e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: cudowna ceremonia  (Przeczytany 2194 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MELODYJKA

cudowna ceremonia
25 Marca 2008, 22:03
skopiowalam z innego forum,bo mnie stasznie urzeklo i moze WAM tez sie spodoba:)

"byłam na wielu weselach, ale ta ceremonia pobiła wszystkie. W pewnym momencie zgasło światło (jak się okazało to było wcześniej ustalone, choć wyglądało bardzo naturalnie) i zapadła głęboka cisza. wszystkim szczęki opadły, bo jak to mogło prądu braknąć! było ciemno, paliły si.e tylko świece i wtedy zaczęła grać skrzypaczka - klimat boski - tak przebiegła druga część mszy.

Księż wygłosił w kazaniu takie zdanie, że w życiu tak jak i teraz może zdażyć się coś nieoczekiwanego, może zgasnąć to "świałto", które nas prowadzi i tzreba umieć odnaleźć właściwą drogę"

Offline aagaa

Odp: cudowna ceremonia
25 Marca 2008, 22:57
 :szczeka:

Offline ela Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
25 Marca 2008, 23:08
Piękne !

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: cudowna ceremonia
25 Marca 2008, 23:11
niezłe..  ;D

juz widze ta histerię w kościele i tłum rzucający sie  do ucieczki..  ;)

Offline ela Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
25 Marca 2008, 23:13
heheheh MOnia  ;D

Offline MELODYJKA

Odp: cudowna ceremonia
26 Marca 2008, 09:08
hehe monia:))

w takiej chwili pewnie nikt nie slucha skrzypaczki tylko pilnuje portfela:))))

Offline asia Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
26 Marca 2008, 10:06
 :hahaha: wariatki  :hahaha: a ja już klimacik łapałam...

Offline hany81 Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
27 Marca 2008, 12:53
pięknie aż mnie dreszcze przeszły....ryczałabym jak bóbr!!
a z tymi portfelami..... :hahaha:

Offline ricardo Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
27 Marca 2008, 15:04
Napewno pięknie to wygląda :)

Odp: cudowna ceremonia
7 Kwietnia 2008, 16:38
Rewelacja!!!!!

Odp: cudowna ceremonia
9 Kwietnia 2008, 09:53
Cudne

Offline msklodowska Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
9 Kwietnia 2008, 14:36
Oryginalne :)

Napewno fajnie to musiało wyglądać, zwłaszca miny gości hehe  :D

Offline anikaa Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
9 Kwietnia 2008, 14:46
Słyszałam już o takiej historii.. Najbardziej byl pewnie zadowolony fotograf  ???

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: cudowna ceremonia
10 Kwietnia 2008, 00:20
 a to frament ksiązki czy  fantazja???

Offline MELODYJKA

Odp: cudowna ceremonia
10 Kwietnia 2008, 20:10
a kto to wie...

Offline mary_83 Kobieta

Odp: cudowna ceremonia
27 Kwietnia 2008, 21:44
Wow super pomysl, sama  bym tak zrobila, ale moj slub bedzie o 15.00 i bedzie calkiem jasno wiec pomysl ze zgaszeniem swiatel nie wypali... Szkoda :(