e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Prezenter muzyczny potrzebny na 19.wrzesnia 09 w szczecinie  (Przeczytany 813 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rena_k Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 27.03.2005
Poszukuje osoby nie koniecznie profesionalnej !!!!! mamy w koncu 21 wiek i komputery do zagrania urodzin .  Impreza wymaga nagran z lat 60,70. 80,90,i terazniejszych hiciorow .  Impreza jest dla 3 pokolen wiekowych  od 0 do 90 .
Impreza odbywa sie na prawobrzezu . Calosc imprezy od godz 20 do 3 .  Zainteresowanych prosze o kontakt na  gg 1957499 .

Offline MISIEK Mężczyzna

  • Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
  • zapaleniec
skoro mamy 21 wiek to naściągaj do kompa mp - trójek , zrób playlistę i heja do przodu , po co szukasz kogoś do poprowadzenia imprezy przecież to pestka :)
Będzie niekoniecznie profesjonalnie , ale co tam  ;)

Offline rena_k Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 27.03.2005
ODPOWIADAM !!!!!
szanowny Panie z miasta gumisi !
jezeli mialabym ochote na ukladanie takich rzeczy napewno bym to zrobila ale zostawiam to ludziom ktorzy z tego zyja .   
Profesjonalizm dla mnie to osoba ktora dysponuje b. dobrym sprzetem muzycznym , efektami itd mozna by wymieniac do bolu ja nie szukam kogos kto zrobi mi schow jak na dyskotece .  Ja potrzebuje osobe ktora zajmie sie oprawa muzyczna i od czasu do czasu przemowi , takze niech sobie Pan   sam okresli kogo potrzebuje .  Obojetne.   A wracajac do sprawy to Profesjonalista gra z plyt !!!!  ja szukam kogos kto gra na swoj sposob .  Dodam tylko ze jest to portal raczej  z obsluga wesel a na weselu raczej nie graja znane osobosci z krainy DJ.  Jezeli obrazilam ktoregos z DJ to niestety musza sie z tym pogodzic .  Z tego co wiem to na weselach sa rozne pokolenia i gra sie raczej muzyke biesiadna

Offline MISIEK Mężczyzna

  • Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
  • zapaleniec
Szanowna Pani.
Bardzo mnie cieszy , że wie Pani , kto to jest profesjonalista, :) , czy jakiś Dj się obraził tego nie wiem i nie wnikam , a z tego co wiem to w bazie firm tego wortalu ogłaszają niestety (dla Pani) sami profesjonaliści , nie mniej jednak zapraszam tutaj :

http://e-wesele.pl/baza2.php

owocnych poszukiwań i udanej imprezy
pozdrawiam

facet z miasta Gumisie :)

P.S  więcej luzu Szanowna Pani :)
 

Offline rena_k Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 27.03.2005
Luzu mi nie brakuje :)
i choc moje wesele bylo kilka lat temu  na zart i luz nie narzekam !.   A propos bazy danych to juz  pisalam z niektorymi Panami i sa zajeci stad moje ogloszenie . 
Ps.
 ach bym zapomniala mimo podobnego wieku  pomiedzy nami ciesze sie ze Pan jest nadal aktywny na tym portalu  milo ze chociaz ktos odpisuje  :)
 pozdrawiam niobeznana w krainie muzyki bo w koncu pochodze tylko z Koloni

Offline MISIEK Mężczyzna

  • Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
  • zapaleniec
off topic - się robi (PRZEPRASZAM MODERATORÓW :)), ale co tam , jak szaleć to szaleć :)

dlaczego mam nie odpisywać , bardzo miło się gawędzi a przecież o to chodzi , a tak na marginesie będzie ciężko znaleźć kogoś sensownego na ten termin , co nie oznacza., że jest to niemożliwe :) wytrwałości życzę i miłego dnia , pozdrawiam serdecznie i do następnego  wirtualnego spotkania.

P.S W Kolonii co prawda nie byłem , ale na koloniach się bywało - hi hi hi  - pozdrowienia dla "Kolonistów" od "Gumisiów"

Offline obserwator

  • maniak
  • data ślubu: trochę czasu minęło
Miło się Was czytało. Szkoda, że powstała taka przerwa, zaczynaliście się rozkręcać. Każde z Was chciało pokazać, że jest bardziej elokwentny od rugiego, a przecież nie o to chodzi :D i sami doskonale o tym wiecie :D. Ja nie byłem w Koloni, nie byłem na koloni, ale byłem na zimowiskach :D. Pozdrawiam obie zwaśnione strony :D.