e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: LIDL jest tani i fajny :)  (Przeczytany 301949 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
22 kwietnia 2013, 18:26
Kasieńko nawet ja wzięłam 36 jegginsy, moim zdaniem na Ciebie będą za duże :D




Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 07:22
Ja zakupiłam 2 pary jegginsów, majteczki i mezowi bokserki :)

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 09:20
A ja preparat do usuwania kleju  :P ;)


Offline s_erduszko Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 09:54
Kasieńko nawet ja wzięłam 36 jegginsy, moim zdaniem na Ciebie będą za duże :D
Gosia, 36 były by ok, tylko nie ma już nigdzie u mnie  ::)
ja szczypiorem nie jestem, mam "ciężki dół "  ;), kiecke mam od nich 36 i jest good....

Offline konefqa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 10:39
Ja wysłałam rodziców  8) kupili mi jegginsy jeansowe, bokserki dla męża i tshirt z minnie do dresów, chciałam luźniejszą, ale L to 44-46 więc muszę wymienić :)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 22:33
jaki koszt tych jegginsow?? i jakie rozmiary max? ;)


Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 22:43
Już pewnie nic nie ma. Mąż miał pojechać mi kupić i nie pojechał a teraz to pewnie już nawet plakietki z ceną nie ma bo dawno wywiało.

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 22:53
Ja pójdę jutro, pewnie znowu będą całe kosze :P

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 23:06
mkarolinka jak będą pełne  kosze to chyba się do Ciebie uśmiechnę :) chociaż z drugiej strony jak nie będą pasować to będzie kiszka z odsyłaniem.

Macie zawsze tak, że jak bierzecie dany rozmiar to on jest zawsze, w każdym rzucie ubrań taki sam? Czy raz bierzecie 40 a innym razem 42?

A widziałyście sukienki? Były jakieś w gazetce też.

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 kwietnia 2013, 23:19
Moja wioska się nie zna, poprzednio było ich sporo, ale już dwa dni później nie było jak szłam, chyba zabrali ze sklepu :P

Offline imaginacja2

  • uzależniony
  • data ślubu: 12
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 06:41
 Nie wiem skąd  się wzięła  rozmiarówka w lidlu  ....serio  zazwyczaj kupuję M   bądź  L  w sieciówkach  a w Lidlu S jest  czasem  dużo za duże .

Oglądałam  te jeginsy  i  nie wiem czy M  nie była  by za wielka ..... odłożyłam.

  Tunikę dostałam w prezencie i M jest za duża.

Sukienki  były w gazetce  niestety w żadnym koszu  w   sklepie nie  widziałam

to samo  tyczy się balerinek  ani  widu ani słychu

Offline konefqa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 12:15
Lidlowa rozmiatówka jest dziwna, zwykle napisane jest np. L (44-46) więc patrzę na to co w nawiasach;)

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 14:04
Lidlowa rozmiarówka jest niemiecka, a wiadomo jak wyglądają nasi niemieccy koledzy, którrzy jedzą żelki Haribo ;)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline muminek

  • użytkownik
  • data ślubu: ustalana
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 14:11
Lidlowa rozmiarówka jest niemiecka, a wiadomo jak wyglądają nasi niemieccy koledzy, którrzy jedzą żelki Haribo ;)

Nie zgodzę się z tym - chyba Niemek nie widziałaś. Laski jak cholera. Szczuple, zgrabne, świetnie ubrane. Niektóre tylko zapuszczone - w POlsce też można dużo takich zapuszczonych zobaczyć. Ja w Szczecinie widze nagminnie.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 14:40
Widziałam, znam i nie mozna oczywiście generalizować, ale taka jest prawda, ze robią wieksze rozmiary bo niemki są większe.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline s_erduszko Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 17:27
mkarolinka jak będą pełne  kosze to chyba się do Ciebie uśmiechnę :) chociaż z drugiej strony jak nie będą pasować to będzie kiszka z odsyłaniem.



Ja jeszcze nie oddałam tych jegginsow 38, jesteś chętna ? To Ci wyślem, a jak bedą złe to dasz komuś z rodziny/ sprzedaż na all w końcu to tylko 30 zł ;)

Offline imaginacja2

  • uzależniony
  • data ślubu: 12
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 17:44
  Niemki jak Niemki  to samo jest u nas     wiele by  sie nalazło  by się przyczepić  ;) ................  w sumie  to tylko numerki na ubraniach mogli by zrobić jednakowe  ................ żadna dla mnie różnica  czy kupię S czy 10 razy Xl to tylko symbole    ważne co by pasowały ubrania  a tak jedna wielka zmyła.

W Lidlu ostatnio pani poinformowała mnie   żebym  zachowała  sobie paragon  jest 10 dni na zwrot , wymianę mniejsze większe  jak co komu pasuje   bez problemu

 Myślę  ,ze chyba  trzeba  będzie brać  do domu mierzyć i zwracać  i tyle

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 18:21
Serduszko ale 38 to będzie na mnie za małe ;) a możesz zmierzyć szerokość w biodrach? I jaki masz kolor?

Offline s_erduszko Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 18:38
Granat :), tyle, ze to jest na gumce ...., wg mnie to duże M/L i równie dobrze może być za duże :P

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 18:43
Za duże tą bardzo wątpię. Zmierz proszę w biodrach to będę wiedziała.

Offline konefqa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 19:03
Ewentualnie gdyby to 38 bylo male to ja mam 40 ;) wtedy ja bym od Ciebie Kasia kupila 38, a Tobie Patrycja bym 40 mogla sprzedac ;)

Offline s_erduszko Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 20:25
kompletnie nie umiem tego zmierzyć  :-\ :glupek: w pasie jest gumka, która sie rozciąga....

Ania Ty 38 nie rozsmieszaj mnie  ??? 36 będzie duże na Ciebie !!!!

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 21:13
Dobra, dobra. Wy pewnie 2 szczuplaki a moja noga to pewnie dalej niż w łydce nie wejdzie :)

Serduszko ale Ty nie mierz w pasie tylko w biodrach. ok 7-10cm nad krokiem.

Offline konefqa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
24 kwietnia 2013, 21:33
Mam jedna 40, w udach jest ok ale w pasie luzne... wiec 38 bedzie ok ;)

Offline Agulek79 Kobieta

  • Boże dopomóz mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies.
  • Chuck Norris
    • Agulek relacjonuje!
  • data ślubu: 27.06.2009
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
25 kwietnia 2013, 22:31
Dziewczyny - polecam lody "Śrubki"  - lody śmietankowe, w owocowych polewach, na patyku!! Są obłędne!!  ;D

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
26 kwietnia 2013, 08:04
To ja powiem tak, kupiłam ostatnio jeansy w Reserved rozmiar 40 a mam jegginsy Lidlowe 36 i sa w sam raz ;) Normalnie noszę 38-40 spodnie :)



Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
22 maja 2013, 10:27
29 maja będzie zestaw do snorklingu (maska, fajka, płetwy) za 69zł. Miała któraś z Was ten zestaw w poprzednich latach? Cena jest rewelacyjna... piszą, że maska ma silikon a nie zwykłą gumę, fajka do złudzenia przypomina duuużo droższą (99zł za samą fajkę) z firmy mares... czuję się wiedziona na pokuszenie  :) Może ktoś coś wie o jakości? Warto?


Offline imaginacja2

  • uzależniony
  • data ślubu: 12
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 maja 2013, 17:19
jeśli jest to zestaw  w przeźroczystym opakowaniu na zamek  to  ja mam z lidla takowy 
 ale zeszłym roku albo 2 lata temu zakupione
  są do dzisiaj  nic się  nie dzieje

ja kupiłam  w lidlu ostatnio okulary do pływania za śmieszną cenę  i  powiem ,że dla mnie     są fajniejsze   jak   te co ostatnio miałam  a kupione były za nie małe pieniądze  w sklepie sportowym 

chlebek  trójkątny z samym ziarnem z lidla pyszota   z samym masełkiem

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 maja 2013, 17:46
Nie wiem jak są pakowane, wiem tylko tyle ile wypatrzyłam z gazetki:

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=39zUgz strona 20-21

Będą od 29.05, pójdę obejrzeć na pewno. Dzięki za opinię, może to to samo albo podobne :)


Offline imaginacja2

  • uzależniony
  • data ślubu: 12
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
23 maja 2013, 18:36
o ja sierota :)) nie  pomyślałam  o  gazetce
  ten zestaw jest   podobny.............  w sensie  płetwy takie same, rurka też   tylko   w masce  szybka jest u mnie w całości    tzn nie podzielona i niebieski  kolor   taki jak ma na zdjęciu  mama.
Najlepiej będzie podejść i  obejrzeć na miejscu co to jest warte .