e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Beti wita  (Przeczytany 3012 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Beti wita
9 Sierpnia 2005, 21:49
Czesc wszystkim! To ja Beti.Przyznam sie szczerze ze nie wiem jeszcze co i jak sie tu robi na tym forum ale mam nadzieje ze bedzie ok.Niedawno mój Artus mi sie oświadczyl tj.24.07.05 a pobieramy sie 24.06.2006.Mam nadzieję ze pomozecie mi zebrac potrzebne informacjie potrzebne przygotowania sie jak najlepiej do tego dnia :lol:

Offline Sylvi Kobieta

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 10:36
Witaj Beti!
Życzę Ci miłych chwil spędzonych z Nami :kawa:

Offline maryush Mężczyzna

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 10:55
Witaj Beti :)
-=[ Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski the local BOFH ]=-

Offline obri Kobieta

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 11:51
Witaj Beti!

Na naszym forum znajdziesz odpowiedź na każde swoje pytanie dotyczące organizacji ślubu i wesela! Napisz coś więcej na temat swoich planów! Czekamy na Twoje posty!

Pozdrawiam,
Obri

Offline zibi Mężczyzna

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 13:09
welcome,
miłego forumkowania,
roczek zleciii... jak z bicza strzelił....  :lol:

Offline Marta

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 15:27
Witam Cię serdecznie Beti! Życzę miłego forumkowania! :)

Offline agulkaaa Kobieta

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 16:01
witamy :)
i do forumkowania zapraszamy :)

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 16:25
Witaj w gronie forumowiczów.  :mrgreen:

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 23:02
witam ponownie i dzieki za mile przyjecie.Jak mozna zrobic sobie ten odlicznik czasu? A co do moich planów na slub to narazie jestem na etapie nauki tanca i szukania piosenki na pierwszy taniec :?  :D

Offline agulkaaa Kobieta

Beti wita
10 Sierpnia 2005, 23:37
beti na samej gorze sa liczniki wejdz tam i wszystko bedziesz juz wiedziala potem skopiuj adres licznika jak juz sie wygeneruje i wklej to do profilu w miejscu gdzie jest podpis :) powodzenia

Offline asia Kobieta

Beti wita
11 Sierpnia 2005, 21:25
Witaj Beti!
Zobaczysz jak szybko upłynie Ci czas - ani się obejrzysz a już będzie dzień ślubu  :D
Pozdrowienia

Beti wita
12 Sierpnia 2005, 07:59
witaj, na pewno zanjdziesz to wszytskie informacje, zobaczysz:)
wiatamy goraco :jupi: