e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: AGD w waszych kuchniach i łazienkach :D  (Przeczytany 270116 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
dziewczynki a ja mam pytanie z innej beczki
czy do zmywarki uzywacie tabletek , jesli tak to jakich
czy moze osobno proszek , nablyszczacz i sól
i czy jesli uzywacie tabl to sypiecie tez sol?

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
pralko-suszarkę Miele mają moi rodzice - są baaardzo zadowoleni ( maja ją z 6 lat a chodzi prawie codziennie i działa bez zarzutu)

oja akayu to ja tez sie zglosze bo bede wymieniac wsio...
ta lodowka mi sie spodobala bo jest pod zabudowe dookola - a o takie nam chodzi..(rowny tyl itp)
ma ktos te kuchnie pod zabudowe ktore sa razem z mikrofalowa?
moi rodzice nie mają mikrofali w zabudowie ale ekspres do kawy - sprawdza sie i wygląda super (ekspres miele - *cenzura*!)

Jagódka ja używam kostek calgonit takich 5 w 1 i nic wiecej nie daje
raz na jakis czas kupuje taki srodek do czyszczenia zmywarki (wstawiasz płyn do śordka i puszczasz zmywanie) i tyle

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
tylko jak np nastawia sie na szybki program to kostka do konca sie nie rozpuszcza

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
 :-\
uuuuuuu
to nie wiem co poradzić...

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
Anus Dziekuje - o ekspresie tez myslalam chociaz to wymaga doprowadzenia wody.

Miele ekspres i pralko-suszarka zanotowalam ;D



Za mna chodzi piekarnik i nad tym mikrofala  ::) - tu firmy jeszcze nie wiem.. to samo nie wiem z plyta - ma ktos te indukcyjna?


Zmywarka boscha - sporo osob juz mi polecalo.. tylko lepiej cala zabudowana czy z tym panelem?



Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Cytuj
Anus Dziekuje - o ekspresie tez myslalam chociaz to wymaga doprowadzenia wody
u moich rodziców nie ma doprowadzenia wody - trzeba ręcznie nalewać do pojemnika  ;) a kaffka super pyszna  :D
Cytuj
Za mna chodzi piekarnik i nad tym mikrofala 
tak właśnie jest u moich rodziców - piekarnik i nad tym ekspres

Cytuj
Zmywarka boscha - sporo osob juz mi polecalo.. tylko lepiej cala zabudowana czy z tym panelem?
ja mam boscha w całości zabudowaną - u mnie sie sprawdza super. jak kuchnia w zabudowie to już chyba lepiej pochowac co się da

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
my kupilismy zmywarke bosha 45 i uzytkowujemy ja poki co tutaj gdzie mieszkamy i co?i stwierdzilismy ze jest za mała
trzeba ja co najmniej 2 razy wstawiac i to jest mało

kuchnie tzn plyte i piek mamy eletroluksa
a jesli chodzi o mikrofale to dostalismy w prezencie slubnym białą amice
i jest poprostu beznadziejna  :P jak ja jestem dosyc inteligentna to porpsotu nie umiem rozgrysc tej glupiej mikrofalii
i do tego jest biala a ja mam wszystko w inoxie
i co mam zrobic?
nie uwazacie ze takie powazne prezenty to chyba powinno sie uzgadniac ?

rybkawiedenka

  • Gość
Ja dajętabletki, sól i nabłyszczacz bo ilośći zawarte w tabletkach nie wystarczają zmywarce. Trzeba ją uzupełanić. Zresztą moje nie chce ruszyćbez tych rzeczy, wyświetla mi komunikat czego jej brakuje.

jak suszarka to nie pralko-suszarka.

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07
apropo tabletek.. u mnie calgonit się nie sprawdził...
somat okazał sie lepszy...
sól też muszę dosypywać bo świeci  ::)

chociaż ostatnio w świecie konsumenta (przeprowadzają testy wszystkiego) czytałam, że tabletki claro zwycięzyły test usuwają najwięcej zanieczyszczeń i mają najmniej fosforanów  ;D i nie zanieczyszczają aż tak środowiska  8)
choć akurat te tabletki jakoś w oczy mi się nie rzuciły nigdy  ::)
zawsze sięgałam po somat automatycznie  :P

przy okazji looknęłam na test pralek na pierwszym miejscu był model Miele a drugim electrolux  ;D

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
ja tez mam somat7

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
a u mnie z kolei somat sie nie sprawdził
a tych tabletek o których pisze szajo też nie jakoś nie zauważyłam - ale poszukam bo akurat moje sie prawie skończyły

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
Taaa.. Miele to chyba najdrozsza marka co ?  ;)


Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
widzialas lodowki liebherr? :los:

kurcze najwiekszy problem mam z piekarnikiem i plyta :mdleje:

nie mam pojecia na jakie stawiac..

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
tej firmy to nawet loga nie znam wiec mniej głowa boli :los:
 :los:

rybkawiedenka

  • Gość
Uuuu Liebherr ...REWELCJA...gdyby  nie cena!

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
patrzyłam ta ta firma od koparek :) :)
a ceny są po 12000tysków.... ::)
no ja przeznaczam jakies 8 000....
NO CHYBA ZE ma COS co mnie przekona....


ale chyba wole dobry okap tak aby był cichy i dobrze wyciągał = nie relane  :D

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
i byl ladny :los:

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
ba ! :)

a tak serio to side by side - za takimi sie rozgladam i musze pomyslec co musi miec,,,,

wybiore sie do kilki AGD i zobacze co mi popowiadaja panowie specJALYści :P

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07
no drogi porządny niemiecki sprzęt...

z płyt i piekarników pooglądaj sobie Samsungi, Electroluxy.

Samsung może nie jest za bardzo kojarzony z piekarnikami, ale ma dobre oprogramowanie, jak dla mnie z reguły ładniejszy design od AEG czy Electoluxa, a ceny podbne. Piekarniki mają fajną możliwość podzielenia komory piekarnika na 2 części - Twin Convection.

Electrolux bardzo dobra firma alternatywa dla boscha - sprzęt jednakowo dobry, a w razie naprawy tańszy. Choć trzeba wybrać dobry model bo można spotkać modele ubogie w funkcje - mimo wysokiej ceny nie mają dodatowych funkcji, które by cenę uzasadniały  8)

Jeżeli ma się kasę to Bosch i Siemens lub Liebherr  ;D

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
Nie wiem czy dobrze kombinuje ale lodowka i okap powinny być "ładne"
a reszta włąsciwie nie widac i cóż mozna wymodzic np. ze wzorem pierkarnika... ?


Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
Marta to czekam na efekty Twoich lowow :los:

tez chce taka side by side - ale do zabudowania u gory i z bokow.. (plaska z tylu itp)


piekarnik hm.. no musi byc ladny bo bedzie na wysokosci oczu u mnie... :los:

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
Moja tez bedzie TROSZKE zabudowana o tyle ze bedą szawki z góry i z prawej strony ....

no ale co to zanczy ŁADNY piekarnik jak one wszystkie podobne :)
za to okapy przenajroznijsze sa :)



Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
hehe oj sa rozne piekarniki.. wczoraj widzialam na kuchnia.tv kregliccy maja fajny tylko nie dorwalam jaki.. (lodowka tez fajowa)

okapy faktycznie - tuby jakies, standardowe i te pod katem (co daje okap w tym ksztalcie?)

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07



no nie wiem .. wiem, że to podobne wszystko, ale jak dla mnie piekarnik powinien być łdny... lodówka niekoniecznie - bo bym ją schowała :)
2 na górze to samsungi - jak dla mnie ładniejsze  ;D

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07
zresztą nie ważne nie design najważniejszy  ;D

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
ej no wiadomo ze sa ładne i ładnijsze ale do piekarnika z przodu nie dasz ekspresu czy innego bajeru ...
o to mi chodzi ...

mi tez te 2 na górze :)

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
hehe a dla mnie elektrolux ladniejszy :los:

nad piekarnikiem chce dac mikrofale wbudowana wiec musza pasowac  ::)

lodowki nie schowam bo musze dac ja na sciane gdzie same szafki wchodza w gre a to srednio by wygladalo..

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
no tak mikrofala i piekarnik powinny pasowac...

chyba ze bedzi epiekarnik z FUNKCJA mikrofali :)

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
hm no dobra - o takim nie slyszalam :mdleje:

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07


a no jest cuś takiego

# pojemność 42 l
# Speed Oven - jest w stanie przyrządzić potrawy kilkakrotnie szybciej niż standardowy piekarnik dzięki kombinacji podwójnego termoobiegu, podwójnego grilla oraz mikrofal tryb piekarnik - podwójny termoobieg (z lewej i prawej strony) + grzałka grilla + górny i dolny opiekacz
# tryb mikrofale 900W
# 12 automatycznych programów szybkiego gotowania i pieczenia
# 5 automatycznych programów szybkiego rozmrażania
# zakres temperatur 40-250 C
# chowane pokrętła, sterowanie przyciskami
# szeroki wyświetlacz LED (niebieski) z zegarem
# funkcja czyszczenia parą Steam Clean
# 5 poziomów umieszczania półek w komorze urządzenia - 4 poziomy piekarnika, 1 poziom mikrofale

a z lodówek side by side taka mi sie podoba  ;D 10000zł  8)




dobra ide do roboty bo mi się włącza tryb byłego pracownika media heheh  ;D