e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: TORT  (Przeczytany 113523 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
TORT
15 grudnia 2006, 19:32
My na pewno bedziemy mieli tort po obiedzie... Chcielibysmy zeby stal juz na sali podczas obiadu ale nie wiem jak z jego trwaloscia :)
megan, fajowe te torty tylko troche zbyt kolorowe jak dla mnie :)

Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
TORT
16 grudnia 2006, 19:58
Cytat: "rajdowka"
fajowe te torty tylko troche zbyt kolorowe jak dla mnie


ale oko ciesza co  :wink:
nie wiem jak z jadalnoscia ale sliczne sa  :wink:
u nas tort bedzie taki zeby stelaza widac nie bylo  :wink:  np taki jak tez z para mloda w tle  :wink:

Offline Antalis

  • Chuck Norris
TORT
16 grudnia 2006, 20:04
My mielismy taki

Kazde pietro było w innym smaku. Co do tyh kolorowych to chcielismy taki wymyslny ale cholerstwo trudno pokroic.

Cytat: "ricardo"
coraz częściej Pary chcą aby tort był podawany po obiedzie jako deser a nie o 12

Mysmy mieli niedługo po obiedzie ok godz 15. Sam slub był o 12 a obiad ok 14 wiec sami rozumiecie. U nas wesela sa wczesniej wiec trzeba to wszystko jakos rozciagnac w czasie. A ze w nocy nikt torta nie za bardzo chce to inna sprawa :)

Offline Antalis

  • Chuck Norris
TORT
16 grudnia 2006, 20:14
A tutaj gorsza jakosc ale widac ozdobe :p

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
TORT
16 grudnia 2006, 21:54
megan, o chociaz ktos mnie rozumie z tym tortem :D tez taki chcemy i bez sztucznych ogni :)

Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
TORT
16 grudnia 2006, 22:50
Cytat: "rajdowka"
tez taki chcemy i bez sztucznych ogni


stanowczo - te sztuczne ognie ech ...
ja lubie proste zdobienia, kolory moga byc ale jako akcent natomiast stelaze mnie odstraszaja i mowie im NIE  :|

Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
TORT
17 grudnia 2006, 00:19
wkleje kilka takich co mi sie osobiscie podobaja  :wink:




















Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
TORT
15 stycznia 2007, 19:58
hmmm, smakowicie wyglądają te torty... mniam, ależ bym sobie zjadła :)
A co do tej pory podania tortu to my jeszcze nie zdecydowaliśmy, część gości mogłaby być zdziwiona że tort jest zaraz po obiedzie bo u nas nie ma takiego zwyczaju i jeszcze nigdy się z tym nie spotkałam, ale naprawdę wolę aby goście zjedli tego torta niż mieli by podziobać i w sumie nieruszone by wylądowały w koszu.

Offline sierpniowa

  • nowicjusz
TORT
24 stycznia 2007, 16:46
hey, a ja szukam tortu z jakims "motywem górskim", macie moze jakies zdjecia, propozycje?

Offline Antalis

  • Chuck Norris
TORT
24 stycznia 2007, 16:58
To moze torcik w przedstawiajacy goralska pare młodą czy cos  w tym stylu ?
Jesli znajdziesz jakies fajne foto to niektore cukiernie robia z nich taki "jadalny" obrazek na tort. No chyba ze ktos zdecyduje sie zrobic taki "konkretny" ktory bylny pewnie niejako dziełem sztuki.

Offline Antalis

  • Chuck Norris
TORT
24 stycznia 2007, 17:00
albo po prosty figurka młodej pary ?? Cos na kształt tego:

To co prawda sa lalki ale moze uda Ci sie znalezc cos podobnego albo i wykorzystac takie lalki własnie bo kto powiedzial ze ozdoba musi byc jadalna :P

Offline sierpniowa

  • nowicjusz
TORT
24 stycznia 2007, 17:10
myslalam bardziej o jakis gorach na torcie a nie o figurkach, nie jestesmy goralami , tort mial raczej symbolizowac nasze zamilowanie do gor:-)

Offline AndziaK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23.06.2007 r.
TORT
25 stycznia 2007, 10:37
My bedziemy mieć cos w tym stylu, ale torcik - serduszko będzie na niższych stopkach i bardziej w lewym górnym rogu większego torcika  :hahahaha:


Ale poszukuję jeszcze zabawnych figurek na tort

Offline michal_t18

  • nowicjusz
TORT
3 marca 2007, 14:54
U nas na weselu bylo 120 osob.Tort zamowilismy w niepozornej cukierni,okazalo sie ze tort byl po prostu cudny.5 pięter-ok 20 kg tortu wjechalo na ladnym wozeczku-wszystko mialo ok 170 cm wysokosci!ladnie udekorowane,do tego świecace ognie i super figurka na sama gore tortu.Tort zrobil oszalamiajace wrazenie,wszystkim sie podobal i co rownie wazne niska cena-500 zł.Bylismy naprawde zadowoleni i dlatego z czystym sumieniem polecem wam tą cukiernie.Nazywa sie "SZARLOTKA"  REGULAMIN .Dzialaja glownie na terenie śląska.Z czystym sumieniem polecam.POzdrowiania dla wszystkich:)

Offline gosiaczekk Kobieta

  • Chuck Norris
TORT
3 marca 2007, 19:23
Cytat: "AndziaK"
Ale poszukuję jeszcze zabawnych figurek na tort

AndziaK, dużo figurek jest wklejonych w osobnym temacie. Możesz sobie pooglądać. Są przezabawne.

Offline koma-1

  • nowicjusz
TORT
13 kwietnia 2007, 19:45
Cześć!! Nasz Ślub i Wesele odbyły się w ubiegłą Sobotę..niestety wszystko było...do bani:-( Kapela przynudzała - a miała być świetna, jedzenie zupełnie przeciętne bo ubzdurało nam się, że niby z renomowanej restauracji to będzie dobre:-(..Jedyne co naprawdę się udało to ciasta i tort z Cukierni  w Piekarach pod Krakowem. Po prostu dzieło sztuki!! Wszystkie ciasta smakowały jak domowe!! Zdecydowanie polecam.  POLECAM!!

Offline Antalis

  • Chuck Norris
TORT
13 kwietnia 2007, 19:54

Post juz zgłoszony do moderatora tego działu.

Offline kaskag

  • nowicjusz
TORT
13 kwietnia 2007, 20:18
Jak patrze na te torty to aż ślinka cieknie...
Ja nie wiem jeszcze jaki będe miała tort, wiem tylko ze będzie z owocami...

Offline JoasiaOl Kobieta

  • zapaleniec
TORT
17 kwietnia 2007, 12:50
to ja też wkleję trochę smakowitych fotek








Offline JoasiaOl Kobieta

  • zapaleniec
TORT
17 kwietnia 2007, 12:59




Offline koma-1

  • nowicjusz
TORT
18 kwietnia 2007, 20:09
Po prostu polecam dobra cukiernie. Jak inaczej mam to zrobić nie podając nazwy?? w chwili obecnej nie posiadam nawet zdjęcia tortu:-) Chcąc coś reklamować na pewno bym coś dołączył.  Poza tym nie wiem skąd te ostrzeżenia skoro zdjęcia innych użytkowników powyżej prezentują nawet logo cukierni na torcie a ich nie dostają. Z chęcią bym podał numer telefonu lecz niestety żony nie ma w tym momencie w domu a ja go nie mam.

Offline kobietka Kobieta

  • maniak
TORT
21 kwietnia 2007, 13:59
Cytat: "ricardo"
Ostatnio Pan z restauracji powiedział nam (czyli mi i mojemu chłopakowi) że coraz częściej Pary chcą aby tort był podawany po obiedzie jako deser a nie o 12 z tego względu że po 12 zazwyczaj ludzie podziobią tylko torta i zostawiają żeby im się nie pomieszało w żołądku od wszystkiego. A u was jak to wygląda??

pozdrawiam,
Patrycja


Ja pochodzę ze Śląska i u nas właśnie jako deser podawany tort.
Myślę, że zaleta tego jest fakt, że tort nie tylko jest smaczny, ale też często pięknie wyglada- zdarza się, że o północy wielu osób już nie ma wiec nie mogę też skosztować cukierniczego dzieła. No i druga sprawa- tak późno podowanego totra włąnsie sie "dziubie", by nie pomieszać smaków.
U nas więc tort będzie na deser, potem ciasta ciasteczka lody itp.

Offline Madzialena Kobieta

  • Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • data ślubu: 17.09.2005r.
TORT
21 kwietnia 2007, 14:09
a  NASZ torcik jest na stronie Woźniaka ;)  
 wybieraliśmy i komponowaliśmy sami, chyba się spodobało, skoro zamieścili go w ofercie :D

 ale niestety nie mogę zdjęcia skopiować :(

Offline little lady Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 7 czerwca 2008
TORT
24 kwietnia 2007, 11:57
a macie jakieś namiary na dobrą i nie drogą cukiernię z tortami w warszawie??

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: TORT
26 czerwca 2008, 18:15

widzę, że watek zamarł więc postanowiłam go odświeżyć :)
choć jestem już po swoim ślubie to lubię sobie poszperać po rożnych ślubnych stronkach.
Znalazłam kilka ślicznych tortów - szkoda, że tak późno :(























na dziś tyle :)


Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: TORT
26 czerwca 2008, 18:22
no nie powiem...
piękne...

Offline Antalis

  • Chuck Norris
Odp: TORT
3 lipca 2008, 11:02




Cos z serii "Gnijaca Panna Mloda" - tak mi sie skojarzyło :P

Ten bardzo ciekawy :




Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: TORT
3 lipca 2008, 17:56
cudne...prawdziwe dzieła sztuki

Offline JulkaJ. Kobieta

  • entuzjasta
Odp: TORT
4 lipca 2008, 23:52
Piękne te torty.. ;D ;D

Online aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
Odp: TORT
13 sierpnia 2008, 11:40
Ja bym Chciala aby nasz tort byl udekorowany zywymi głwokami roż najlepeij pomaranczowymi :) I chyba tak zrobimy :)
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012