e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: POMOCY!!SZUKAM SALI!!  (Przeczytany 6209 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MagdaMM Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28 sierpień 2010
POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 12:28
Dziewczyny, prosze Was o pomoc!! Nie wiecie gdzie mogę znależć sale na okres letni 2010?? nie wiecie czy ktoś gdzieś nie zrezygnował albo czy gdzieś jeszcze wolne terminy są?? prosze Was o pomoc!!

Offline Kasia_Przystalska Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 10.07.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 13:00
hej ja wiem o wolnym terminach 2010 w Dąbrowie Górniczej tj restauracja astra i restauracja kem

Offline MagdaMM Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28 sierpień 2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 13:37
dzięki wielkie. .  wydzwaniam wszedzie i natrafiam na pojedyńcze wolne terminy. . .  no ale zawsze coś. .

Offline amika Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 12 kwiecień 2009
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 15:00
juz wkrótce otwarcie nowej sali w S-cu    Dom Przyjęć Sielec przy dawnej kopalni S-ec.Tam bedą napewno wolne terminy :)

Offline mk.mika Kobieta

  • maniak
    • Słońce i Księżyc stałoz się jednością- relacja
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 15:38
Możliwe że w Dworku pod lipami w Katowicach Giszowcu mogą jeszcze mieć jakiś termin wolny, ale tego nie jestem pewna. Zadzwonić zawsze można.

Offline MagdaMM Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28 sierpień 2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 15:40
a masz może jakieś fotki tego dworku pod lipami? bo niestety na internecie nie moge znależć;/

Offline mk.mika Kobieta

  • maniak
    • Słońce i Księżyc stałoz się jednością- relacja
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 15:42
Zapraszam do mojego odliczania, widać tam dużą salę i małą salę restauracyjną. Mała sala jest do 48 osób duża ... na dużo osób.  ;)

http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=12738.0

Offline cimaon Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 09.09.09/12.09.09
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 19:34
Ojoj! A czy słyszał ktoś o wolnych terminach na 12 września 2009? Będę bardzo wdzięczna z apomoc!
:)

Offline kiniadg Kobieta

  • http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=21353.0
  • entuzjasta
  • data ślubu: 03.07.2010 Maxim
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
27 stycznia 2009, 23:31
REKLAMA - patrz REGULAMIN!!!!
 Kolejna reklama!!!!!!!!!!!!!!!! Proszę sobie doczytać co Regulamin mówi w tym temacie!!!!!
« Ostatnia zmiana: 4 lutego 2009, 13:41 wysłana przez merkunek »

Offline MagdaMa Kobieta

  • zapaleniec
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
3 lutego 2009, 23:00
nowa sala na Sielcu w Sosnowcu;
na przyszły rok same wolne terminy - bo dopiero otwierają w czerwcu;
na ten prawie wszystkie wolne terminy :-)
pytałam 3 tygodnie temu

Offline tyska83 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
4 lutego 2009, 10:06
madziu wiesz cos wiecej na temat tej sali??? Jakies namiary moze stronke juz maja??

Offline MagdaMa Kobieta

  • zapaleniec
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
4 lutego 2009, 10:31
namiary Ci wysłałam, ale trzeba tam podjechać osobiście, bo to jest nowy budynek i jeszcze jest remont;
z tego co mi tam opowiadał facet to będzie super (jeśli wszystko będzie tak jak mówił to będzie to najlepsza sala w Zagłębiu,naprawdę)
otwarci w maju, na komunie a pierwsze wesele już w czerwcu mają;

ja się nie zdecydowałam dlatego że wynajmuję salę bez obsługi, bo na menu od osoby mnie nie stać (120-130 osób u nas będzie razy 180zł to już ile, a gdzie reszta?); a tak to zamknę się ze wszystkim w 16 tysiącach - a na tyle nas stać jeszcze :-)

Offline tyska83 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
4 lutego 2009, 10:55
tez raczej rozgladam sie za sala bez obslugi z tych samych powodów co ty (mam juz nawet upatrzona)!!  Pytam z ciekawosci o ta sale:) Zadzwonie zapytac moze cos powiedza konkretnego. :)

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
4 lutego 2009, 13:37
Bardzo prosze Gościa zgłaszającego posty o ujawnienie się, anonimów nie bierzemy pod uwagę!!!

Offline sunflowerka83

  • forumowicz
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
4 lutego 2009, 16:24
W Czeladzi jeszcze budują taki spory hotel obok Oberży. Myślę, że będzie tam spora restauracja. Warto zapytać.
Poza tym to chyba ten sam właściciel, pewnie będzie podobnie jak w Oberży tylko na większą skalę - a jezeli tak to to może być jedna z fajniejszych sal w okolicy. No jedyny minus , ze przy trasie:-(

Offline aga8207 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 06.06. 2009 Catamaran :)
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
5 lutego 2009, 09:35
sprawdź jeszcze resataurację Belvedere w Sosnowcu, Kamionki, Winiarnię u Renarda, Zagłobę (to nowo otwarta sala w zeszłym roku), Tyle mi narazie do głowy przychodzi

Offline MagdaMa Kobieta

  • zapaleniec
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
5 lutego 2009, 10:01
i  jeszcze Starą Strzechę na Milowicach

Offline margaret Kobieta

  • nowicjusz
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
8 lutego 2009, 19:47
Witam!
Z tego co ja jeżdziłam i oglądałam to jest sala w Czeladzi nazywa się DOMINO jest bardzo ładna bo chyba w zeszłym roku remontowana.  Pan mówił że nawet na czerwiec chyba są terminy wolne bo dopiero wrócili z urlopu miesięcznego .  Pozdrawiam

Offline MagdaMM Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28 sierpień 2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
8 lutego 2009, 21:57
TAK TAK , W DOMINO JEST 160ZL OD OSOBY BEZ NAPOJÓW CIASTA I TORTU

Offline epata Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 03.07.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
9 lutego 2009, 10:13
w restauracji "pod lwem" w Będzinie jest 170zł/os z ciastem, tortem, napojami (soki bez ograniczeń), jest obiad i 4 ciepłe dania. Jesli kogś interesują noclegi - tak jak mnie- to jest tam ok 40 miejsc noclegowych

Offline ajka85 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 21.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
12 lutego 2009, 19:56
napewno maja wolne w Lagunie ( teraz sala w remoncie) i Kotwicy, Shuma i Catamaran tylko piatki i niedziele :)

Offline kijanakijana Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
24 lutego 2009, 09:26
A my sie zdecydowalismy wlasnie na nowa sale Sielec, termin sierpien 2010, troche ryzykowne ale Pan nas przekonal :) zrezygnowalismy z sali Rafael w Sławkowie wiec tam tez mozesz zapytac. 

Offline ineeze Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 2o.o6.2oo9 :serce:
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
24 lutego 2009, 11:02
A ten lokal koło Sielca już powstał, czy jest dopiero wykańczany? Jak się nazywa/ będzie nazywał?

Offline kijanakijana Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
24 lutego 2009, 11:21
Jest na etapie wykanczania, na 100% bedzie gotowy juz w maju bo zarezerwowana jest komunia jak juz MagdaMa wyzej napisala.  Nazywa sie Dom Przyjęć Sielec, mam nadzieje ze wszystko bedzie tak jak Pan obiecuje, ale przedstawia to wszystko raczej bardzo wiarygodnie.  Stronki jeszcze nie ma ale ukaze sie jak juz bedzie wszystko wypolerowane na blysk zeby zdjecia ladne porobic.   Mimo ze lokal jest w fazie remontu, umowe mozna juz podpisac. 

Offline ineeze Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 2o.o6.2oo9 :serce:
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
24 lutego 2009, 11:23
A jakie oni mają stawki za przyjęcie weselne?
Piszecie, że w połowie maja ma być otwarty, z chęcią się tam przejadę i pooglądam sobie ten lokal.

Offline kijanakijana Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
24 lutego 2009, 11:40
Sa 3 menu do wyboru, dokladnie nie pamietam ale na dzien dzisiejszy chyba bylo to 165, 185 i ostatnie juz ponad 200.  w tych dwoch tanszych nie ma ciast ani napojow.  My zdecydowalismy sie na to srodkowe, nie jest super tanio ale u nas glownym czynnikiem wyboru bylo położenie, mieszkamy jakies 10 minut piechota od lokalu wiec na transporcie sie zaoszczedzi ;)

Offline ineeze Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 2o.o6.2oo9 :serce:
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
24 lutego 2009, 11:51
Sa 3 menu do wyboru, dokladnie nie pamietam ale na dzien dzisiejszy chyba bylo to 165, 185 i ostatnie juz ponad 200.  w tych dwoch tanszych nie ma ciast ani napojow.  My zdecydowalismy sie na to srodkowe, nie jest super tanio ale u nas glownym czynnikiem wyboru bylo położenie, mieszkamy jakies 10 minut piechota od lokalu wiec na transporcie sie zaoszczedzi ;)
kijanakijana, czy jest tam jakiś telefon, żeby się porozumieć z właścicielem?
Jeśli tak, prosiłabym o namiar na priv, z góry dziękuję bardzo.

Offline MagdaMM Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28 sierpień 2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
2 marca 2009, 11:22
hej dziewczyny;) szukalam sali okolo miesiaca.. ,,zwiedziłam" :P  okolo 15stu.. ostatecznie zdecydowalismy sie na Dom przyjęć okolicznościowych u Knopka w Imieliniu.-jako ze moj narzeczony mieszka w myslowicach wiec wmiare blisko od niego jest.. placimy 160zl za osobe (bez napoi i ciast),ale powqiem wam ze jedzenia jest bardzo duzo w porownaniu z niektorymi salami.. mam nadzieje,że wy tez znajdziecie tą ,,swoją" sale;)co prawda termina nam sie troszke przesunąl ale 28sierpnia 2010 tez calkiem nieźle brzmi :P ;D pozdrowionka

Offline Ania84 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 07.08.2010
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
2 marca 2009, 22:59
Hej :) mam dylemat mam zarezerwowaną salę na 07. 08. 2010 w Sławkowie sala - Rafael, ale teraz żałuję bo podoba mi się bardziej sala w Różanym Dworze :/ i jest problem bo nie am terminów błagam, proszę jeśli jest ktoś kto chce odsprzedać termin  to ja chętnie :D Pozdrawiam :*

Offline fokusia88 Kobieta

  • nowicjusz
Odp: POMOCY!!SZUKAM SALI!!
9 marca 2009, 12:18
Witam, mam do odstąpienia termin sali u Knopka w Imielinie na dwu-dniowe wesele 22-23. 08. 09 r.  zostało 5 miesięcy prosze o kontakt chętnych. mail  fokusia17@interia. pl