa
20 stycznia 2006, 19:00
Ja też nie planowałam kupowac La Sposy ale jak przymeirzałam inne i La Spose to wątpliwości szybko uleciały z głowy. Kupiłam La Sposa - Nadia. Tak patrząc na zdjęcia to te suknie o niebo lepiej wygadają w realu. Stwierdziłam, ze przyoszczędzę na innych rzeczach ale tą suknie muszę mieć i tyle.

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
La Sposa
22 stycznia 2006, 09:20
Cytat: "Molunia"
La Sposa - Nadia. Tak patrząc na zdjęcia to te suknie o niebo lepiej wygadają w realu


dokładnie ja wybrałam La Sposa Galeon i bede kupywać ze wszystkimi dodatkami a naprawde na mnie lepiej wygląda niż na zdjęciu ;)

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
22 stycznia 2006, 12:13
Cytat: "madziulek"
dokładnie ja wybrałam La Sposa Galeon i bede kupywać ze wszystkimi dodatkami a naprawde na mnie lepiej wygląda niż na zdjęciu ;)


to ta ?

bardzo ladna, przy szerszych ramionach optycznie zwęza i wyszczupla

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
La Sposa
22 stycznia 2006, 19:07
tak to ta :)

Offline ~monika~ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2006
La Sposa
23 stycznia 2006, 22:53
Cudeńko :):):)

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
23 stycznia 2006, 23:08
Cytat: "Molunia"
Ja też nie planowałam kupowac La Sposy ale jak przymeirzałam inne i La Spose to wątpliwości szybko uleciały z głowy. Kupiłam La Sposa - Nadia. Tak patrząc na zdjęcia to te suknie o niebo lepiej wygadają w realu. Stwierdziłam, ze przyoszczędzę na innych rzeczach ale tą suknie muszę mieć i tyle.


przepiekna ta sukienka - dla tych co nie wiedza jak wyglada - wklejam fotke

i zgadzam sie ze w realu wygladaja znacznie lepiej, moze tez dlatego ze lepiej widac material i swiatlo jest lepsze


Offline froschschenkel

  • nowicjusz
La Sposa
23 stycznia 2006, 23:41
Czyli jak ja moją wybrankę w realu ujrzę to już w ogóle po nocach nie będę spała??? :shock:
Ok, poszukam, może od kogoś odkupię, albo wypożyczę, albo bank obrobię.... Ale najpierw muszę ale to muszę ją przymierzyć!
A tak nawiasem, dziewczyny, śliczne te Wasze suknie, wszystkie śliczne, La Sposa śliczna      :glupek:

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
23 stycznia 2006, 23:44
Cytat: "froschschenkel"
Czyli jak ja moją wybrankę w realu ujrzę to już w ogóle po nocach nie będę spała??? :shock:
Ok, poszukam, może od kogoś odkupię, albo wypożyczę, albo bank obrobię.... Ale najpierw muszę ale to muszę ją przymierzyć!
A tak nawiasem, dziewczyny, śliczne te Wasze suknie, wszystkie śliczne, La Sposa śliczna      :glupek:


a ktora to Twoja wybranka?

Offline okruszek

  • maniak
La Sposa
24 stycznia 2006, 07:50
Cytuj



Cytat:
naprawdę.. zastanówcie się czy nie lepiej zajżeć do komisu netowego czy wypozyczyc zamiast wydawac około 4 koła na "ciuch" na 1 noc...


Oto głos rozsądku  Ja też oczywiście wolałabym mieć własną suknię, ale wolę wyporzyczyć kreację, która kosztuje ok.3000, niż kupic tańszą, a brzydszą i jeszcze zastanawiać się co z nią zrobić po ślubie.


Monia, teraz inne spojrzenie jak jest juz się PO :)
Ale PRZED to szalałaś nie myśląc co bedzie potem :) Dlatego ja nie zamierzam wydawać na kiecke tyleeeee kasy.
Tak zapytam z ciekawości - madziulek, Molunia - ile zapłaciliście za kieckę?

Offline froschschenkel

  • nowicjusz
La Sposa
24 stycznia 2006, 10:13
Cytat: "aaaneta"
a ktora to Twoja wybranka?



w zasadzie wszysktkie są piękne ale najbardziej mi się podoba Guadix...
Problem w tym że jest koszmarnie droga i nie ma jej w szczecińskim salonie. Trzeba by było zamawiać i czekać nawet 4 miesiące, więc o wypożyczeniu też nie ma mowy  :cry:
no ale poszukam tutaj, może stanie się cud.....  :mrgreen:
Guinea też jest śliczna  :)

Offline aaaneta

  • Chuck Norris
    • Ewunia
La Sposa
24 stycznia 2006, 11:18
Cytat: "okruszek"
Monia, teraz inne spojrzenie jak jest juz się PO  
Ale PRZED to szalałaś nie myśląc co bedzie potem  Dlatego ja nie zamierzam wydawać na kiecke tyleeeee kasy.
Tak zapytam z ciekawości - madziulek, Molunia - ile zapłaciliście za kieckę?


Moim zadaniem to jedyna taka okazja w zyciu, dlatego nie uwazam ze nalezy na maxa oszczedzac. Wiecej juz nie bedzie czegos takiego.
Na moja rubi zbieralam kase duzo wczesniej (nawet jak nie wiedzialam ze bedzie to akurat ona) i nadal zbieram, a reszta pojdzie na pozoatale wydatki zwiazanych z weselem. Moja mam, ktora nie jest sklonna do rozrzutnosci stwierdzila ze nie ma co sie szczypac i raz mozna zaszalec.

Offline Ecia

  • uzależniony
La Sposa
24 stycznia 2006, 12:51
Cytat: "aaaneta"
raz mozna zaszalec

No właśnie - to jedyna taka okazja w życiu... Z drugiej strony chcieliśmy zbierać na mieszkanie... Sama nie wiem jak to będzie :) A też "choruję" na La Sposę, nawet chyba nie umiałabym wybrać, który model mi się najbardziej podoba...

Zaczęło się od tej:

Nawet znalazłam ją na allegro w moim rozmiarze, ale w Krakowie... Trochę za daleko jak dla mnie :)