e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: A może spotkanko?????????????/  (Przeczytany 15011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marzena

  • bywalec
A może spotkanko?????????????/
30 lipca 2005, 17:01
No własnie a może spotkanko?  :)
Co wy na to? :D
Ja proponuje pod koniec sierpnia lub na poczatku września :lol: Wtedy większość bedzie juz po ślubie :) no i ja bede w Szczecinie :wink:

Offline asia Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10.09.2005r.
A może spotkanko?????????????/
30 lipca 2005, 18:02
My jesteśmy jak najbardziej za  :D
Tylko, żeby to nie był 10 września - bo wtedy mamy ślub  8)

Online demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
A może spotkanko?????????????/
30 lipca 2005, 23:19
Ja również jestem ZA. Pierwsze spotkanie mnie omineło, bo nie byłam jeszcze uzytkownikiem tego forum (czego bardzo żałuję) i miałam nadzieję, że jeszcze jakieś sie odbedzie :D
Także pomysł uważam za strzał w 10 :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
A może spotkanko?????????????/
31 lipca 2005, 08:25
łoki.. ja zawsze chetna na pizzę.. ale tym razem gdzie indziej, bo ten lokal oststnio wyszedł mi bokiem....  :twisted:

Offline Sophia

  • zapaleniec
A może spotkanko?????????????/
31 lipca 2005, 13:32
a ja chętnie się do Was przyłączę telepatycznie. Na drugim końcu Polski z rozkoszą wypije piwko myśląc o Was :twisted:

Offline Kiatek Kobieta

  • użytkownik
spotkanko
2 sierpnia 2005, 22:28
ja też chcę!!!!!!!!

dajcie znać!!!!!

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
A może spotkanko?????????????/
3 sierpnia 2005, 09:00
ostatnio w bazie danych przybył nam ciekawy lokalik - kuźnia przy ulicy Sląskiej
miłe miejsce i extra ceny.
moze zatem tam?
ustalcie tylko jakąś datę, z góry zapowiadam że w moim wypadku odpadają soboty
Będzie nam Cię brakowało Maju....

Offline didi Kobieta

  • entuzjasta
A może spotkanko?????????????/
3 sierpnia 2005, 10:04
Oj tak Kuźnia Kuźnia :arrow:  :arrow:  :arrow:  Kiedy ta imprezka bo do jesieni wyschnę 8)

Offline Magula

  • bywalec
A może spotkanko?????????????/
3 sierpnia 2005, 17:51
Będe myslami z wami. Bawcie sie dobrze i prosze o relację. Pozdro

Offline xandra

  • nowicjusz
A może spotkanko?????????????/
4 sierpnia 2005, 17:20
Eh, fajnie macie bo się prawie znacie prawie wszyscy.
A ja tu biedny, nowy żuczek hehe...
Poza tym, kawał drogi bym miała nad morze.

Ale takie spotkania to super sprawa, na naszym Forum ciągle się spotykamy, nie tylko warszawiacy. Niedawno zrobiliśmy Zlot komputerowców w Katowicach, byliśmy my i jeszcze 3 osoby z Warszawy oraz 2 chłopaków z Gdańska hehe... toteż... jak się lepiej poznamy, to chętnie się kiedyś załapiemy na poznanie Was.

Online demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
A może spotkanko?????????????/
4 sierpnia 2005, 19:16
Ja jestem ze Szczecina i niestety nie znam osobiści nikogo z tego forum :( Wspólne spotkanie odbyło sie jeszcze przed moim dołączeniem do grona forumowiczów...mam nadzieję, że będę miała okazję nadrobić zaległości 8)
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 09:24
no to już..

marzena.. kiedy dokładnie przyjedziesz do szczecina????

Offline obri Kobieta

  • Zosia jest już z nami! :-)
  • entuzjasta
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 09:30
Bardzo chętnie do Was dołączę!

Offline Marzena

  • bywalec
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 09:34
Cytat: "monia"
no to już..

marzena.. kiedy dokładnie przyjedziesz do szczecina????


Najprawdopodobnie bede od 27.08 :)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 09:42
no to już mamy termin.. pierwszy weekend września...  teraz tylko dokłądnie.. piatek czy sobota, godzina i gdzie....

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 10:59
To teraz ja zabiorę głoś - proponuję piątek 02.09.2005, restauracja Kuźnia (ul.Śląska), godzina 19:00, 20:00 .

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 11:56
why not.....


jestem za     :mrgreen:

Online demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 12:54
ja tez jestem za
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 13:17
ok, w takim razie robię listę:

1. Monia
2. Marzena
3. Sylvi + Zibi
4. Kiatek + Rumcajs
5. Demka
6. Asia + Tomek
7. Obri
8. Magda Sz. + Roel
9. Boni
10. Asiek + Artee
11. Davy
12. Agulkaaa
13. Didi

[glow=darkred]
KTO JESZCZE???
Jeżeli będą Wasze połówki dajcie znać - dopiszę do listy
[/glow] :P

Offline obri Kobieta

  • Zosia jest już z nami! :-)
  • entuzjasta
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 13:17
Ja też jestem za :-)
Już wpisuję w kalendarz! :jupi:

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 13:22
Cytat: "xandra"
Eh, fajnie macie bo się prawie znacie prawie wszyscy.
A ja tu biedny, nowy żuczek hehe...
Poza tym, kawał drogi bym miała nad morze.

Ale takie spotkania to super sprawa, na naszym Forum ciągle się spotykamy, nie tylko warszawiacy. Niedawno zrobiliśmy Zlot komputerowców w Katowicach, byliśmy my i jeszcze 3 osoby z Warszawy oraz 2 chłopaków z Gdańska hehe... toteż... jak się lepiej poznamy, to chętnie się kiedyś załapiemy na poznanie Was.


Xandra!
Jeżeli na spotkanko wrześniowe nie dacie rady przyjechać, na pewno będą jeszcze okazje do wspólnych spotkań!!! Póki co - przemyślcie temat września. Może jednak dacie się skusić  :?:
 :P

Offline Marzena

  • bywalec
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 16:02
Coooooooooooooool  :!:  Ja napewno bede :D

Tylko gdzie dokladnie jest ta Kuznia :?:

Offline asiek

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.08.2004
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 17:29
czyli 2 lub 3 września  8)  Chyba będę w Szczecinie.Ale lepiej chyba piątek (jak Zibi zaznaczył,że sobota dla niego odpada).Pewnie mojemu mężowi też  :(

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 17:32
Asiek - tak, tak - piątek, 02.09.2005  :!:  :!:  :!:

[ Dodano: Pią Sie 05, 2005 5:36 pm ]
Cytat: "Marzena"
Coooooooooooooool  :!:  Ja napewno bede :D

Tylko gdzie dokladnie jest ta Kuznia :?:


Cafe Praha przy placu Grunwaldzkim, trzeba wejść w ul.Śląską i za momencik jest Kuźnia:)

Offline Marzena

  • bywalec
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 17:41
Cytat: "Sylvi"
Asiek - tak, tak - piątek, 02.09.2005  :!:  :!:  :!:

[ Dodano: Pią Sie 05, 2005 5:36 pm ]
Cytat: "Marzena"
Coooooooooooooool  :!:  Ja napewno bede :D

Tylko gdzie dokladnie jest ta Kuznia :?:


Cafe Praha przy placu Grunwaldzkim, trzeba wejść w ul.Śląską i za momencik jest Kuźnia:)


Aaaa wiem dziękuję bliziutko od mojej mamci  :D A to bardzo wazne :wink:

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 17:45
Wiemy, wiemy - Oleńka  :D

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 18:08
no to może się zabawimy w coś w rodzaju Hospitalityclubu?
jezeli są forumkowiecze z daleka a chcieliby przyjechać na nasz zlot, może szczecinianie mogliby zaoferować im nocleg? to mogłoby ich zmobilizować,
czekamy na dalsze zgłoszenia
Będzie nam Cię brakowało Maju....

Offline Magda Sz.

  • entuzjasta
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 19:39
I ja tez bardzo chetnie sie przylacze i na 100% bede tzn. bedziemy, bo przyjezdzamy 21-08 i zostajemy do 04-09, takze bardzo prosze nas tez wpisac na liste. Ciesze sie, ze w koncu was poznam i nie moge przezyc, ze ostatnim razem nie dotarlismy  :evil:

Offline boni

  • nowicjusz
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 20:16
:D a czy ja też mogę?

Online demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
A może spotkanko?????????????/
5 sierpnia 2005, 22:09
wszyscy mogą :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka: