e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: e-weselne mamusie, czyli pogadajmy o naszych dzieciaczkach  (Przeczytany 1005304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline justyna85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
No my mamy 2 komunie w maju od strony meza . Corki jego dwoch braci maja komunie i to w tym samym dniu i tym samym kosciele . U jednej jest chrzestnym no i nie mamy pojecia jak to prezentowo rozwiazac ( nie robia razem komunii) no ale wlasnie gdzies czytalam , że tysiak to taki standard mimo iz zarabiamy za granica to duzo mi sie wydaje , bo jak pomysle o 18 czy weselu to az mnie to przeraza:/

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Justyna ja w tym roku tez mam chrzrsnicy i tez dumam 1000 to zdecydowanie za dużo  ::)

Offline Zoya Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2010 r.
1000 o nie. Na pewno nie.

Offline andzelika Kobieta

  • Małżeństwo jest zgodne, kiedy żona panuje nad mężem, a mąż nad sobą.
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19.09.09
1000 jak dla mnie przesada .
Ja w maju mam kominie chrzrstnicy i dimam nad prezentem kasa nie wchodzi w grę

       

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Justyna ja w tym roku tez mam chrzrsnicy i tez dumam 1000 to zdecydowanie za dużo  ::)


To ile na komunię i wesele dacie???

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Nie wiem ile dac na komunie , myślę ze ok 500 - 600 zł.
Chrzesniakowi G kupowalismy aparat fotograficzny, tyle ze tam inna sytuacja bo lepszy był prezent. Kasę rodzice by przewalili  ::)

A wesele po co myśleć o tym jak nie wiadomo za ile będzie    ;D

Offline izulek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.08.2008
Ja już kiedyś pisałam daje tyle ile mnie stać i uważam za stosowne.  Dla mnie 300-400 zł to jest max.  No może jakbym miła jedno czy dwoje dzieci w rodzinie było by 500 ale łącznie z naszymi jest 8 dzieci w rodzinie,  komunie co rok dwa....  W między czasie roczki chrzciny. Nie dajmy się zwariować.

Offline kurczaczek83 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.12.04
My za rok mamy komunię chrześnicy, tzn rok szkolny i też zastanawiam się ile?

Offline bubulina Kobieta

  • maniak
Moja na chrzciny dostala od chrzestnego(moj brat) 600zl plus lancuszek z medalikiem(sadze ze go troche ponioslo;) a od chrzestnej(siostra mojego) dostala kolczyki za max 50 zl co uwazam za przesade bo wiedziala ze mala niebedzie miec dziurek w uszach  sama ich niebedzie chciala miec. My na komunie dalismy 500zl + biblie.

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Tez uważam że daje tyle ile chce i mogę! Sami mamy komunie w tym roku i do głowy by mi nie przyszło że Młody może dostac takie prezenty. Dla mnie max 200- 300zł. Jego najbardziej wypasionym prezentem bedzie rower, który i tak musimy juz wymienic. Według mnie ludziom sie priorytety poprzestawiały jeśli chodzi o tą uroczystość.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline izulek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.08.2008
Dla mnie fajna opcja jest że dostanie pieniądze i właśnie można kupić rower czy komputer.  Bio to są duże wydatki a na urodziny nie każde dziecko jest w stanie uzbierać

Offline izulek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.08.2008
Dla mnie fajna opcja jest że dostanie pieniądze i właśnie można kupić rower czy komputer.  Bio to są duże wydatki a na urodziny nie każde dziecko jest w stanie uzbierać

Offline Vivka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: maj 2014
Selena na 18-stke dałabym z 300 zł?

Na komunie jako chrzestna dałabym max 500 zł. Na pewno nie więcej, moim zdaniem to nie wypada właśnie dawać milionów bo nie o prezenty tutaj chodzi...
 Całe szczęście że nie jestem chrzestną :P i już raczej nie będę ;)

Offline kurczaczek83 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.12.04
no to powiedzcie w takiej sytuacji co zrobić....chrzestny dał 250zł teraz będzie miał komunię swojej córki (nie jesteśmy chrzestnymi) ile dać?

Offline Vivka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: maj 2014
kurczaczek 150-200 max

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
Jako chrzestna daje więcej bo takie są "oczekiwania społeczne". Jakiś kombinuje,  żeby znaleźć ta kasę.
Jeśli chodzi o resztę to tak żeby się zwróciło za talerzyk,  bo  często te imprezy są teraz w restauracjach

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Tez uważam że daje tyle ile chce i mogę! Sami mamy komunie w tym roku i do głowy by mi nie przyszło że Młody może dostac takie prezenty. Dla mnie max 200- 300zł. Jego najbardziej wypasionym prezentem bedzie rower, który i tak musimy juz wymienic. Według mnie ludziom sie priorytety poprzestawiały jeśli chodzi o tą uroczystość.

Mam podobne odczucia. Ja zakazałam dawać kasę na komunię.  Dostała za to dużo przydatnych rzeczy m.in.rower.
Tylko chrzestny się wymigal i dał bransoletke i 400zl. I to były jej jedyne pieniądze. 

Offline miśka28 Kobieta

  • pomagamy Martynce
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.09.2006
  • Skąd:: Szczecin
[

 Ja zakazałam dawać kasę na komunię.  Dostała za to dużo przydatnych rzeczy m.in.rower.
Tylko chrzestny się wymigal i dał bransoletke i 400zl. I to były jej jedyne pieniądze. 
to ja własnie wolę, zeby ktoś dał tyle, na ile go stać ( np te 200-300 zl), i przy kilku osobach to  już sie robi kwota, za którą można cos konkretnego kupic zgodnie z oczekiwaniami dziecka - z tym, ze u nas nie bedzie podziału, że to dostaleś od wujka X, a to od dziadka y, bo te dwa prezenty sa po prostu od wszystkich ...jedynie chrzestni sami chcieli wręczyć tzw. prezent religijny, stąd ta Biblia i medalik :)

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Moja miała taką długa listę,ze każdemu przypadło coś na co go stać. Najdroższy prezent to rower, chcieliśmy zrzucić się z treściami, ale oni sami chcieli kupić. 

Offline miśka28 Kobieta

  • pomagamy Martynce
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.09.2006
  • Skąd:: Szczecin
Martyna  jesli tak to spoko  ;) u nas własnie odwrotnie, syn na chwile obecną bardziej przejety samym sakramentem plus przygotowuje się na ministranta, więc lista była bardzo krótka  :)

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Moja ma cały rok długa listę prezentów, bo chciałaby wszystko, uwielbia czytać książki i co rusz jakąś nową serię chce.

Offline miśka28 Kobieta

  • pomagamy Martynce
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.09.2006
  • Skąd:: Szczecin
książki to sa u nas akurat kupowane lub wypożyczane na bieżąco  ;D a inne takie drobniejsze rzeczy "z listy życzeń " też, więc może stąd ta skumulowana lista komunijna  ;) (w sumie o laptopie to już cos przebąkiwał w przedszkolu, bo niektórzy koledzy mieli   :mdleje: no ale bez jaj...) 

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
Dwa lata temu na komunię daliśmy mojemu  chrześniakowi aparat fotograficzny. Z futerałem, kartą pamięci i akumulatorkami w sumie wyszło 750 zł. Nie braliśmy pod uwagę prezentu w formie koperty ze względu na rodziców dziecka.
Teraz czeka nas komunia drugiego chrześniaka i się zastanawiamy...

Na 18-tkę dałabym 200-300 zł. Na ślub to zazwyczaj 500 zł i wino/totek/książka.
Moje Szczęścia:
Dawid 2011
Agata 2015
Tomasz 2017

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
M9ja chrzesnica tez ma komunię w tym roku i podobno chcę rower. Ale ja bede dzwonila do chrzestnego bo wole kupic na spole z nim ale ciut lepszy niz najtanszy z supermarketu.
Mysle ze mac kwota jaka przeznacze to 400zl wvtym bedzie pamiatka...

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Z moim jest ten problem ze on nic nie chce. Jedyne ten rower potrzebuje, ale jakby go zapytac to tez nie chce. Najgorzej ze 3 tyg wczesniej ma urodziny.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline Zoya Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2010 r.
Ja niechętnie daję kasę... staram się tego unikać. Kasa to nie prezent dla dziecka. Chybaże rodzice mi powiedzą, że zbierają na nowe meble, rower, laptopa czy coś innego.

Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Mnie też to przeraża.

Słuchajcie, a na 18 męża siostrzenicy to ile dać w kopertę?
Tez mamy 18ke w tym roku ( w Polsce) i dam $100. Rownowartosc ok 400zl. Dziewczynka zbiera na prawo jazdy.

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Ja niechętnie daję kasę... staram się tego unikać. Kasa to nie prezent dla dziecka. Chybaże rodzice mi powiedzą, że zbierają na nowe meble, rower, laptopa czy coś innego.

Właśnie ja tez nie ale u nas Mała zbiera na laptopa ;)

Dzięki utwierdzilyscie mnie ze 500 zł to max ;)

Offline japcio Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2009
Dobrze, że nie jestem chrzestną  8) i raczej nigdy nie będę, bo nie mam rodzeństwa. Z torbami można pójść :)

Online mon_ka98 Kobieta

  • Chuck Norris
Dobrze, że nie jestem chrzestną  8)
to samo sobie pomyślałam ;)



Najlepiej widzę, kiedy zamknę oczy...