e-wesele.pl

ślub, ślub... => Moda => Wątek zaczęty przez: svene w 11 lutego 2007, 13:52

Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: svene w 11 lutego 2007, 13:52
wiadomo...ze włosy nie te,,,bez makijażu,,,na dodatek w takich warunkach :afro:
no ale sami oceńcie jak wyglądam...pliiiiiiiiissssssssssss :tupot:


(http://www.album.astral.pl/album/fotos/5978/2/5510/3.jpeg)
(http://www.album.astral.pl/album/fotos/5978/2/5510/2.jpeg)
(http://www.album.astral.pl/album/fotos/5978/2/5510/1.jpeg)
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Antalis w 11 lutego 2007, 13:53
No no pasuje do Ciebie :) Ja coprawda nie gustuje w takich sukniach ale wydaje sie pasowac do Twojego charakteru :)
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: monia w 11 lutego 2007, 13:58
ale fajnie wyglądasz..

suknia  też nie jest w moim guście ale ty wyglądasz w niej super  :brawo_2:

tylko włoski nastrosz.. bedzie dobrze.. byle nie ulizac włosków i nie robić  loczków ;)
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: froogunia w 11 lutego 2007, 14:06
Zgadzam się z dziewczynami...sukienka światnie pasuje do Twojego temperamentu...widocznego na zdjęciach...wiadać, że czujesz się w  niej doskonale a oto właśnie chodzi  :skacza: Wydlądzasz w niej super  :brewki:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: svene w 11 lutego 2007, 14:11
no właśnie!!w końcu ktoś to zauważył...mnie też się takie suknie z początku nie podobały...mierzylam i proste i i pokręcone i białe i kremy i różne takie -siakie...Ale nie da się ukryć ze w tej czuje sie po prostu extra!     A o to własnie chodzi nie??
nie zniosłabym siebie w prościutkiej i wyprasowanej na glancuś-bałabym sie ze zaraz coś pogniote albo zrobie plame..hehe
 :skacza:  :skacza:  :skacza:
Pozdrowionka :tupot:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Antalis w 11 lutego 2007, 14:19
Wydajesz sie szalona dziewczyna z "pazurkiem" - ni epasowałaby do Ciebie taka grzeczna biala suknia. W koncu w tym dniu kiecka ma byc Twoja druga skorą :)
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: svene w 11 lutego 2007, 14:21
hehehe..."z pazurkiem" mówisz..
to chyba lekka przesada,,,jakby to przeczytal moj misiek to by chyba padł :hahahaha:
chociaz......może troche w tym jest prawdy :afro:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: monia w 11 lutego 2007, 14:55
no fakt.. bez tego "fifraka" lepiej wyglądasz  :taktak:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: a.katarzyna w 11 lutego 2007, 16:51
mnie tez się podoba - prezentujesz się w niej bardzo odpowiednio :brewki:


ps. jaki to model????
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Gabiś w 11 lutego 2007, 17:10
super, super, super!!!! naprawdę nie widziąłm jeszce z przymiarki kogoś kto wyglądałby tak fajnie w sukience!!! Serio, wyglądasz jak modelka!!! :skacza:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Yukari-chan w 11 lutego 2007, 17:44
O jessu jaka cudna kiecka! Pięknie wyglądasz! Jakoś nawet nie umiem sobie wyobrazić innej sukni na tobie.  :skacza:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: merkunek w 11 lutego 2007, 18:03
Na pierwszej focie wyglądasz jak modelka!!!!!!!!!!!! No super Ci w tej kiecce, myślę, że to ta jedyna!!!!!
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: kawaii2 w 11 lutego 2007, 18:34
Svene, bardzo ladna, i kolor tez modny.
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Joasia w 11 lutego 2007, 18:42
Świetna!!! Ja nie szukałam takiego typu ale wygląda rewelacyjnie i sama bym taką wybrała  :hopsa:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: jolanda w 11 lutego 2007, 18:51
Bardzo ci w niej dobrze,chociaz ja rowniez nie gustuje w tego typach kroju, ale dla ciebie idealna SUPER WYGLADASZ  :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: svene w 11 lutego 2007, 19:43
dzieki Wszystkim forumkom...mam nadzieje że faktycznie suknia pasuje do mnie...Bo niestety musialam ją wybrać sama,,,bez żadnej przyjaciólki,mamy czy kogkolwiek(bo wszyscy daleko)...wiec może trafilam w 10 :los:
a fryz to na tej fotce jest na prawde tragiczny!!hehe :drapanie:
dzis sobie zrobilam takie włoski,,,do góry wszystkie(wbrew pozorom nie są takie krótkie :brawo_2: )
i okazalo sie ze jest 100 razy lepiej,,,poza tym spięte wloski dluzej zachowają swieżosc i takie tam :skacza:  :skacza:  :skacza:
jak bede miała fotke do wrzuce:]
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: monia w 11 lutego 2007, 20:07
Cytat: "svene"
dzis sobie zrobilam takie włoski,,,do góry wszystkie(wbrew pozorom nie są takie krótkie  )
i okazalo sie ze jest 100 razy lepiej,,,poza tym spięte wloski dluzej zachowają swieżosc i takie tam


ooo... właśnie.. takie nastroszone..  nieład artystyczny.. naprawdę zacnie bedzie TO wyglądało do tej sukienusi..  :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: gosiaczekk w 11 lutego 2007, 22:00
A ja gustujĘ własnie w takich typach sukien :)
REWELACJA. WYGLĄDASZ W NIEJ ŚWIETNIE!!!
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Anogete w 12 lutego 2007, 09:42
jak dla mnie bomba!!!!!!!!! :brawo_2:  super supwr i jeszcze raz super! i wcale niepowiedziałabym ze te potargane włoski nie pasuja hihi Wrecz odrotnie!!!! Suknie maswój oryginalny charkter i bardzo pasuje do Ciebie. Gratuluje wyboru. Jezeli moge cos do radzic to fryzura ślubno powinna być troche ... niegrzeczna :) :skacza:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Maja w 12 lutego 2007, 10:22
svene, wyglądasz fantastycznie - chociaż, ja podobnie jak większośc tutaj obecnych nie gustuję w tego typu kiecach - na Tobie wygląda ona jak uszyta na miarę i według Twojego charakteru. Idealna wręcz, a skoro fryz był
Cytat: "svene"
na tej fotce jest na prawde tragiczny
to nawet nie umiem sobie wyobrazić, jak było
Cytat: "svene"
100 razy lepiej
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: tchiopentalik w 12 lutego 2007, 14:44
Wyglądasz w niej super  :brawo_2:  :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Ania P. w 12 lutego 2007, 16:05
Każda z nas powinna czuć, jaka sukienka jest dla niej stworzona. I faktycznie ta pasuje do Ciebie, choć ja tak jak inne dziewczyny nie gustuje w takich sukienkach. Ale oglądając twoje zdjęcia przekonałam się, że ta sukienka zanlała swoja właścicielkę. Krótkie włoski do niej pasują :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: aneta_81 w 13 lutego 2007, 07:58
sukienka swietna! wygladasz rewelacyjnie........ :skacza:
Cytat: "svene"
wiec może trafilam w 10
na pewno trafiłas w 10 :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: svene w 13 lutego 2007, 08:51
ale faaaajnie
 :skacza:  :skacza:  :skacza:
wszystkim Wam kochane dziewczynki dziekuję za miłe słowa!
dzieki temu jestem zdecydowana na ten fason,krój,kolor...po prostu na "TĄ"
Jutro ją zabieramdo domku,pokazać rodzicom :brawo_2: i obawiam się że może im się nie spodobać,,,wiecie jak to rodzice-Oni maja chyba troche inne gusta...i mają chyba w pamięci mode sprzed lat :nie:
POzdrowionka :los:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Niki w 13 lutego 2007, 10:21
Cytat: "svene"

Jutro ją zabieramdo domku,pokazać rodzicom :brawo_2: i obawiam się że może im się nie spodobać,,,wiecie jak to rodzice-Oni maja chyba troche inne gusta...i mają chyba w pamięci mode sprzed lat :nie:

Spokojnie, jak Cię w niej zobaczą to  :szczeka:  Naprawdę wyglądasz w niej pięknie i ta Twoja lekkośc w poruszaniu się w niej... całkiem jakbyś codziennie w takich sukniach chodziła :wink:
Gratuluje wyboru :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: anowi w 13 lutego 2007, 17:49
:szczeka:

Piękna!!  :brawo_2:

Ty w niej pieknie wyglądasz! rzeczywiście, jak specjalnie dla Ciebie szyta  :skacza:


ja lubie tego typu suknie, takie księżniczki ;)
Zakochać się można  :los:  ;)
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: BlackCat w 13 lutego 2007, 18:47
ładnie wygladasz w niej
ale nie lubie takich sukienek drapanki- szczypanki. Ale Tobie w niej prześlicznie
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: tylunia w 13 lutego 2007, 19:48
to jest strzal w 10!!!!!!!!!! wygladasz Bosko nawet bez fryzu i makijazu :brawo_2:  :brawo_2:  :brawo_2:  :brawo_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Netula w 15 lutego 2007, 21:34
slicznie w tej sukience wygladasz! A jak tam reakcja rodzicow???
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Gosia_O w 16 lutego 2007, 21:25
Suknia zupełnie nie w moim guścia, ale na Tobie...nie, no, suuuuper!  :Najlepszy:
Widać po zdjęciach, że masz "charakterek", a ta suknia świetni to oddaje  :grin:
Ja, jak przymierzyłam moją, czułam, że to jest TO, choć jeszcze się wahałam - nie wiedzieć czemu  :?:  Jeżeli czujesz, że ta i żadna inna to kupuj!!! A rodzicami się tak bardzo nie przejmuj, moja mam tez nie piała z zachwytu jak zobaczyła moją na wieszaku. Dopiero jak przymierzyłam, przyznała mi rację, że to jest TA :mrgreen: Z tego wniosek, że suknię trzeba dopasować do osoby i OSOBOWOŚCI. Myslę, że Tobie się to udało  :tak_2:
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: eemilkaa w 23 lutego 2007, 12:46
Ja również podpisuję się pod oceną dziewcząt, suknia leży na Tobie extra!
Tytuł: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: aneta_81 w 23 lutego 2007, 14:32
No i powiedz, jak reakcja rodziców! suknia jest swietna, spodobala sie??
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: svene w 4 czerwca 2007, 20:37
hejka
pisze dopiero teraz,,bo wlasnie w weekend pokazalam sie rodzicom,,wczesniej suknia byla zwęzana i dopasowywana jeszcze
no i jak juz wspomnialam mama jak zobaczyla foto to byla przerazona :-\ze suknia brudna itp itd
no ale jak mnie zobaczyla ubraną!!to malo nie padła
dokupilam sobie jeszcze welon do niej,,dosyc dlugi-ktory gubi się z suknią...
no cóz,,jestem b.zadowolona w wyboru
dodam jeszcze ze kupilam tez butki,,,w kolorze cappucino-z marszczonej koronki na obcasie 8cm.
i do tego kupilam 2 bizuterie-bo nie moge sie zdeycydowac: jedna do z cyrkonii druga z perelek w kolorze ecru.
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
pozdrawiam
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Netula w 4 czerwca 2007, 22:03
Sukienka na zdjeciu to nie to samo co na zywo:) Zawsze na zywo jest ladniejsza :)
Wklej zdjecia bizuteri to moze cos podpowiemy;)
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: Barbart w 5 czerwca 2007, 08:23
To nie mój typ sukienki - żle bym się w niej czuła.

Jednak muszę przyznać, że dziewczyny maja rację - Tobie pasuje jak ulał :)

Jak sie w niej dobrze czujesz to jest najważniejsze!

Ja będe miała bardzo prosta białą sukienkę z delikatną koroneczką.

Jak zrobie fotkę to Wam pokaże :)
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: adusiaxxx w 6 czerwca 2007, 23:37
Super wyglądasz w tej kiecce  ;D Ja ostatnio zaczęłam się przekonywać do podobnego modelu, ale zdecydowanie wybrałabym białą. Ale do twojej karnacji pasuje ten kolorek, ogólny efekt jest bardzo dobry  :ok:
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: ricardo w 7 czerwca 2007, 13:01
Wow, sukienki super na Tobie leży! Jakby były skrojona i uszyta dokłądnie dla Ciebie!! A włoski nastroszone będą pasowały super ekstra!!
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: milenaw w 10 czerwca 2007, 23:57
Wedlug mnie sukienka bardzo do Ciebie pasuje. Wyglądasz super. :brawo_2: :brawo_2: :brawo_2: :brawo_2:
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: moonia w 11 czerwca 2007, 00:23
Sukienka suuuuper!!!! Moze i ja pomysle o takiej dla siebie.  :) Wygladasz w niej rewelka  :) i najwazniejsze ze Tobie sie podoba i dobrze sie w niej czujesz.  A buciki jakie???? fotki, fotki. . . . 
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: didi w 14 czerwca 2007, 10:52
NOO LASKA  ;D lejesz miód na moje serce wreszcie :skacza: dziewczyna i suknia z charakterem mój ukochany kolorek i taka zadziorna :brawo_2: ecch poszłbym jeszcze raz do slubu :hopsa:
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: adusiaxxx w 14 czerwca 2007, 13:31
svene jeśli możesz, napisz z jakiej kolekcji jest ta sukienka ;D
Tytuł: Odp: oceńcie proszę moją kiece
Wiadomość wysłana przez: redzia w 14 czerwca 2007, 17:35
Dla mnie to wygladasz w tej sukience super :) faktycznie kiecka jakby na Ciebie szyta :)
extra :)