e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Sylwester 2008  (Przeczytany 6487 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Sylwester 2008
30 października 2008, 09:07
dziewczyny za dwa miesiące Sylwester, czas pomyśleć o zabawie, macie już jakieś plany, oferty?

naszło mnie bo dziś śniło mi sie że byłam gdzies w górach w lesie i spieszyłam sie aby zdążyć na Sylwestrowy Bal ;)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 09:22
Taaa, ja mam zamiar przec i rodzic moja córę 8)

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 09:27
a ja chyba patrzeć na swoją...haaahhhhaaaa
kupię jej taka fajną czapeczkę.....

a tak na powaznie, mozna by spota mamuś i tatusiów zrobić....
mi by się coś kameralnego marzyło...

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 09:33
U nas znajomi coś mieli myśleć, jakiś wyjazd, ale znając ich każdy liczy na każdego. Z takiego układu nie za wiele dobrego wychodzi. Narazie się nie podniecam, nie myślę. Nie lubię hucznych zabaw i wolałabym kameralnie, cicho, bez szaleństw. W zeszłym roku siedzieliśmy z M w domku, Gabrysia miała 5 dni. Fajerwerki pooglądaliśmy z okna i było super.

Wszystko zależy od naszych rodziców, moi co roku mają zostać w domu, a zawsze gdzieś wychodzą. Tata jest po zabiegu nogi, więc mam cichą nadzieję, że naprawde zostaną i zaopiekują się Gabrysią:)

Mi się najbardziej marzy wyjazd tylko z M w góry, gdzie będzie pełno śniegu. Może być na stoku:)
« Ostatnia zmiana: 30 października 2008, 09:42 wysłana przez martyna1985 »

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 09:35
a ja mam ochotę na taką całonocną potańcówę....
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 09:39
my tez bez szaleństw - wiadomo mati w drugim pokoju...
planów kontrektych brak

Offline *Ewelina* Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.12.2007
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 09:48
u nas tez planow konkretnych brak...



Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 11:59
U nas tez. Pewnie ze znajomymi w domu spedzimy, tak jak w zeszlym roku.

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 12:08
My w tym roku mamy zamiar wyleźć do ludzi  ;D małż podobno się tym zajął ;)

Offline loona Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25.08.2007r.
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 13:36
My też nie mamy żadnych planów :( I czasu aby o Sylwestrze pomyśleć też nie mamy :)

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 14:54
A ja sama z Szymkiem bo małż w pracy daaaaleeeko  :'( Teoretycznie mogłabym poprosic teściową żeby została z małym ale ja chyba wolę spędzic pierwszego sylwestra z synem.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 14:56
Khem, khem - małż do mnie dzwonił, że załatwił sylwestra z orkiestrą full wypas dj w przerwach, jedzonko i alkohole w cenie 550zł za parę :skacza:

Teraz to ja mogę kiecki szukać ;D

Offline gosiaczekk Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 16:09
no Maju ten twój mąż normalnie rewelka jest :) a gdzie się wybieracie jeśli można wiedzieć? :)

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 18:05
i ja sie dowiem :)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 19:37
my jak dobrze pójdzie wylądujemy ze znajomymi w domku w Słoweńskim Raju  :D

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
30 października 2008, 22:26
mnie sie marzy prawdziwy sylwestrowy bal
ale kasy brak

Offline tylunia Kobieta

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
31 października 2008, 13:12
mi tak jak jagodce 24  8) dlaczego imprezy sylwestrowe sa drogie  :P :P :P pewnie zrobimy u kogos w domku  :P


Offline justyna85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
Odp: Sylwester 2008
31 października 2008, 22:12
no dokladnie ceny sa dosc wysokie, a tez bym poszla sobei na bal ,tylko raz bylam ale mis ie bardzo podobala a tego sylwa to hmmm trzeba oszczedzac na slub :) i tam sie wybawie za wszystkie czasy :)



Offline Anjuschka Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
Odp: Sylwester 2008
2 listopada 2008, 11:26
My również nie wiemy co i jak..ba... nawet nic nie planujemy bo nie ma jak.

Pewnie wyjdzie jakiś spontan....

Offline agulkaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
2 listopada 2008, 12:48
o mi tez sie marzy taki prawdziwy bal z piękną kreacją mnóstwem ludzi i dobrym zarciem :)

u nas jak na razie planów brak ...

Offline dziubasek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Odp: Sylwester 2008
2 listopada 2008, 17:13
my pewnie zostaniemy w domu... nie wyobrażam sobie, aby się gdzieś kulać...
a paczka z którą zawsze sylwestrujemy w góry się wybiera  ::)
Jak jakieś "niedobitki" :P zostaną to zaproszę do siebie :P

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: Sylwester 2008
3 listopada 2008, 13:49
my tez zapewne w domu
bo małe dziecko a poza tym kasy brak na wielkie bale
to tzreba mieć tysiac złotych na samą imprezę
a ubranie?

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
Odp: Sylwester 2008
3 listopada 2008, 18:54
a u mnie jak co roku prawie , nic nie wiadomo do ostatniej chwili... ::)

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Sylwester 2008
3 listopada 2008, 19:16
ja co roku tak mowie i sylwerstra spedzam albo w domu albo na beznadziejnej imprezie pt "z braku laku.."
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline isiaczek Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: Long time ago ;D
Odp: Sylwester 2008
4 listopada 2008, 10:18
Ja jadę ze znajomymi do Międzyzdrojów do jakiegoś apartamentu. jest tam miejsce na 6 osób i kosztuje tylko 150 zł za całość (nie od osoby). Miejsce jest juz sprawdzone, jest ładne. Wzięliśmy dwa apartamenty (w jednym śpimy, w drugim balujemy) i zostajemy tam na dwie noce. Pmysłodawcą jest moja koleżanka, ale jeśli ktoś z was skopiuje pomysł to na pewno się nie obrazi. Już się nie moge doczekać

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: Sylwester 2008
6 listopada 2008, 09:17
Hahaha jajki Sylwester ja będę sie modlić by doczekać na 2009 r. a potem czekamy na malutką ;) więc w tym roku z zabawy nici bo ja będę na "ostatnich nogach"


Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
Odp: Sylwester 2008
8 listopada 2008, 23:55
ech zebym to ja wiedziala??
znajomi rozjechani - do PL przybywamy na koniec grudnia ...
czyli tak jak SaTine - cos sie wykluje na ostatnia chwile ...
Maja za 550 od osoby??
daj namiar :) hehe moze sie bedziemy razem bawic??


Offline pyh Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: mężatka od 7.7.7
Odp: Sylwester 2008
9 listopada 2008, 01:03
my w tym roku jedziemy na kurs narciarstwa, bo do tej pory na "deskach" stalam tylko na dywanie :)

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Sylwester 2008
9 listopada 2008, 07:56
U nas coś sie zaczyna dziać :) znajomi gdzies wynaleźli zabawę na mieście, w jakimś lokalu, za 220zł za osobę. Teraz trzeba tylko z tesciową pogadać czy z Malym zostanie...

Offline aneta_81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 22.07.2006
Odp: Sylwester 2008
9 listopada 2008, 13:01
sylwester.. 1 raz w domku z Matim :)
od zawsze nie lubilam sylwestra... lubie sie bawic wtedy kiedy mam na to ochote a nie wtedy kiedy trzeba gdzies wyjsc  ;)