e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: poszukuję -kamerzysta i fotograf z okolic Śląska  (Przeczytany 3592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam! :)
Poszukuję kamerzystę  i fotografa który fajnie zmontował WAM film z wesela najlepiej by było z okolic Ślaska. 

Super zdjęcia i przepiękną  fotoksiążkę ślubną z pleneru   zamawiała w Foto Hance w Bytomiu

Offline ajka85 Kobieta

a ja wysylam namaiary na prv, nie piszesz dokladnie skad wiec podaje namiary do Kamerzysty z Siemianowic i z Sosnowca

A ja z własnego doświadczenia polecam Foto Video Arka z Częstochowy  :ok: - można zamówić zarówno zdjęcia jak i videofilmowanie.

Offline ka-milka Kobieta

Proponuje zajrzeć ma regulamin - namiary na  priv ja znalazłam tam świetnego fotografa!! Zdjęcia są cudne!!
« Ostatnia zmiana: 22 Lipca 2009, 10:18 wysłana przez monia »

Offline Maggie_2408 Kobieta

Ja polecam "videodarek" z Zawiercia. Jesteśmy bardzo zadowoleni z filmu jaki nakręcił i ze sposobu w jaki zmontował płytę. Próbki jego nowych filmów znajdziesz na stronie: regulamin - namiary na priv
« Ostatnia zmiana: 22 Lipca 2009, 10:17 wysłana przez monia »

Offline ona240410 Kobieta

witam
czy ja również mogę prosić o jakieś namiary?poszukuję fotografa i kamerzysty. najlepiej żeby to był w pakiecie z jednej firmy. planuję zdjęcia plenerowe po weselu i film z tych zdjęć oraz wiadomo film z wesela. żeby to w ciekawy sposób zmontować. jestem z DG i proszę o namiary na okolicznych profesjonalistów. z góry dziękuję.

Offline ismenka1986 Kobieta

Ja mogę podać namiary na fotografa i kamerzystę z Dąbrowy Górniczej:)

Offline edziah Kobieta

  • nowicjusz
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 28.11.2009- cywilny 01.10.2011- kościelny :)
A czy ja mogę prosić o namiary tego z siemianowic i sosnowca?

Dzięki z góry

Offline ajka85 Kobieta

bardzo rposze namiary wyslane|:)

Bardzo proszę zgłosić się do administracji e-wesela w celu uiszczenia opłaty za reklamę .
Proszę przeczytać REGULAMIN
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2009, 19:09 wysłana przez ela »

Offline Siasia Kobieta

Dziewczyny jeśli jest ktoś zainteresowany to ja jak najbardziej mogę polecić mojego fotografa z sosnowca. Wszystkie informacje z chęcią napisze na priv.  ;)

Ja również polecam fotografa :)
Dla chętnych namiary na prv.

Offline ona240410 Kobieta

to ja poproszę te namiary jeśli można. dziekuje bardzo

Jestem z okolic Zawiercia i poszukuje fotografa i kamerzysty. 
Jesli chodzi o foografa bardzo zaezy mi na dobrych zdjeciach bo to pamiatka na cale zycie, jesli chodzi o kamerzyste tu glownym kryterium jest cena.  Osobiscie zastanawialismy sie czy w ogóle nie zrezygnowac z kamerzysty, ale rodzina bardzo chce miec pamiatke ;)

Z gory dziekuje za pomoc :)

poszukuje kamerzysty - dobrego , ciekawego  i taniego;) z okolic Sosnowca D. G lub cos tędy Pilne . . . . 14 listopada wesele ;/

Pomocy

Pozdrawiam Aga

Offline Tess Kobieta

Witam.
Poszukuję fotografa na wesele i plener oraz kamerzystę, wesele będzie w Chorzowie.
Proszę o info na priv :)
Pozdrawiam

Offline Siasia Kobieta

Poszły...  :D

Offline doodi Kobieta

Cytat: ona240410 link=topic=13802. msg982516#msg982516 date=1248942223
witam
czy ja również mogę prosić o jakieś namiary?poszukuję fotografa i kamerzysty.  najlepiej żeby to był w pakiecie z jednej firmy.  planuję zdjęcia plenerowe po weselu i film z tych zdjęć oraz wiadomo film z wesela.  żeby to w ciekawy sposób zmontować.  jestem z DG i proszę o namiary na okolicznych profesjonalistów.  z góry dziękuję. 

Zapraszam do skorzystania z naszych usług: www. fotounica. pl W razie pytań proszę o kontakt :)

Offline estyma Kobieta

hej dziewczyny, jestem z siemianowic i tez bede bardzo zobowiazana za jakies dobre namiary na foto-video z okolic:) z gory dzieki :)

Offline Siasia Kobieta

Witajcie wszystkie przyszłe Panny Młode!!!
Jako świeżo upieczona Małżonka mogę z całego serca polecić mojego fotografa i kamerzystę.
Podam wszystkie informacje na priv, a co do kontaktu, to wystarczy wpisać w wyszukiwarce: "kamerzysta MENTEL sosnowiec"  ;)

Offline welurka Kobieta

Hej :)

Bardzo proszę o przesłanie namiarów na priv dobrego kamerzysty z Siemianowic i okolic.  Dodam, że chodzi mi tylko o filmowanie bo fotografa juz mamy ;)

Z góry dzięki

Pozdrawiam Was  :-*

Offline ajka85 Kobieta


Offline MonikaRobert Kobieta

Ja też poproszę o namiary na kamerzystę z okolic sosnowca :)

Offline ajka85 Kobieta


Hejka,
jeśli jest ktoś chętny to podam namiary na priv:)

poproszę o namiary na kamerzystę (videofilmowanie) i fotografa  z  Dąbrowy Górniczej lub okolic

Offline graziella Kobieta

W niedzielę masz targi ślubne w Spodku- będzie tam ich bez liku

Offline micka Kobieta

poprosze namiary na fotografów, interesuje mnie fotografia artystyczna :)

Offline Antenqa87 Kobieta

Wszystkim polecam Studio Cinema z Sosnowca.