e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: gdzie obrączki???  (Przeczytany 63839 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daruda Kobieta

gdzie obrączki???
26 Stycznia 2009, 23:05
heja dziewczynki,mogłybyście conieco mi podpowiedzieć,gdzie warto zajżeć po obrączki w Bydgoszczy???w jakich miejscach sa w miarę przystepne ceny noi fajne wzorki?z góry dzięki;-))

Offline michasia Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
27 Stycznia 2009, 10:34
my planujemy pojechać do galerii fordon(choć mamy daleko), tam jest babka, która była na targach i dopiero otworzyła sklep.
jubiler kitta. narazie tam spotkaliśmy sę z najniższymi cenami, jeszcze myslimy o jubilerze na błoniu przy targowisku.
najczęściej za klasyczne półokrągłe obrączki chcą ok.700-900zł. Nam sie właśnie taki klasyczne obrączki podobają.

Offline Olka1983 Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
1 Lutego 2009, 15:53
o widzisz Daruda..... jak bys sie wybrala do fordonu tam gdzie tobie pisalam to bedziesz miala bliziutko aby i ta galerie zachaczyc :D napewno w ktoryms cosik znajdziecie :D

Offline japcio Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
1 Lutego 2009, 18:00
Olka1983   Dzięki za namiary na jubilera :) Wczoraj zamówiliśmy obrączki :)

Offline Olka1983 Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
1 Lutego 2009, 18:30
nie ma sprawy :) ciesze sie ze moglam cosik podpowiedziec :)

Offline Daruda Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
1 Lutego 2009, 21:13
noi ja tez skorzystam jak będę na urlopiku;-)

Odp: gdzie obrączki???
3 Lutego 2009, 16:03
A nie myśleliście o Aparcie? Też duży wybór (choć my akurat mamy klasyczne ;) ) i przystępne ceny :D

Offline japcio Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
3 Lutego 2009, 17:10
My oglądaliśmy obrączki i w Aparcie i Yes i Kruku. Żadne niestety nie wpadły nam w oko. Wybór tak naprawdę był kiepski. Przynajmniej dla nas.

Odp: gdzie obrączki???
3 Lutego 2009, 20:11
a ja z tych firm które japcio wymieniłaś odradziłabym tylko yes

Offline japcio Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
3 Lutego 2009, 20:18
hmmmm.....noszę na palcu pierścionek zaręczynowy z yes. Odpukać, wszystko z nim w porządku. Mam też kilka par kolczyków, z którymi także nie ma problemów. Miałam natomiast kilka przejść z pewnym wisiorkiem. Ale był od byłego. Stąd pewnie te problemy ;)

Odp: gdzie obrączki???
3 Lutego 2009, 20:33
hehe, japcio dobre wytłumaczenie ;D
co do felerności biżuterii to miałam na myśli obrćzki, bo tylko o nich słyszałam niepochlebne opinie, o reszcie biżuterii nic nie wiem - czy dobra czy zła ;)

Offline Annapurna83

Odp: gdzie obrączki???
11 Lutego 2009, 23:36
Witam.  Jeśli ktoś się zastanawia nad obrączkami Kruk, Apart, Yes, to zdecydowanie polecam Kruka.  Jako jedyni mają dożywotnie odświeżanie, a nie tak jak np w Aparcie tylko przez 2 lata.  No i chociaż to nie jest argument, zeby an nich się decydować, ale dają fajny prezent ślubny :D Na prawdę byłam mile zaskoczona.  Jeśli juz zdecydujecie się na Kruka to polecam ten an Gdańskiej.  Przy zamawianiu należy wpłacić 50 zł i już wtedy wyrabiają kartę rabatową i można z niej skorzystać płacąc przy odbiorze.  Przy ich cenach, to zawsze koło 50-80 zł można zaoszczędzić a to zawsze coś.  W sklepie w Focusie dawali rabat tylko na drugą obrączkę, jeśli ta pierwsza była za więcej niż 500 zł, bo takie są podobno oficjalnie zasady.  jak widać na Gdańskiej jednak jest to trochę korzystniej postrzegane.  Obsługa bardzo miła i pomocna, chodziłam tam chyba z 8 razy (mam po drodze z pracy), zawsze wszyscy bardzo mili, bez pośpieszania i wciskania na siłę.  Polecam.

Offline michasia Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
12 Lutego 2009, 09:16
a jakie wybraliście obrączki i ile mniej więcej kosztowały?
no i pochwal się prezencikiem ślubnym:)

Offline kaśka10 Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
12 Lutego 2009, 20:46
Polecam jubilera Bobulskiego .  Przy okazji zamówienia butów na Cieszkowskiego trafiliśmy na tego jubilera. Zrobi każdy wzór jaki zechcecie i w dobrej cenie!

Offline Annapurna83

Odp: gdzie obrączki???
14 Lutego 2009, 23:51
No to chwalę się :D
Obrączki wybraliśmy o szerokości 6 mm, po 2 mm z białego różowego i żółtego złota, całe gładkie tzn polerowane na błysk :D.
 To nic, ze niektórym kojarzą się z flagą Niemiec :D
Niestety nie umiem wklejać zdjęć (prześlę Ci w mailu :D), ale można tez łatwo znaleźć na stronie Kruka :D
Prezentu jeszcze w całości nie widziałam, gdyż jest ładnie zapakowany i mój PM nie pozwala mi zajrzeć przed ślubem :D Ale na forum widziałam zdjęcia no i podglądałam przez dziurkę :D
Są to 2 białe porcelanowe filiżanki ze złotym wzorkiem :)

Offline tabaq Mężczyzna

Odp: gdzie obrączki???
15 Lutego 2009, 01:05
Ja polecam salon bizuterii Topaz na sniadeckich...robia wszystkie wzory ktore sie zazyczy, mam tu na mysli katalogi Apartu, Kruka, Yes itd.. te obraczki ktore sa juz zrobione i leza na wystawie wg mnie sa o wiele lepiej zrobione niz te z wyzej wymienionych firm... no i cena przede wszystkim...za model ktory w Aparcie kosztuje ponad 1300zl za sztuke ja place 860 za dwie z grawerem (nie jest maszynowy tylko wyglada jak kaligrafia). Uwazam ze ceny w tych duzych salonach sa conajmniej przesadzone delikatnie mowiac bo skoro identyczne mozna miec ponad polowe taniej to cos jest nie tak...heh no ale ktos musi sponsorowac bizuterie rozdawana uczestnikom tanca z gwiazdami;)pozdrawiam

P.S to wybieranie obraczek jest obledne:D my z narzeczona to sie przymierzalismy juz kilka miesiecy i byla wstepna selekcja, ale jak doszlo do podjecia konkretnej decyzji to zostalo nam 20 modeli i ciezko bylo;)ale dobrze ze juz to jest za nami;)teraz czekamy na odbior jak beda juz w domu to wkleje zdjecia:)

Offline marta86star Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
15 Lutego 2009, 09:42
My polecamy jubilera w Galerii Fordon - Kitta. Wczoraj właśnie zamówiliśmy tam obrączki. Za dwie zapłaciliśmy 1700zł. Są z białego i żółtego złota. Grawerowanie gratis. Mają naprawdę  duży wybór w porównaniu z innymi salonami. Czas oczekiwania to ok 14 dni. Jak odbierzemy to postaram się wkleić zdjęcie.

Offline ska Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
25 Lutego 2009, 15:07
My się tyle dowiedzieliśmy, że wszystkie te które wybraliśmy w yes i kruku są lane, czyli nie da się ich powiększyć ani pomniejszyć-jedynym wyjściem jest przetopienie oby dwóch i zrobienie innych!! IDIOTYZM  ???. a babeczki mówiły, ze da się zmniejszać i w ogóle wszystko. Yes lubię, bo mam zniżkę  i pełno biżuterii  ;D, apart też ale tylko w galerii glinki, bo w focus babki są niedostosowane do życia-z łaską... nie będę narzekać :). A tak to yes jest podwykonawcą kruka firmy są polskie z Poznania. My wybraliśmy też 6mm, ale ze zdobieniem, więc też ich nie powiększymy, ale jak coś to jedna się przetopi i jeszcze raz identyczną zrobi.
i załapaliśmy się na ceny ze stycznia, kiedy były tańsze o 300-500 zł :) za obie  :o

Offline paulikb Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
26 Lutego 2009, 12:04
My chcemy zrobić obrączki u złotnika, ze względu na cenę, wyczytałam tutaj o Bobulskim i jubilerze Topaz na Śniadeckich. Macie może jeszcze jakiś sprawdzonych, godnych polecenia złotników, jubilerów, którzy zrobią dany wzór obrączek ??

Offline ska Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
27 Lutego 2009, 13:33
my przeszliśmy kilku jubilerów, z reguły są ładne, ale często jubilerzy robią swoje, nie takie jakbyśmy my chcieli- np. na ujejskiego. Ceny też są różne. Teraz tak myślę, że warto oddać obrączki, albo złoto,jak ktoś ma w jubilerze, który płaci drożej za skup a zrobić u tego co taniej :)- to takie maxi oszczędzanie  ;). My zdecydowaliśmy się na Twardzickiego, bo pan najbardziej gadatliwy, wytłumaczył nam czym różni sie próba 333,550 i 750, złoto ruskie od arabskiego. dziś odbieramy, to powiem czy jestem zadowolona.

Offline michasia Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
27 Lutego 2009, 13:49
ja wiem,ze próba 333 to jest 33% złota, a w próbie 585 jest go prawie 60%, a reszta to miedź. i o ile srebro wysokiej próby jest bardziej miękkie,to złoto chyba ma na odwrót, bo to gorszej próby łatwiej się uszkadza. bo miedź, która jest domieszką jest miękka.
my dziś zamówiliśmy obrączki na targu w starym fordonie, choć mieszkamy za bydgoszczą i to z drugiej strony, ale ceny są fajne i dużo ładnych wzorów(choć my i tak od początku byliśmy za kalsycznymi). w każdym razie na parze mamy prawie 200zł tanio niż obrączki u jubilera w galerii fordon, a wyglądają identycznie-tzn. są te same takie palety z obrączkami-z tym samym logo, i obrączki próbne maja te same symbole w środku.
za 2 tyg. odbieramy:)

Odp: gdzie obrączki???
27 Lutego 2009, 16:56
My szukaliśmy długo obrączek.  Początkowo wybraliśmy wzór z Aparta, ale niestety w czasie "kryzysu" nie dość, że wzrou już nie ma, to cena jednej obrączki zmieniła się o 450 zł!! Dlatego suzkaliśmy dłuo i trafiliśmy w Fordonie do zakładu złotniczego Karat pana Tomasza Brzezińskiego.  Kilka moich koleżanek ma stamtąd obrączki i polecały go.  I tym sposobem, mamy takie obrączki, które idealnie trafiły w nasz gust, a nie było takiego nigdzie i za 1300 zł mamy obie z grawerem.  A i co ważne, ponieważ trudno mi dobrać rozmiar, to jeden z niewielu jubilerów, który robi rozmiary połówki.  Z tego, co się dowiadywałam szukając w Aparcie, Kruku i Yes, nie chcieli robić połówek (bo przecież palce pucną itd. ).  Którko mówiąc polecam, bo obrączki mieliśmy po tygodniu i teraz czekamy :)

Offline ska Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
2 Marca 2009, 10:28
Hej. Ja jeszcze słyszałam o świetnym i tanim jubilerze, gdzieś na śniadeckich, ładnie robi i trwale.

Offline marta86star Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 09:43
Wczoraj odebraliśmy obrączki. Okazało się, że wyszły droższe i musieliśmy dopłacić, ale są tego warte :)


Offline japcio Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 09:53
marta86star Tak z ciekawości, ile zapłaciliście?

Offline marta86star Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 09:54
1900 zł

Offline japcio Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 09:56
marta86star sporo :( My za podobne, tylko zaokrąglone i bez kamyczka daliśmy 1180zł :)

Offline michasia Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 11:09
kamyk to pewnie brylant, a to kosztuje.

Offline marta86star Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 11:13
Zgadza się brylant :) Sporo kosztują, ale podobno raz w życiu się je zakłada:):):) więc chyba warto :)

Offline michasia Kobieta

Odp: gdzie obrączki???
4 Marca 2009, 14:31
warto warto:)