e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Fotograf - Pan Arsoba  (Przeczytany 3323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline martina8

Fotograf - Pan Arsoba
21 Września 2005, 09:48
Dziewczyny, szukam fajnego fotografa na wesele. Czy slyszal ktos o Panu Arsobie. Jak jego prace? Wydaje mi sie, ze gdzies juz czytalam na forum o nim, ale nie moge cos znalzc  :cry:

Pozdrawiam

Offline Sylvi Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
21 Września 2005, 10:30
Oczywiście, Jerzy jest bardzo sławny wśród forumowiczek :)
Robił sesje ślubne Monii i Asi. Dziewczyny na pewno się wypowiedzą  :D

Offline Julia

Fotograf - Pan Arsoba
21 Września 2005, 17:14
Jeśli chodzi Ci o reportaż zdjęciowy dokumentujący dzień Waszego ślubu - polecam :D . Duża ilość fotek, z których najlepsze wybierasz do albumu, poza tym całość dostajesz na płytce. Fajne zdjęcia plenerowe, super atmosfera bezstresowa podczas sesji. Przystępna cena, w przeliczeniu na ilość zdjęć, które otrzymujesz.

Offline asia Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
21 Września 2005, 17:42
Jurek robił nam zdjątka i jesteśmy bardzo zadowoleni.
Spędził z nami prawie cały dzień, zrobił mnóstwo zdjęć. Nie wiedzieliśmy, które wybrać do albumu, ponieważ większość była rewelacyjna. Wybieraliśmy je około 3 godzin!!!  :D
Warto zaznaczyć, że Jurek daje młodym WSZYSTKIE zdjęcia na płytce. Są one już sformatowane i gotowe do wywołania.
Myslę, że jest to fotograf warty swojej ceny i godny polecenia.

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Fotograf - Pan Arsoba
21 Września 2005, 20:56
bier jak masz okazje... jego fotki znajdziesz w moim temacie w relacjach i gratulacjach (strona 3 - temat - monika skirzyńska-podgórska wita)

Offline asiek

Fotograf - Pan Arsoba
22 Września 2005, 12:41
No to i ja coś powiem.W zeszłym roku u nas Jureczek robił zdjęcia na ślubie i weselu i cóz.SĄ PO PROSTU PIEKNE, FANTASTYCZNE, REWELACUJNE ETC. ETC.!!!!!!! Atmosfera podczas sesji jest taka, że największego zestresowanego człowieka wprowadzi w super humor!
Bardzo polecamy.Nasze zdjęcia są również w galerii w relacjach i gratulacjach,ale bardzo na początku, ponieważ byliśmy jedną z pierwszych par na forum, któe były już po ślubie.
Asiu, my wybieralismy te 400 zdjęć kilka dni, hihi.3 godziny to sukces!!

Offline martina8

Fotograf - Pan Arsoba
22 Września 2005, 19:38
Dziewczyny, dziekuje za odpowiedzi. Ogladalam wasze zdjecia i musze powiedziec ze bardzo mi sie podobaja. Musze sie tylko jeszcze spotkac z Panem Jerzym i chyba sie zdecyduje.

Pozdrawiam

Offline dziubasek Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
12 Listopada 2005, 16:33
No to w takim razie ja tez sie z nim umowie :D

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Fotograf - Pan Arsoba
12 Listopada 2005, 18:53
oj .. umów sie umów...

a karta e-wesele przyda się, bo honoruje zniżki na kartę...

Offline dziubasek Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
13 Listopada 2005, 14:59
hlip hlip Pan Arsoba wyjeżdża na 4 miesiące (czerwiec- wrzesień 2006) na wyprawę fotograficzną :( hlip hlip... szkoda :sad: Poleca swojego znajomego Dominika Aniołkowskiego... znacie go??

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Fotograf - Pan Arsoba
13 Listopada 2005, 19:32
niestety nie.. nie słyszałam nic op tym gościu...

podjedź i zobacz jego prace....

Offline szajo Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
21 Maja 2006, 22:51
odświeżę temacik :) bo się pochwalić muszę ;) fotograf załatwiony :) a jest nim oczywiście pan J.A. bardzo cieszę się, że będzie to właśnie on... jest bardzo miły i hmm.. wyluzowany :) więc na pewno nie bedzie stresu, ani przy jakiś pozach, ani z tego powodu że zdjęcia nie wyjdą.. a będzie ich dużo i za nie dużą cenę :) ( cena dokładnie jakieś 10 razy mniejsza niż kosztuje jego aparat bez żadnych dodatków - obiektywów itp) ;) ehhh już nie mogę się doczekać  :mrgreen:

Offline Olaa Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
22 Maja 2006, 00:46
szajo, a mi mówił kubaniec, że wyjeżdza w połowie maja  :roll:  Macie już umowę, czy na razie zaklepany termin? A umowa po jego powrocie??

Offline szajo Kobieta

Fotograf - Pan Arsoba
22 Maja 2006, 07:50
:D termin zaklepany... umowa po powrocie :D mówił wszystko, nie boje sie ze mogłby cos wywinąć :)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Fotograf - Pan Arsoba
22 Maja 2006, 08:22
spokojnie.. juras teraz wyjeżdża ale w 2007 roku bedzie....