e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: MERCILON  (Przeczytany 1030 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Robaczek Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 14.08.2010
MERCILON
15 marca 2009, 11:18
Niby to jest forum o planowaniu juz ciąży a nie jej zapobieganiu...ale nie wiem gdzie się zwrócić to pisze do Was dziewczynki :) Czy któraś z Was bierze tabletki antykoncepcyjne MERCILON? Jak się po nich czujecie?

Offline martulka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18-06-2005
Odp: MERCILON
15 marca 2009, 22:10
Ja brałam te tabletki 2 razy. Pierwszy raz jak miałam 19 lat i wtedy czułam się super, nie miałam żadnych dolegliwości, @ trwała 3 dni.
Gdy wróciłam do nich po kilku latach już mi nie pasowały, miałam huśtawkę nastrojów - śmiałam się i ryczałam bez powodu.

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: MERCILON
15 marca 2009, 22:57
Mercilon chyba jest dla kobiet nierodzących  ::)

Ja równiez łykałam jak byłam młodziutka  :P
Pamiętam że lekarz zawsze wypytuje kiedy się zaczęła @ , czy są porody za sobą itd i dobiera leki .

ja przez pierwsze pare dni czułam sie fatalnie , ale potem swietnie je znosiłam :) @ była praktycznie co do godziny i wogóle jej nie czułam i była mizerna :)

Nie wiem czy to kwestia akurat Mercilonu czy ogólnie tabletek .
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: MERCILON
16 marca 2009, 07:11
Ja kiedys tez bralam Mercilon, czulam sie dobrze.
Teraz kiedy po ciazy bralam tabsy lekarz pyttal czy kiedys cos bralam, jak powiedzialam, ze Mercilon to powiedzial, ze "teraz damy cos nowoczesniejszego" :D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: MERCILON
16 marca 2009, 16:39
Cytuj
Mercilon chyba jest dla kobiet nierodzących 


w sensie jakim?


Mercilon to typowy jednofazowy, doustny środek antykoncepcyjny, zawierający dezogestrel (progestagen III generacji o słabej aktywności androgenowej, odpowiadający strukturalnie lewonorgestrelowi) oraz etynyloestradiol.
Preparaty o identycznym składzie jakościowym (nie koniecznie ilościowym) to Maverlon, Regulon, Novynette

Offline pileczka22 Kobieta

  • Aga
  • Chuck Norris
Odp: MERCILON
22 marca 2009, 01:41
Ja też brałam Mercilon i wszystko było ok. Ne przytyłam, nie miałam huśtawki nastrojów, a @ była króciutka i bezbolesna.

Offline Robaczek Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 14.08.2010
Odp: MERCILON
22 marca 2009, 17:27
Dziękuje Wam bardzo za opinie na temat tych tabletek :)

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: MERCILON
22 marca 2009, 17:45
Ja tez brałam Mercilon i czułam sie po nich świetnie  ;) nic nie przytyłam i @ była jak w zegarku  :D

Offline katrishja Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 18.09.2009
Odp: MERCILON
1 czerwca 2009, 10:12
Odświerzając wątek- biorę Mercilon od kilku lat i nigdy nic się nie działo-POLECAM:)