e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: nowa sala w katowicach!! od rozanej doliny...  (Przeczytany 2564 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline 508 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 7.08.2010
Czy ktos cos wie na temat nowej sali, ktora reklamuje Rozana dolina na swojej stronie internetowej?? I gdzie doklandie sie mieści? Ile osob wesele, jaka cena, itp...
pozdrawiam

Offline mesitini Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 08.05.2010
Pani, z ktora rozmawialam telefonicznie nt.  filii Rozanej, poinforomowala mnie, ze sala zmiesci max 90 osob.  Otwarcie ma nastapic z koncem wrzesnia 2008, mysle zatem, ze wtedy bedzie mozna ja ogladac.  Lokal miesci sie na ul.  Bochenskiego w Katowicach, co jest podane na stronie Rozanej Doliny.  Tyle moge pomoc. 

Offline mikoala

  • Chuck Norris
  • data ślubu:
Ostatni przejezdżałam tamtędy i chciałam popatrzeć jak ten lokal z zewnątrz wygląda jaki teren do okoła, czy bedzie podobnie jak w pierwszym lokalu ale niestety nie znalazłam go ;(

Offline katy8 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 22.08.2009
Ja nawet ostatnio pisałam maila do różanej w tej sprawie(szukam lokalu dla kumpeli) ale niestety nie doczekałam sie odpowiedzi...oj bardzo nie ładnie;(   z ich strony...

Offline mamba_m Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 18.09.2010r.
Ja również tam pojechałam, ale teren jest tak rozkopany, że nie było szans na jakiekolwiek oględziny...Troszkę przeraża mnie sąsiedztwo "Załęża"...

Offline 508 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 7.08.2010
dzieki za info, ja tez tamtedy kilkarazy przejezdzalam ale nie rzucilo mi sie nic w oczy :( pisalam takze kilka razy do nich i tez nie dostalam odpowiedzi. 90 osob to ladnie powinna byc duza sala ale zalezy jak bedzie wygladalo przed restauracja bo jak widok na zaleze to nie fajnie :( :)

Offline zdenka0 Kobieta

  • nowicjusz
Ja również szukałam tej sali ale jej nie znalazłam :( Zadzwoniłam do Różanej w Będzinie żeby się dokładnie dowiedzieć gdzie ta sala sie znajduje.  BARDZO NIEMIŁA pani właścicielka nawet nie umiała dokładnie określić, w którym miejscu powstaje nowa Różana.  Ale w końcu się dowiedziałam i pojechałam to obejrzeć.  Wiec nowa Różana powstaje na ogródkach działkowych w byłym budynku "administracji" działkowców, za stacją benzynową i salonem Opla na Bocheńskiego.  Widziałam ją z zewnątrz, wyglądała tragicznie (stare okna, okropne ponure mury, obejście fatalne)-a był to koniec września.  Od właścicielki dowiedziałam sie również, że muszę mieć co najmniej 70 gości żeby zrobić tam imprezę.  Mogę mieć mniej ale za 70 osób i tak muszę zapłacić.  Kobiecie zależy tylko na jak największej kasie i nie patrzy na to, że swoim niemiłym zachowaniem zraża do siebie praktycznie każdego klienta.  Dałam sobie spokój z Różana Dolina, chociaż ta w Będzinie mnie oczarowała.