e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Seriale , tasiemce , opery mydlane :P  (Przeczytany 295397 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline izabelle13 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 8.09.2007
Ja wkręciłam się ostatnio w serial na fox life "Cougar Town - miasto kocic" no i oczywiście nowa seria "Dirt" też jest fajna....

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
KSD pierwszy widziałam drugi przegapiłam, jakoś jeszcze nie wkręciłam się
Usta Usta chciałam i przegapiłam ;/ trzeba innym sposobem ;)
Majka dzisiejszy mnie zaskoczył ale nie ma to jak Brzydula ;D

a kiedy lecą tę na fox life ???

Offline Anjuschka Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
KSD - jak dla mnie nudy, w ogóle mnie nie zainteresował.

Usta usta - rewelacja, szczególnie po drugim odcinku :) dawno tak nie śmiałam się z serialu.

Majkę
oglądam na bieżąco - ba nawet odcinek do przodu.

Hotel 52 - fajnie się ogląda, czekam jutro na trzeci odcinek.

Serial "dwójki" z Fraszyńską - można rzucić okiem - moi rodzice mówią, ze to serial dla nich, bo pokazuje ich problemy, jak my byłyśmy małe.

Offline loona Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25.08.2007r.
Anjuschka - Hotel 52 leciał wczoraj  :)

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
jakoś majka mnie znudziła, wczoraj nie oglądałam nawet...

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Mariolka, jaki widzialas ostatni ocinek "Desperatek"  ???  Ja o tym jak Gabriel poleciala z ta blodyna do NY, to jest ostatni czy jest jeszcze jakis ::)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
nie widziałam
czyli to musiał być 17
bo ja oglądałam 16
jak ten jej chłopak za nią tam pojechał

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
To zobacz koniecznie, usmialam sie do lez, tym razem z meza Sussan  ;D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
oj to muszę zobaczyć koniecznie
ciągle czasu brak z tymi dzieciorami  ;D ;)

Offline Anjuschka Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
Anjuschka - Hotel 52 leciał wczoraj  :)

Wiem, ale ja oglądam zawsze na necie - odcinek do przodu bodajże.

Morgan

  • Gość
Majke lubie ale fakt robi sie strasznie nuzaca...

Offline aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
Majke mozna ogladac co 3 odcinek i tak wiadomo o co chcodzi :)
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
ja tak mam, oglądam raz w tygodniu i jestm w temacie.
za to zupełnie nie wiem o co chodzi w "Pierwszej Miłości". Nie oglądałam chyba z miesiąc i w ogóle nie wiem o co tam teraz chodzi ::)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Mariolka, 18 nodinek "Desperatek" juz za mna  8) wiec sie sprężaj 8)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
dzięki za cynk

Offline *Ewelina* Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.12.2007
Nio i KSD sie skonczył jak sie wam podobał?
I ostatni odcinek Gotowych na Wszystko sezon 6,czy bedzie sezon 7 czy moze juz gdzies na necie jest?



Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
KSD - nuda, nuda, nuda...

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Bedzie sezon 7 ale dopiero po przewie wakacyjnej  ;D JUz sie nie umiem doczekac :D

KSD - nuda, nuda, nuda...

Zgadzam sie, po I odcinku odpuscilam.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline *Ewelina* Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.12.2007
oj ja tez sie nie moge doczekac Gotowych....nawet ostatniego odcinka z sezonu...znalazłam na necie :)



Offline *Ewelina* Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.12.2007
ani usta usta ani blondynki nie ogladalam i nie ogladam



Offline andzelika Kobieta

  • Małżeństwo jest zgodne, kiedy żona panuje nad mężem, a mąż nad sobą.
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19.09.09
oj tak Usta Usta sa dla mnie rewelacyjne może dla tego że uwielbiam Wojciecha Mecwaldowskiego ;D
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Tak, Usta Usta są super :)

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
tak ! potwierdzam !!! wygrywają !!!

Ja sobie zakupiłam 5 sezon gotowych !!!
Z czasem planuję zakupić całą serię :)


Offline Olaa Kobieta

  • Chuck Norris
Usta usta - daaaawno nie oglądałam tak dobrego serialu!!!
Mam nadzieję na kolejne serie.

Majka - tam to już na siłę udziwniają fabułę. Zamiast zachęcić mam wrażenie, że odnosi to skutek odwrotny...

Nic więcej nie mam czasu oglądać :D
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline dziubasek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
ja i tak Was podziwiam!! pracujące matki i tyle seriali oglądacie  ::) ja sie pytam: KIEDY??  ::) Jedynie na myśl przychodzi mi wieczór, ale mąż by mnie wtedy chyba wyklną ;) on wręcz gardzi tasiemcami  ::)

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Ja nie ogladam praktycznie juz zadnego serialu w telewizja, jak patrze na cos to tylko posciagane bo czasowo bym nie dala rady, ale jak juz na cos patrze, to męża tez naklaniam  ;D Więc na Blodynke czy inne takie nie patrzymy, bo on by tego nie zniosl 8)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Olaa Kobieta

  • Chuck Norris
Usta usta oglądaliśmy razem  :D
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline Di Kobieta

  • Chuck Norris
Usta Usta - oglądam z Meżem - ale wg. mnie pierwsze odcinki były o wiele lepsze, niż te teraz.

Mnie sie KSD podobał...nie powiem, że super rewelacja, ale jako zabijacz czasu - ok...

Teraz powróciłam do Magdy M oraz Kasi i Tomka :)

Offline Anjuschka Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
Usta, usta super, ale też mam wrażenie, że pierwsze odcinki były lepsze.

Majkę oglądam, z nudów i przyzwyczajenia. Tak samo jak Hotel 52. Zresztą jak całą resztę seriali :) jak już coś się zacznie oglądać, a w miarę jest OK, to trudno przestać.

Niestety w okresie wakacyjnym jak zwykle w telewizji jedno wielkie G. może w końcu obejrzę te gotowe na wszystko :)

Offline gagatka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: :Zakochany:18.08.07
Usta, usta super, ale też mam wrażenie, że pierwsze odcinki były lepsze.

może w końcu obejrzę te gotowe na wszystko :)

Usta usta nawet mój Małż oglądał, dla mnie najlepszy był pierwszy odcinek.

Aniu ja zrobiłam drugie podejście do Gotowych... bo widzę, że dużo Forumek ogląda i już się wciągnęłam ;D Chyba trzeba przebrnąć przez pierwsze 3 odcinki, to potem pójdzie ;)