e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Projekt sukni by ane3ka  (Przeczytany 2997 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ane3ka

  • nowicjusz
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 14:03
A ja swoją sukienkę zaprojektowałam sama. Na razie są tylko rysunki, bo suknia dopiero będzie się szyć :)



I coś na chłodny kwietniowy dzień na sukienkę...

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 14:07
sliczne!!! jestem pod wrażeniem!!

Offline demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 14:14
Cytat: "Sylvi"
sliczne!!! jestem pod wrażeniem!!

 :shock:  :shock:  :shock: mało powiedziane- sama to naszkicowałaś :?: Gratuluję pomysłu i umiejętności :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Agnieszka32

  • phpBB Moderator
  • uzależniony
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 14:20
WOW!!  Bozia to jednak mogłaby pewne rzeczy wypośrodkowywać (talent np.) a nie tak jednemu dać do bólu, a drugi nawet nieśmiertelnej martwej natury z krzesła i jabłka nie potrafi narysować :wink:

[ Dodano: Wto Paź 18, 2005 2:22 pm ]
A tak serio, to sukienka piękna już w fazie projektu, a co dopiero będzie później :)

Offline ane3ka

  • nowicjusz
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 14:27
Szkic wykonałam sama a pomysły wzięły się z tego co gdzieś podpatrzyłam. Dziękuję za miłe słowa, ale bez przesady... Kieca nie jest znów taka nadzwyczajna. Ma ją szyć krawcowa. Mam nadzieje, że nie popsuje tego, co zrodizło sie w mojej głowie  :wink:

Offline Julia

  • Chuck Norris
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 15:50
A ja niestety nic nie widzę :(

[ Dodano: Wto Paź 18, 2005 3:05 pm ]
Teraz sie udało zobaczyć, interesująca suknia-rybka, zwłaszcza podoba mi się żakiecik :D

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
Projekt sukni by ane3ka
18 października 2005, 17:01
Anetka gratuluję pomysłu.
I pewnie zaraz znowu dostanę po głowie i cała reszta, bo tutaj miały być same fotki. Nasze posty zostaną skasowane. :)

Offline Magula

  • bywalec
Projekt sukni by ane3ka
20 października 2005, 16:30
Pomysł i talent - zazdroszcze. Śliczna ta sukienka :serce:

Offline aleksad

  • forumowicz
Projekt sukni by ane3ka
26 października 2005, 13:51
A mi bardzo podoba się suknia madziuli 22,nie wiem wprawdzie jak wyglada na dole,ale góra super

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Projekt sukni by ane3ka
29 października 2005, 19:55
Mi się bardzo podoba sukienka sylwi kuz ...pewnie dlatego , że moja sukienka była w tym samym stylu ...stylu "kopciuszkowym"  , "księżniczkowym" , "princeskowym" itd :lol:
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline okruszek

  • maniak
Projekt sukni by ane3ka
29 października 2005, 21:11
a mnie się spodobała sukienka Magdy Sz. Sylwia kuz myśli o podobnej,  taki właśnie fasonie jaki miała Magda Tutaj są fotki : http://www.forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=1457&postdays=0&postorder=asc&start=0
Można też zobaczyć ją okiem na teledysku.