e-wesele.pl

ślub, ślub... => Moda => Wątek zaczęty przez: ckasia86 w 27 maja 2008, 22:23

Tytuł: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: ckasia86 w 27 maja 2008, 22:23
Witam mam mały problem mianowicie chodzi mi o ubranko dla mojego mężczyzny tj kupiliśmy garnitur koloru grafitowego ale mam problem z doborem koloru kamizelki jeśli takową należy włożyć chyba ze to nie jest konieczne oraz kolorem koszuli i krawatu. BO Moja suknia jest w kolorze śmietankowym jeśli macie jakieś pomysły to proszę o rade!!!!! Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: katarzyna_84 w 27 maja 2008, 22:37
mam problem z doborem koloru kamizelki jeśli takową należy włożyć chyba ze to nie jest konieczne

Moim zdaniem jedyne co konieczne to kierowanie się własnym gustem i wygodą jeśli chodzi o dylemat z kamizelką czy bez - jak kto woli. Pooglądaj relacje ślubne, może tam znajdziesz inspiracje, albo rozwiążesz swój dylemat.
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: rybkawiedenka w 27 maja 2008, 23:13
Czy trzeba - nie, kwiestia gustu.

Jaka? To zależy. Jakie masz dodatki? złoto ,srebro?

Kolor koszuli? do śmietankowej będzie KAŻDA pasowała, pytanie czy Twój przyszły założy koażdy kolor.
Taka byłkaby najgrzeczniejsza
(http://www.vianelli.pl/images/kamizelki/kam_800.jpg)


Ta idealna pod granat z białą koszulą
(http://www.uslugislubne.pl/garnitury/garnitury_2t2u/00.jpg)
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: megan w 27 maja 2008, 23:35
mysmy z kamizelki zrezygnowali - to jest kwestia gustu :)
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: ckasia86 w 28 maja 2008, 17:12
Dzięki wielkie w sklepach nam mówiono ze raczej nie wypada być bez kamizelki ale macie racje to rzecz gustu. Myśle z mój narzeczony założy każdą koszulę jak narazie szukaliśmy takiej która by pasowała do śmietankowej sukienki ale nie mozemy znaleść odpowiedniego koloru i przede wszystkim rozmiaru bo mój mężczyzna nosi koszulę w rozmiarze 37 A dodatki będe mieć drzewko szczęscia na szyję i we włosach(troszkę ciemniejsze od sukienki) i jasno  herbaciane róże
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: katarzyna_84 w 28 maja 2008, 17:45
Dzięki wielkie w sklepach nam mówiono ze raczej nie wypada być bez kamizelki (..)

Jasne, oni na tym zarabiają. A biała koszula i krawat ecru :?:
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: nana_b w 29 maja 2008, 09:44
a moze taka kamizelka zwyczajna, z takiegoo samego materiału jak garnitur(tylkozapinana wysoko,żeby było ją widać spod marynarki), mnie osobiście sie bardziej takie podobają niż te ozdobne

tylko pytanie czy macie taką kamizelke do tego garniaka? bo to raczej w zestawie juz musi być, a mi jeden pan w sklepie ostatnio powiedział, że coraz mniej robi się garniturów trzy częsciowych ::)
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: ckasia86 w 29 maja 2008, 12:27
Chyba jednak zdecydujemy ze bedzie sam krawat tylko taki ślubny a we wszystkich markowych sklepach raczej nie sprzedają garniturów z kamizelką wiec kupiliśmy taki dwu częsciowy.
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: rybkawiedenka w 29 maja 2008, 12:55
Dziwne, myśmy teraz szukali dla mojego M garnituru do pracy i wszędzie tylko 3 czesciowe....
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: anikaa w 29 maja 2008, 18:28
A mój M. idzie bez kamizelki. Nie lubi i jak dla nas kamizelka w tym dniu  :nie:
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: ckasia86 w 29 maja 2008, 22:10
My szukaliśmy takiego porządniejszego garnituru oczywiscie ze znajdziesz 3 częsciowe ale teraz odchodzi sie od tego rodzaju. tak przynajmniej mi sie zdaje bo objeździliśmy bardzo dużo sklepów min Bytom royal colection i inne takie znane a tak na ślub tylko taki doradzają. Ale to rzecz gustu oczywiscie
Tytuł: Odp: z kamizelką czy bez
Wiadomość wysłana przez: Orwena w 6 czerwca 2008, 15:04
Oczywiście strój pana młodego to rzecz gustu. Osobiście preferuję Pana Młodego w 2 cz. garniturze i z jasnym krawatem ;)
Może pooglądajcie relacje ślubne i niech Pan Młody powie jaki styl najbardziej mu się podoba ;)