e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest .... czyli relacja LilithGoth  (Przeczytany 4692 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline LilithGoth Kobieta

  • Anka ot tak
  • maniak
  • data ślubu: 12.07.2008r.
Witam Was kochane już czas zacząć moją relacyjke :)
[/b]

Może zaczne od piątku:

W piątek wstałam sobie o godzinie 7:00 szybki prysznic śniadanko i pojechałam na sale, byłam tam około godzinki 8:00 i czekałam na dekoratorke ... moj mąz dmuchał balony a ja w tym czasie sprawdzałam czy mam wszystkie winetki :) .
Około godzinki 11:00 Rafał pojechał do kucharza po obrusy .... wiec ja w tym czasie siedziałam bezczynnie na sali przyglądając sie dekoratorce hehe ... około godziny 12:00 przyjechał jeszcze moj narzeczony i wzielam sie do roboty ...udekorowalam stoły polozylam winetki i ogarnełam sale ... tak czas mi szybko leciał ze zapomnielismy z tego wszystkiego pojsc na druga spowiedz przedslubną :mdleje: objechalismy caly szczecin i nic nigdzie juz nie spowiadali ...pomyslalam sobie no ładnie i co teraz ??? pojechalismy do mojego koscioła i spytalismy sie czy juztro tez jest spowiedz ??? okazalo sie ze tak ale o 6:30 rano :mdleje: no to fajnie nie wyspie za nic w świecie :mdleje:
około godzinki 22:00 byłam wkoncu w domku przywitalam sie z goscmi i wypiłam sobie red bulla aby zbyt szybko nie usnąć, no i mial byc tylko jeden a skonczylo sie na 3 red bullach :P polozyłam sie około godzinki 24:00 a zasnełam gdzieś o 3 w nocy ( nie mogłam usnąć) wstałam o 5:45 ....

 
« Ostatnia zmiana: 17 lipca 2008, 20:04 wysłana przez LilithGoth »

Offline Antalis

  • Chuck Norris
Super - beda foty :D
P.S.Czas zmienic podpis  w profilu :)

Offline LilithGoth Kobieta

  • Anka ot tak
  • maniak
  • data ślubu: 12.07.2008r.
Sobota:

Wstałam o 5:45 ... wziełam szybki prysznic i pojechalismy na druga spowiedz .... oczywiscie jak narazie nie byłam zestresowana :P do domku wrocilismy po 7:00 , usiadlam sobie spokojnie na kanapie zapaliłam papieroska wypiłam kawke a mpja tesciowa zapytała sie mnie czy ja wiem ze dzisiaj jest moj ślub...odpowiedziałam ze tak a ona na to czy ja sie  stresuje bo jakos po mnie tego nie widać ehheeh ... stresa nie miałam jak narazie ...
przed 9:00 pojechałam do fryzjera...fryzurka sie udała była skormna taka jaka własnie chciałam :) ... u Taty byłam juz o godzinie 11:00 i pani makijazystka juz na mnie czekała...makijaz tez bardzo sie udał nie był ani za mocny ani za jasny :) taki miał być :)
o godzinie 12:40 przyjechał po mnie Rafał na zdjecia ... wysiadając z samochodu widziałam marzenieee tylko wlasnie nie pamietam czy była na balkonie czyw oknie umknełomi to jakoś :)

Po zdjeciach Rafał odwiuzł mnie do domku gdzie poszłam sobie razem z kamerzystą i popijalismy sobie red bulle co by cala noc wytrzymać .... o godzinie 16:15 przyjechal młody z rodzicami na blogoslawienstwo ...oczywiscie nasze mamy sie poplakaly jak bobry a ja bylam twarda nie uronilam ani łzy :) choc przyznam ze mialam ochpte ( ale makijazystka mi zabronila heheh)

No i wkońcu nadszedł czas na kosciół ... msza jak msza normalna kazanie mi sie bardzo podobało...ale jak juz zobaczylam księdza idącego w naszym kierunku serce zaczeło walic mi jak szalone  :serce: :serce: :serce: :serce: :serce: :serce: i zaczela sie przysięga  :serce: :serce:
oczywiscie ja musiałam sie pomylić a smieja sie ze mnie do dzis :) Miałam powtarzać po księdzu ...Rafale przyjmij tę obrączke jako znak mojej miłości i wierności ( i zaraz będzie gafa)
ksiądz: w imię ojca
ja: w imię ojca
ksiądz: i syna
ja: i ducha świętego
nie powturzylam po ksiedzu i zaczelam mowic dalej poczym walnelam sie w głowe... mam nadzieje ze zrozumialyscie co napisałam bo ja pisac t nie zabardzo umiem heheeh z polaka bylam zawsze kiepska :p
 
po wyjsciu z kosciola byly zyczenia 9 oczywiscie chcialam w tym miejscu podziekować marzenieee ze była tam ze mną  :przytul: :przytul: :przytul: :przytul:

a po zyczeniach było wesele ....

CDN ... bo nie mam duzo zdjec ... zdjecia po weekendzie ... bo juztro jade do Poznania  

Offline anulka_211

  • forumowicz
Zapowiada się ciekawie,a przysięga przynajmniej wyszła oryginalnie hehe. No i w takim razie czekamy na foteczki :D

Offline JulkaJ. Kobieta

  • entuzjasta
Witam w relacyjce Twojej..
Fajniutko z przysięgą wyszło, będzie co wspominać.. ;)


Offline kobietka Kobieta

  • maniak
witam i ja :)
niezły początek, teraz czekam na resztęi foty, oczywiście!!

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Czy ja tez moge przyłączyc sie do relacyjki ?? ;)

Pozdrowionka :-*

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
I ja będę podczytywała  :D

Offline evelaz Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.06.2009
Jestem i ja w Twojej relacyjce ;) fajnie się zapowiada ;D czekam niecierpliwie na fotki ;)

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008

Offline Agnieszka_B Kobieta

  • Szczęśliwa żona i mama
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 26 grudnia 2008
Jestem i ja i tuptam o zdjecia jak zwykle  :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
i ja się przyłączę :)
fajnie wyszło z tą przysięgą :) przynajmniej macie co wspominać  :D
czekam na zdjęcia  :tupot: :tupot: :tupot:

Morgan

  • Gość
i ja się przyłączę :))) czekam na fotki :)

Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny
super i ja tu dołanczam :)

Lilith  :przytul: :przytul: :przytul: :przytul:  bylam na balkonie

juz sie nie moge doczekac zdjeć a kiedy je odbierasz?

Offline chlebosia Kobieta

  • Mąż i żona to jedna dusza w dwóch ciałach...
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
Jestem i ja ,czekamy na dalszą relacyjkę  :-*

Offline aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
Dobijam i ja do twojej relacji :) swietny poczatek :) ale zdjec brak :(
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline Ania1234 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 02.08.2008
Jestem i ja :) czekam na foteczki :)

Offline LilithGoth Kobieta

  • Anka ot tak
  • maniak
  • data ślubu: 12.07.2008r.
Witam was kochane

Fotek jak narazie nie bedzie bo chciałam wam wszystki powklejać od samego początku a dalej czekam na zdjecia od znajomych :(

W tygodniu idziemy na plenerek ... wiec zdjec bedzie duzo ... na dzien dzisiejszy mam pponad100 szt :mdleje:

dzisiaj wkleje tylko jedną

Przysięga :) Ja Anna biorę ciebie Rafale za męża ...




p.s od jutra u mnie remont w domku wiec bedzie mnie malo ale postaram sie jak najszybciej nadrobi.ć wszystki moje zaległości :)
moze jeszcze 2 fotki :)
całusek w czółko po pomyłce :P


toast :)

w kosciele


w drodze do koscioła

na dzisiaj koniec moze jeszcze jutro coscik wkleje

Offline Lara_Croft Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
bardzo ładne zdjęcia :D :skacza:

a pomyłka? może zdarzyć się każdemu :D
"Gdyby człowiek miał świadomość, co traci przez to, że nie może mieć dzieci, to by tego chyba nie zniósł tak po ludzku."


Marcel - 8.01.2017
Michał ❤ 29.05.2018

Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny

Offline Doris85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25.12.2008r :) NA ZAWSZE RAZEM
hej siorka jakie sliczne masz foteczki ;) ciekawe kto je robil ;D kochana dawaj jeszcze wyslalam ci tyle fotek ::) dziewczyny trzeba ja troszke przycisnąc to wysle wiecej  ;D siorka czekamy na foteczki :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:

Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny
W takim razie czekamy na foteczki

Morgan

  • Gość
Kochana ładne masz zdjęcia :) Wklej Nam jeszcze więcej :) Poczekamy cierpliwie! Piekny początek!

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
ale słodki ten buziaczek za pomyłkę  :D

Offline justek ;) Kobieta

  • forumowicz
witam :) jaka śliczna para młoda :) :) :)

Offline aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline KashDar Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 14.06.2008r. godz. 17.00
I ja się dołączę do relacyjki  :)

Prosimy o więcej zdjęć  ;D

Offline Doris85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25.12.2008r :) NA ZAWSZE RAZEM
A mojej sis nie ma i nowych fotek tez nie ma :-[ ale to dlatego ze ania ma remont w domciu i kompa musiala odlączyc wiec w naj bliszym czasie jej nie bedzie no chyba ze cos wykombinuje  ;)

Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny
Doris dzieki za info  :-* :-* :-*
Ale my i tak czekamy