e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Witajcie  (Przeczytany 4187 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witajcie
2 Sierpnia 2005, 00:42
Cześć! Bardzo się cieszę, że znalazłam to forum. Skorzystałam już z wielu Waszych wskazówek. Nasz ślub w sierpniu 2006 r. Załatwiona sala, orkiestra, kamera, zdjęcia, kościół (patrzyli na nas dziwnie; że tak wcześnie). Co jeszcze trzeba już załatwić? Z góry dziękuję za rady. Pozdrawiam

Offline Agnieszka32

Witajcie
2 Sierpnia 2005, 06:30
Witam serdecznie:-)) Mysle, ze teraz juz bez wiekszego pospiechu mozesz planowac, wybierac, przebierac, zastanawiac sie itp:-) Juz i tak bardzo duzo masz zalatwione, wydaje mi sie, ze na dzien dzisiejszy nie ma juz niczego, co wymagaloby tak bardzo wyprzedzonej rezerwacji :D

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Witajcie
2 Sierpnia 2005, 07:47
:hello:  

Jesteś doskonale zorganizowana, myślę że na dzień dzisiejszy możesz zastanawiać się nad dekoracją sali i oprawą tej uroczystości, możesz też już zacząć urealniać swoje marzenie o sukni

Offline zibi Mężczyzna

Witajcie
2 Sierpnia 2005, 10:21
Witaj i baw się dobrze

Offline demka Kobieta

Witajcie
2 Sierpnia 2005, 10:41
Zgadzam sie z Agnieszką. Teraz mozesz spokojnie dogrywac pozostałe elementy. Wszystko co trzeba załatwic na ten moment masz juz zrobione :!:
Teraz spokojnie oglądaj sukienki i zastanawiaj sie na resztą...poza tym, co mogę Ci poradzić, to często tutaj zaglądaj, bo forum to skarbnica wiedzy :!:

Miłego forumkowania życzę i dziel sie z nami swoimi przygotowaniami.
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Sylvi Kobieta

Witajcie
2 Sierpnia 2005, 15:32
Witaj Kordelio! Miło widzieć kolejną Ziomalkę   :jupi:  (pochodzę z Dąbrowy Górniczej).
Baw się dobrze   :id_juz:

Offline asia Kobieta

Witajcie
2 Sierpnia 2005, 18:29
Witam  :D
Dziel się z nami swoimi doświadczeniami i korzystaj z naszych wskazówek  :wink:
Jesteś super zorganizowaną osóbką - gratuluję  :D

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Witajcie
2 Sierpnia 2005, 21:15
witaj kordelio..

a dokladnie kiedy i gdzie?? dopiosze was do listy..

Witajcie
3 Sierpnia 2005, 15:54
Witaj, powoli wszystko póójdzie jak z płatka. Ja też sierpień 2006 wiec bedziemy wspólnie sobie radzić.  :D

Witajcie
8 Sierpnia 2005, 11:41
Cześć :D Długo mnie tu nie było! Dzięki za ciepłe przyjęcie. Monia! O jaką listę chodzi do której nas dopiszesz? No w każdym razie ten wielki dzień 12 sierpnia 2006 w Kobiórze. Pozdrawiam wszystkich

Offline boni

Witajcie
9 Sierpnia 2005, 17:43
:hello:    :hello:

Witajcie
9 Sierpnia 2005, 17:53
o tę listę corelia :) tutaj serca biją ...  :serce:  :serce:  :serce:
http://www.forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=870

witaj na forum :)  :mrgreen:

Offline Marta

Witajcie
9 Sierpnia 2005, 23:33
Witam! Kordelio ślubikujemy tego samego dnia! :)

Witajcie
10 Sierpnia 2005, 08:07
witam gorąco
  :skacza:

Offline Tajusia Kobieta

Witajcie
12 Sierpnia 2005, 15:36
Spóźnione ale szczere WITAM
 :lol:  :lol:  :lol:

 :jupi:

Offline agulkaaa Kobieta

Witajcie
16 Sierpnia 2005, 20:35
hello:):):):):):):):):)):):)

Offline mariol

Witajcie
21 Sierpnia 2005, 22:33
Witam wszystkich bardzo cieplutko.Powoli zbieram wiadomości jak ,gdzie i za ile.Ślub planujemy w czerwcu przyszłego roku,więc  mamy jeszcze trochę czasu. Trafiłam na strony e-wesele potym jak w lipcu dostalismy gazetę od kierowcy limuzyny na ślubie naszych znajomych w Katedrze. Czytam Forum od tamtego czasu i naprawdę to kopalnia wiedzy.Niebyło okazji jeszcze nic napisać ale czym więcej spraw do załatwienia tym wiecej okazji by "zasięgnąć języka".Mam nadzieje że w razie trudności  POMOŻECIE?
Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów.MARIOL

Offline Marta

Witajcie
21 Sierpnia 2005, 23:12
Witam Cię serdecznie Mariol!
Jeżeli planujecie ślub w czerwcu to radzę Wam jak najszybciej poszukać sali, zespołu itd., bo czasu nie macie aż tak dużo,a jak wiadomo miesiąc taki jak czerwiec jest dość popularny. Powodzenia w załatwianiu wszelkich formalności! :)

Offline demka Kobieta

Witajcie
22 Sierpnia 2005, 10:11
Mariol witam serdecznie i oczywiście pomożemy... :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline mariol

Witajcie
22 Sierpnia 2005, 20:48
Dzieki
Widzę,że można liczyc na bezinteresowną pomoc i dobre słowo.
MARIOL

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Witajcie
22 Sierpnia 2005, 22:24
Cytat: "mariol"
POMOŻECIE?



pomożemy  :mrgreen:

ino powiedz czego ci trza do szczęscia  :wink:


Cytat: "Marta"
Jeżeli planujecie ślub w czerwcu to radzę Wam jak najszybciej poszukać sali, zespołu


swięte słowa... obdzwoń lokale czy mają wolne terminy.. kiedy znajdziesz lokal dopiero wtedy ustalaj konkrety z orkiestrą.. resztę możesz zostawić sobie na później...


Cytat: "mariol"
Widzę,że można liczyc na bezinteresowną pomoc i dobre słowo.


always  :serce: