e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Tylko miłość da Nam dozgonne szczęście!!! 16.08.2008r-Ola & Bartek  (Przeczytany 18926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
Jak na Saharze-taki był zamiar naszego fotografa.Z wydmy czołpińskiej można było iść do morza ok.2km ale już nam sie nie chciało.Poza tym jeżeli bedziecie w Łebie to polecam jechać właśnie tam.My byliśmy ok 11 i jak widzicie na zdjęciahc nie było ludzi.A jak już jacyś byli to mieli nas za atrakcje turystyczną  ;D Robili sobie z nami zdjęcia i takie tam...

Gabiś dziekuję  :-* Fajnie,że trafiłaś w nasze skromne progi  8)

Taktak,przeciwieństwa się przyciągają:ja wole leżakować,mój luby wariować  ::)







Grrrrr,jak zwykle image nie chce współpracować....

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
to weź go tam pogoń, bo my chcemy więcej  :tupot: :tupot: :tupot:

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
Pogoniłam  ;)







Ze znajomkami-statyw też mieliśmy  ;)












Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
ale ekstra  :D :D szczególnie te 2 ostatnie jak odchodzicie  :o :o :o :o :o

a na tym zaraz cycuszki Ci wyjdą  ;D ;D ;D


Offline Kasiuniuńka Kobieta

  • zapraszam!!!
  • bywalec
  • data ślubu: 02.08.2008
to co nie bedzie tego morza? nie wierze ;D dawaj dawaj!!!
wszystkie fotki sa rewelacyjne! :mdleje: a te cycuszki hihi.. dobre :skacza:

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
O matko,myślałam że nikt na to nie wpadnie  :P

To prawda,nie mało że mam duzy cyc to jeszcze wyszło tak że musiałam sie położyć 'z górki'.Siła grawitacji zadziałała ale nie do końca(na szczęście). ;)




Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008

Offline salomea Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 29.06.2008
hej, jestem choć mnie długo nie było...
zdjęcia na pustyni... powalające...  8) REWELACJA... (niczego innego nie mogłam się spodziewać)
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!
Właśnie nadrobiłam... Widzę, że poszliście na całość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZACUNECZEK.
Zdjęcia macie genialne. Te w jeziorze powalają na kolana, zwłaszcza motyw z mokrymi włosami. Cudownie ogląda się tez ujęcia z pola ze snopkiem siana - ale kolory... I te z pustyni - strasznie klimaciarskie... GRATULACJE!


Morgan

  • Gość
hahaha super ujecia, te z biustem rewelka!

Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny
super piękne zdjęcia

Offline KashDar Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 14.06.2008r. godz. 17.00
Fajne fotki - jestem pod wrażeniem!!!  :D

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
No właśnie, ta pogoda, jakby o nie była Polska... Pozazdrościć :D
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
Troche mnie nie było,jak zwykle pocztątek tygodnia-zajęcia,praca....Ale już nadrabiam!

Pogode mieliśmy cudną,ale tylko w ten jeden,plenerowy dzień.Ogólnie było dość chłodno i myślałam,że sesja sie nie odbędzie!

Czas wracać!

Oczywiście nie odbyło się bez śmiesznych zajść.Kiedy wracaliśmy,ludzie dopiero schodzili się na wydmy.Niektórzy chyba myśleli że to fatamorgana  ;D Bo kto lata w sukni ślubnej po piachu  :P Robili sobie z nami zdjęcia,śpiewali sto lat i inne przyspiewki.Chyba dłużaj trwało zejście z wydm niz wejście na nie!




Fotograf i jego dwie inspiracje  ;)




Gorzko-gorzko....




JUż myśleliśmy że tego dnia nic nas nie zaskoczy.Wracając na parking,zaczepił nas fotograf-amator,no i zaczął nas ustawiac i robic profesjonalne zdjęcia.  ;D










...i tak doszliśmy na parking zjeść małe conieco  :)



Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
ale super  :D to tak jakby jeszcze jeden plener więcej  :D


Morgan

  • Gość
super extra te fotki :))

Offline kamizka Kobieta

  • bywalec
to mieliscie ubaw
super te zdjęcia taki naturalne
pozdrawiam

Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny

Offline iza22 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.09.2008
śliczne macie te zdjęcia - mieliście świetny pomysł

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
 ::)

Troche mnie tutaj nie było,ale to nie znaczy że nie śledze.Po prostu nie chce mi sie pisać  :P

Przystanek 4(?) - latarnia morska Czołpino!
Po powrocie na parking zjedliśmy drugie śniadanie i zdecydowaliśmy że odwiedzimy jeszcze latarnie morską.Droga była krótsza bo ok.1,5km,ale za to pod górę.Kiedy trafiliśmy do latarni,pan który siedział 'za ladą' nie mało że wpuścił nas za darmo to jeszcze zamknął cała latarnie,także mogliśmy czuć się swobodnie!Był bardzo zaskoczony naszymi odwiedzinami.Okazało się że jesteśmy drugą para młodą która odwiedziła to miejsce.Co ja tu bede sie rozpisywać-fotki chcecie  ;D














































Jak widzicie na tarasie widokowym byłam sama.Mój małżonek ma lęk wysokości i wolałam,żeby nie wychodził.Pan latarnik był na tyle miły,że zabrał nas na samą górę i pierwszy raz w życiu zobaczyłam cała latarnie oraz jej mechanizm.Bardzo edukacyjna wycieczka  ;) Zdjęcia nie są rewelacyjne.Byliśmy już zmęczeni.Poza tym zaczęli zbierać się turyści,a my zwracaliśmy na siebie uwagę.Na początku było to miłe,ale pożniej....
Mam nadzieję,że ilościa zdjęć nie zanudziłam!

 :-* :-* :-*

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
ale śliczne  :D :D :D :D

a szczególnie kilka spowodowało u mnie taką reakcję  :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka:
a to według mnie te cudeńka:








Offline kamizka Kobieta

  • bywalec
zanudzasz  ??? ??? ??? ??? ???
oszalałaś chcemy więcej


Offline marzenieeee Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.01.2006 cywilny, 20.09.2008 kościelny
jakie śliczne zdjęcia rewelacja

Offline milady84 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 24.05.2008
Oleńko cudo po prostu :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka: :szczeka:


a te co Basia wkleiła to istne perełki :skacza: :skacza: :skacza:


jeszcze jeszcze jeszcze :blagam: :blagam: :blagam: :blagam: :blagam:

Offline mikoala

  • Chuck Norris
  • data ślubu:
Ale Wy macie tych fotencjiiii ale są świetne takie z pomysłem :)

Offline iza22 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.09.2008
Wy chyba tych zdjęć tysiące macie  ;D ;D ;D

wszystkie są świetne

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
Zawstydziłam się! Takie rzeczy tutaj wypisujecie,że.... :Szczerbaty: A to są tylko takie nasze zdjęcia robione na luzie!Ciesze sie,że Wam sie podobaja!
Niestety nasz podróż dobiega końca...Zmęczeni wracaliśmy do Łeby,ale zrobiliśmy sobie jeszcze jeden przystanek.Oto efekt....

Ostatni Przystanek!

Wzdłuż drogi 'biegły' tory kolejowe.Zatrzymaliśmy sie i zrobiliśmy kilka ostatnich ujęć!













...

Morgan

  • Gość
cudownie to juz malo powiedziane :)