e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: WĄTEK STARAJĄCYCH SIĘ O DZIECKO CZ. 11  (Przeczytany 63652 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline justyna85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
Mnie tu za żadne skarby nic nie przyciagnie :P



Ja jak urodze to też juz tu nie wracam :p no chyba, że kibicowac :-)

Offline izulek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.08.2008
Ja też tu nie chce wracać. Rozum stanowczo mówi nie,  ale w głowie czasem głupie myśli....

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
A mnie ciągle małżonek powtarza, żebym nie była taka pewna, że w październiku wrócę do pracy  8)
No bo już w tamtym roku, właśnie w październiku, miałam wracać  ::)
Moje Szczęścia:
Dawid 2011
Agata 2015
Tomasz 2017

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
monijane :-) :-) :-) 
...i dwie Laleczki w domu mam :-) :-) :-)

Offline miśka28 Kobieta

  • pomagamy Martynce
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.09.2006
  • Skąd:: Szczecin
monijane to wazektomia nieaktualna ?  :P

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Dziewczyny czy któraś z Was zna/słyszała/używała/ktoś używał Lady Comp?

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
Maja używała i była bardzo zadowolona

Offline ada1988 Kobieta

  • Chuck Norris
    • RELACYJKA :) ZAPRASZAM :)
  • data ślubu: 04.09.2009
Za 4 dni powinna przyjść  @ ciekawe czy przyjdzie....

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Ada i jak tam?
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline ada1988 Kobieta

  • Chuck Norris
    • RELACYJKA :) ZAPRASZAM :)
  • data ślubu: 04.09.2009
Tak jak czulam, @ zagoscila u mnie dzisiaj.
No nic zobaczymy  za 1,5 miesiąca   :)

Offline kurczaczek83 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.12.04
Szkoda :(

Offline ada1988 Kobieta

  • Chuck Norris
    • RELACYJKA :) ZAPRASZAM :)
  • data ślubu: 04.09.2009
Mi w sumie nie jest smutno.
Tam mialo byc.
Przede mna urlop  moze wtedy sie uda. Czas bezstresowy, odpoczne (w koncu!) I moze sie uda :)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Dziewczyny co oznacza blada kreska na teście owulacyjnym?
Że płodne się zbliżają? Wczoraj robiłam wyszła mało widoczna, ale to mąż ją zobaczył i mnie zawołał :D
A dzisiaj już bardziej widoczna, ale jeszcze nie tak wyraźna jak kontrolna... Płodne wg mojej aplikacji lada dzień, więc testy to potwierdzają?

Online Lara_Croft Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
Na mój gust tak. Płodne są od momentu jak kreska testowa będzie taka jak kontrolna - tak opisywane są testy. Więc płodne się zbliżają.
"dobrze, iż rodzicielstwo to jest coś nieznanego tak do końca, bo gdyby człowiek miał świadomość, co traci przez to, że nie może mieć dzieci, to by tego chyba nie zniósł tak po ludzku."


Marcel - 8.01.2017

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
To ja mam inne pytanko. Teraz mam polowe cyklu( dzis konkretnie). Za tydz w poniedxialek wracam do Hamburga ( wolalbym juz w niedxiele). Czy moge zrobic betę w poniedzialek? Bo w sobote to chyba nie ma sensu?
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline malgosiask Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10 czerwca 2009r.
Beta najwcześniej wyjdzie dopiero w 10 dniu po owu (dokladniej to po skoku temp) ale Ty chyba nie mierzysz, co? Jesteś pewna że dziś owu, czujesz to?
« Ostatnia zmiana: 5 sierpnia 2017, 16:14 wysłana przez malgosiask »

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Ja mam okres jak w zegarku- w sobity. A w połówce cyklu jajniki bola od czwartku, wczoraj musialam Apap brac a dzis rano galareta na majtkach. Czyli standart.

Ale luz kazdy wynik bedzie ok, jak juz wczesniej pisalam wolalabym nie byc teraz ( staranka zawieszone do listopada), No ale urlop rozplanowalam tak ze jestem w Szcsecinie co 4 tygodnie( w dniach płodnych).
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Cieszę się, że Wam się udało dziewczyny, gratuluję :)
Za resztę trzymam mocno kciuki :)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Byłam u gina, zbadał mnie, powiedział, że do 6 cykli może się okres normować po wyjęciu.
Muszę czekać, ale dał mi hormony do zrobienia i czekam teraz na @ i idę robić badania.
Zrobił USG i powiedział, że pęcherzyki są, nie jest ich za dużo.

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Jaki tu spokój la la la  :cancan: :cancan: :cancan:  ;D ;D ;D

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
no spokoj. U mnie od piatku okresu brak, ale test wczorajszy negatywny.
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Beta najlepsza na takie rozterki  ;) Powodzenia!

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Beta tydz W 21 dc wynosiła <1 czyli doopa. Sexik byl w 11, 13 i 15 dc. Test robilam wczoraj bo okres dostaje zawsze w nocy z pt na sobote. Ale pewnie idzie bo brzuch boli. Bety w Hamburgu nie robia tak z miejsca na zyczenie.
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline kurczaczek83 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.12.04
Jaki tu spokój la la la  :cancan: :cancan: :cancan:  ;D ;D ;D
A coś taka zadowolona co???

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Może Justyna chce nam o czymś powiedzieć :P

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Ja??? Nie  ;) Ale biorę się "za robotę", jeśli tak to można nazwać  ;D

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
Justyna powodzenia  ;D :-*

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Ja??? Nie  ;) Ale biorę się "za robotę", jeśli tak to można nazwać  ;D

Justynka :brewki:

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Justys witaj! Może znowu będziemy razem w ciąży :D

Ja dostałam w końcu okres. Mój cykl trwał 30 dni więc znowu nieregularny.

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Justyna, no to kciuki zaciskam! :) Fajnie, będzie nas trochę więcej na 2018.