e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Apel do Par Młodych  (Przeczytany 2492 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline timirro

• nowicjusz
Apel do Par Młodych
13 października 2009, 23:26
Niniejszy tekst piszę jako anonimowy "rejestrator" ślubów.
Nie jest istotne w tym miejscu czy jestem kamerzystą, czy fotografem.
Nie mam zamiaru nikogo obrażać, nie chcę też niczego reklamować, etc.
Pragnę po prostu podzielić się z Wami pewnymi spostrzeżeniami.
Będzie to garść krytycznych uwag, które mam nadzieję przyniosą pożytek dla wszystkich:
- wykonawców, bo dzięki Waszemu zaangażowaniu na nowo odkryją pasję i będą czerpać przyjemność z pracy;
- odbiorców, którzy zawsze będą mogli liczyć na materiał na miarę swoich oczekiwań.
Postaram się pisać zwięźle, aby każdy dobrnął szybko do końca; wybaczcie więc pewne skróty.

Panie i Panowie.
1.  Makijaż: Wydajecie kilka tysięcy na fotografa i kamerzystę licząc na wspaniałe zdjęcia.  Nie oszczędzajcie więc  dodatkowych kilkudziesięciu złotych na wizażystkę oraz fryzjera.  Dobrze dobrany makijaż potrafi naprawdę wydobyć to co w Was najpiękniejsze.  Źle dopasowany zniszczy każdą miss.  Punkt ten dotyczy również mężczyzn, którzy golą się rano w biegu po dobrym tygodniu abstynencji i leją następnie na siebie litry wody kolońskiej - podrażnienie skóry murowane.  Dodajmy do tego nieprzespaną noc (może nerwy, może rodzina już na karku, jakieś tłuczenie szkła).  Otrzymujemy różową cerę i podkrążone oczy, a jest to widok nie do końca przyjemny.  Odrobina podkładu z pudrem was nie zabije.
2.  Solarium: Jeśli już jestem przy cerze, to krótko wspomnę o tej bolączce.  Panna młoda o niemal pomarańczowym odcieniu i blady pan młody.  Kontrast kolorystyczny niekiedy wręcz komiczny, warto więc chodzić razem lub z umiarem.  Nie mówię tu o naturalnych rozbieżnościach w karnacji, jakie występują między wami na co dzień.