e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Sala weselna na ok. 100 osób na terenie Śląska POMOCY:)  (Przeczytany 15010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Carisma Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 05/09/2009
Witam wszystkich Forumowiczów!!!
Jestem tu nowicjuszką z Sosnowca i chciałabym się dowiedzieć gdzie są jakieś przyzwoite sale weselne na ok.  100 osób na terenie Śląska.  Ślub planujemy na wrzesień 2009.  NIE INTERESUJĄ MNIE takie sale jak:
- Sosnowiec: Prima (kukułek), Pałacyk, Teles, Balaton, Atena, Kamionki, Dorado, Stara Strzecha, Manhattan, Leśna
- Będzin: Różana Dolina, Cumulus, Jubilat
- Czeladź: California, Szafranowy Dwór, przed Szafranowym jest jeszcze restaur.  na "A"
- Dąbrowa Górnicza: Impresja, Bea, KEM, Shuma, Laguna, Catamaran, Kotwica
Te sale mnie nie interesują, ponieważ albo są beznadziejne albo nie ma już wolnych terminów  :'(

Interesowałyby mnie opinie o Akademii Sztuki Kulinarnej w Czeladzi i o Astrze w DG.  Jeśli ktoś był i rzeczywiście widział to byłabym wdzięczna za opinie o tych restauracjach.  Wstępnie zarezerwowałam tam terminy ale nie jestem przekonana co do Astry (26. 09. 09 lub 03. 10. 09), ponieważ jak tam byłam ostatnio to śmierdziało starym olejem z frytek, który potem jeszcze przez godzinę czułam na sobie:(
A jeśli chodzi o Akademie to pierwszy wolny termin maja dopiero na 31. 10. 2009 (trochę późno)

Drodzy Forumowicze jeśli znacie jakieś fajne ZAJAZDY, SALE, RESTAURACJE w okolicy Śląska bardzo proszę o informację.  Z góry dziękuję i pozdrawiam.


Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Witaj!! poczytaj moje posty na forum oraz innych dziewczyn na temat Akademii Szt.Kulin
Sala jest booska  :)Ja mialam tam wesele i na pewno innej sali nie wybralabym ani polecila innym!! bylam w paru salach ktore wymienilas i naprawde nie ma co porownywac...
Fakt pozny termin i wesele konczy sie 1.11 w nastepny dzien troche tak dziwnie ..


Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Ja mam zarezerwowaną Shume, ale na niedziele, bo w soboty robią tam wesele od 120gości i tyle musisz mieć i z tego co wiem to mają terminy na październik :) Shuma jest piękna duża, ale droga :( Jedzonko znakomite, byłam na obiedzie i deserze. Co do Shumy nie potrafię się na chwalić, na necie mi się nie podobała, nawet nie chciałam tam jechać, ale jak weszłam to, aż mi dech w piersiach zaparło i stałam z Adasiem jak wcięta i wiedzieliśmy, że to jest to :D BO my kochamy naturę :)

A o każdej z tych restauracji już są opinie na forum :)

Najlepiej samej pojeździć i ocenić.

Aha i co Kamionek w SC to ja mieszkam niedaleko nich. Byłam tam na komunii, a teraz moja przyjaciółka robi tam chrzciny córeczki. I jest tam naprawdę ładnie i z tego co wiem nie ma problemów z terminami i fajne jest menu (atrakcyjne ceny), naprawdę smaczne jedzonko, ale mało zielni i od razu droga i bloki :/ to są jej wady jak dla mnie. Dla nas bardzo istotna byłą zieleń :)

Aha w catamaranie nie zmieści się 100osób sala jak dla mnie max na 70 i to przy dj,a  nie orkiestrze, bo parkiet malusieńki, ale dobre jedzonko :D Byłam na obiedzie :D


Offline Carisma Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 05/09/2009
Dziękuję za info :), czytałam posty o Akademii, same pozytywy, Katrinka byłam tam na weselu u koleżanki jakieś 4 lata temu, jedzonko super, sala też tylko obawiam się że może być za mała jak na 100 osób no i ten termin mnie dobija:/ ale mam jeszcze nadzieję, bo rozmawiałam z jakąś baveczką i powiedziała że jeszcze nie wszyscy wpłacili zaliczki, to może ktoś zrezygnuje  ;)
A Astra już na 100% odpada, nie chcę aby goście prześmierdli olejem :/, każdą z wymienionych sal odwiedziłam i największe wrażenie wywarła na mnie Shuma, ale nie stać nas na nią:( myszkasc bardzo Ci zazdroszczę tej shumy, tam wesele pewnie będzie jak bajka:) życzę powodzenia

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Zobaczymy jak to będzie :) Oby się jej za bardzo nie nachwalić :) Moi rodzice by na to się nie zgodzili, bo za drogo, ale my robimy sami wesele, więc cóż :) (a moi teściowie mieszkają w Hiszapani i mają nas w nosie :) tzn myślą, że jak przyjadą to coś pozałatwiamy, a nie wiedzą kiedy wrócą:] )
Najwyżej po ślubie będziemy jeść tynk ze ścian ;) hehehe

Buziaczki :*:*:*


Offline Carisma Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 05/09/2009
myszkasc, powiem szczerze że jesteście zajebiście odważni, my jesteśmy trochę uzależnieni od rodziców, bo w końcu oni płacą, ale końcowa decyzja zależy od nas, pewnie wszystko się dobrze ułoży, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, więc będę trzymac kciuki! Pozdrowionka

Offline sunflowerka83

  • forumowicz
Hej, w Anmarku jest naprawdę super natomaist z terminami ciężko. Ja chcialam mieć wlasnie w Anmarku , ale zrezygnowałam, bo październik to już zdecydowanie za pozno.
Co do Astry to bylam tam w maju 2007 na weselu. sala jest ladna, ale obsluga fatalna. Bardzo dlugo musialam sie prosić o herbatę, a jak już w koncu ją dostalam to zostala mi podana z wielką łaską. Poza tym dziwnie ustawiaja tam stoły, sala jest spora, ale stoly ustawine sa tak ze parkietu zostaje juz bardzo malo i napewno nie pobawi sie tam 100 osob. (ja bylam tam na weselu gdzie bylo 70 osob i juz bylo ciasno)
kolejna wada to podest dla orkiestry, ciasny tak ze szok, 5 osobowa kapelka się tam nie zmiesci
no i jeszcze z wpadek mogę dodać zepsutą klimę i zepsute paszteciki do barszczu, ktore podano na weselu.


A mogę się zapytać dlaczego KEM ci nie odpowiada?

Offline Carisma Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 05/09/2009
Jasne sunflowerka83, muszę przyznać, że nie byłam na tej sali, widziałam ją tylko z zewnątrz (nie moge znaleźć stronki www), wydaje mi się że bedzie za mała, jeśli masz jakieś fotki albo byłaś tam na weselu to bardzo proszę  :) napisz kilka zdań o tej restauracji.  A wiesz może coś o restauracji Maxim w Dąbrowie Górniczej - Łęknice? Pozdrawiam.

Offline sunflowerka83

  • forumowicz
Niestety restauracji Maxim nie znam.
Co do Kemu to faktycznie nie mają strony internetowej, być może dlatego ze dzialają dopiero od listopada 2007. Osobiscie nie bylam tam na zadnym weselu, ale mam znajomego ktory bawil się tam na sylwestrze i to on polecil nam tę salę bardzo ją zachwalająć. Jezeli nie bylas w srodku to moze warto się wybrać i zobaczyć. Sala jest spora i organizują tam przyjecia nawet na 200 osob. Ja bede miec 70 i myslalam czy by nie odgrodzic czesci sali (jest taka mozliwosc), ale to jeszcze sie zastanowie, bo wówczas musialabym zagrodzic tą piekną szklaną wnękę. Poza tym szklany dach , rybki w akwarium , skórzane krzesla i sofy, wielka palarnia i bodajże 5 toalet damskich i 5 męskich ...:) Tylko ta cena odstrasza no i okolica. Ale ja wolę juz w takim miejscu robić wesele, bo przynajmniej goscie mi się nie rozejdą na spacerki...

Offline agniecha111 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 08.08.09
a czy w Kem maja noclegi dla gości ? czy tylko samą sale :)

Offline sunflowerka83

  • forumowicz
Mają tez i noclegi , bo ta restauracja jest w hotelu. Poza tym, tam tez jest jeszcze druga mniejsza restauracja taki jakby bufet, więc nie pomylcie sobie. Jak my tam pojechalismy pierwszy raz to weszlismy wlasnie do tego bufetu i ja sie zaczelam bardzo denerwować, ze ten kolega,(ktory nam polecil KEM)  to sobie chyba zarty z nas zrobil :):):)
Ale wreszcie znaleźliśmy tę właściwa restauracje no i zakochaliśmy sie w niej:)

Aha noclegi dosc drogie 2 osobowy pokoj jakos 140 zl

Offline agniecha111 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 08.08.09
sunflowerka83 a wiesz może jak sie kształtują  ceny u nich :)

Offline sunflowerka83

  • forumowicz
wyslalam ci na priva

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Czy również mogę prosić ceny na prv oraz adresik prosić??


Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
Witam,

ponawiam zapytanie o jakąś fajną sale na terenie Zagłębia :) Strasznie podoba mi sie Różana Dolina ale już nie ma miejsc :( Poszukuje sali właśnie w takim klimacie :) Planujemy ślub na lato 2009 konkretna data zależy od sali. . .  Pomóżcie

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Z sobotą będziesz miała problem.... Ja mam w niedziele wesele :)


Offline aga8207 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 06.06. 2009 Catamaran :)
Zgadzam się z poprzedniczką troche późno na szukanie sali na lato przyszłego roku. Ja swoją salę na czerwiec 2009 rezerwowalam we wrześniu/październiku 2007 ale możesz jeszczep oszukać może ci sie uda jakimś fuksem
powodzenia :)

Offline sunflowerka83

  • forumowicz
E tam . Jeszcze da rade cos zalatwic. Oczywiscie nie w najbardziej obleganych miejscach (co wcale nie znaczy ze najlepszych, niektorzy jada na opini...)
A moze cos nowego się otworzy w tym czasie.
Np juz na 100% wiem ze beda otwierac sale na 100 osob w Czeladzi - druga czesc do tej pory malej restauracji Domino.

Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
Nie załamujcie mnie proszę. . .   :o mam nadzieje, że jeszcze coś fajnego znajdę. . . .  Jakby ktoś miał namiary na sale podobną do Różanej Doliny to bardzo proszę o przesłanie. . . .   :)

Offline kiniadg Kobieta

  • http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=21353.0
  • entuzjasta
  • data ślubu: 03.07.2010 Maxim
jeśli chodzi o sale MAXIM na Łęknicach to zdecydowanie moge polecić.  Jest nowa i bardzo łądna.  Otwarta chyba w czerwcu (nawet roku jeszcze nie ma) Wesela organizuje się od 100 osób.  Warto obejrzeć.  Na 2009 jest pare wolnych terminów, na 2010 prawie wszystkie wolne.  Aha i na ten rok jest pare jeszcze wakacyjnych terminów. 
Możesz jeszcze obejrzeć jedenastkę w Dąbrowie Górniczej.  hxxp: djpablo. ovh. org/jedenastka/zdjecia. php  tu są jej zdjęcia.  Wiem że na 2009 jest pare wolnych terminów. 

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Różana jest taka troszkę landrynkowa i nie kojarzę tu sal tego typu, ale jest wiele fajnych :)
Warto jeździć i samemu obejrzeć :)


Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
kwestia gustu ;) a jak wiadomo o tym się nie dyskutuje ;) wiadomo, że nie znajdziemy podobnej (choć sama już nie wiem co mi się tak naprawdę podoba).  Odwiedziliśmy już kilka sal a i mamy jeszcze kilka na celowniku.  Choć wydaje mi sie, że mpodjąć trzeba decyzje na dniach, bo później z terminami będzie jeszcze gorzej. . .  :)

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Z terminami to tragedia :)
A różna mnie osobiście bardzo się podobała wewnątrz, ale na zewnątrz już gorzej:)


Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
masakra, nie wiem co się porobiło.  Teraz rezerwować sale trzeba dwa lata wcześniej.  My niestety troszkę przegapiliśmy odpowiedni moment i o różanej możemy pomarzyc :) ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. . .  poszukujemy dalej :)

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
werci szkoda ze nie zainteresowałaś sie wczesniej bo gdzies ok 3 tyg temu w różanej zwolnił sie termin w lipcu 2009  :-[
ale myśle , że znajdziesz cos odpowiedniego, wydaje mi się ze Maxim na łęknicach jest oki, warto zobaczyc, ja rezerwowałam różaną w lutym 2009 ale ja chciałąm maj więc a ten miesiąc aż tak starsznie nei jest oblegany  ;)
Zycze udanych poszukiwań  ;) będzie dobrze  :ok:



Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
no niestety i tak czasami bywa. . .  ech te lenistwo  ;)może się coś jeszcze zwolni w różanej. . .  a jak nie to pewnie zostanie Maxim.  Wszystko rozstrzygnie się w ten weekend. . . .  Dzięki za wsparcie Justys851. . .  Pozdrawiam

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
hmmm ciężko bedzie z latem 2009 ale moze Ci sie uda coś znaleźć , podam Ci sale gdzie jak ja się pytałam to były jeszcze wolne terminy na 2009 r
1. Sala na BALATONIE - Sosnowiec
2. Stara Strzecha - Sosnowiec Milowice
3.MAXIM - Dąbrowa Górnicza - łęknice
4.Astra - Dąbrowa Górnicza - za McDONALDEM :)
5. Laguna - Pogoria
6.Omega - Pogoria
7. Bombaj Tandori - Sosnowiec
z tym że ja szukałam sali na początku lutego , więc teraz mogło się to juz pozmieniać  ;)



Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
Dziękuje. . .  z tych sal to jedynie Maxim mi się podoba i coś czuje, że na nim się skończy. . .  ;)

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Zobacz może jeszcze Szafranowy Dwór w Czeladzi .. albo Pod Lwem w Gródkowie ...Hotel Cumulus w Będzinie ( te sale mogą mieć wolne terminy oprócz wymienionych powyżej. Wiesz jeszcze możesz zapytaćw Rózanej o termin 1 maja 09 bo to jest wolne i wypada w piątek ;)


Offline werci Kobieta

  • Zawsze razem...
  • forumowicz
    • ODLICZAM!!!
  • data ślubu: 29 sierpień 2009
O dziękuje za cenna uwagę.  Sprawdzę to. . .  :)