e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Wrocław i okolice  (Przeczytany 35501 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline M&M

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
22 lutego 2005, 20:01
Witamy wszystkich   :) ,

   Każda para prędzej czy później boryka się z poszukiwaniem miejsca na
swoje wymarzone wesele. Chcielibyśmy by na tym forum wymieniać się
swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami na tym polu, ponieważ
prawdopodobnie większość z nas obejrzała kilka jeśli nie kilkanaście sal
nim wybrała tę odpowiednią dla siebie. Każde z tych miejsc miało
zapewne swoje wady i zalety. Pragniemy by wszyscy poszukujący
lub Ci którzy już znaleźli dzielili się tutaj swoimi uwagami. Chcielibyśmy jednak uniknąć subiektywnych ocen, takich jak np. czy sala jest ładna czy brzydka, bo to akurat zależy od indywidualnych gustów każdego z nas a spieranie się o to czy komuś dana sala się podoba czy też nie, nie ma większego sensu. Wymieniajmy się zatem konkretnymi informacjami takimi jak: ile sala może pomieścić gości, jaki jest koszt np. minimalny (bo wszystko oczywiście zależy od ustalonego menu), czy są jakieś dodatkowe opłaty jak obsługa kelnerska itp., jak wygląda sprawa z alkoholem (tzw. korkowe), napojami, ciastami, tortem, owocami.
Wszystkich serdecznie pozdrawiamy i zachęcamy do  dzielenia się zdobytymi informacjami.

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
Wrocław i okolice
23 lutego 2005, 11:07
Witamy serdecznie,
czekamy na nastepnych forumowiczów z Dolnego Śląska,
jeśli pojawi się Was więcej - natychmiast stworzymy wątek dla Wrocławia,
rozejrzyjcie sie troszkę, mozę uda Wam się do nas kogoś zaprosić

Offline buleczka22

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
8 marca 2005, 14:32
Również jestem za. Chętnie wpisze tu adresiki z salami, orkiestrą i wszystkim co tylko będzie trzeba.

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Wrocław i okolice
9 marca 2005, 08:24
Kurczę, a ja Wrocław  w Sląsku opisałam, bo wydawało mi się, ze jak to jest najbliżej to będzie ok.  :oops:

Offline M&M

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
9 marca 2005, 19:33
Witamy Bułeczko22,

Cieszymy się że wreszcie ktoś odezwał się z Wrocławia. Wpisz wszystkie informacje jakie posiadasz na temat organizacji ślubu. Napisz kiedy masz swój wielki dzień.
Jeśli masz jakieś pytania na temat sal napisz, być może będziemy mogli Ci pomóc.
Pozdrawiamy serdecznie.

p.s. my szukamy sali na około 80 osób. :)

Offline aurelyah

  • użytkownik
Wrocław i okolice
10 marca 2005, 15:51
A ja tez jestem z dolnoslaskiego co prawda wiecej czasu jestem w Szczecinie bo tu studjuje ale moj slub odbedzie sie w rodzinnej miejscowosci czyli w Głogowie.Jakby znalazl sie ktos z okolic mojego miasta i potrzebowal informacji odnosnie organizacji slubu i wesela to sluze pomoca  :wink:

Offline buleczka22

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
10 marca 2005, 17:15
Hejka M&M.
Jeśli chodzi o sale na 80 osób to polecam hotel Jasek. Ja jestem z Wrocławia ale robię wesele ( 27 sierpnia ) jakieś 70 km za Wrocławiem. Pensjonacik jest w środku lasu. Większość moich gości będzie zza Wrocławia więc muszę ich przenocować. Znależliśmy miejsce gdzie można wszystkich gości przenocować za nieduże pieniążki, przynajmniej nikt nie będzie się musiał martwić jak wróci do domciu, noi wszyscy goście będą na poprawinach
hoteljasek - śliczna sala

o Finezji słyszałam, że nie dokońca miła obsłyga

Pozdrawiam
Kasia
M&M Napiszcie na jakim etapie przygotowań jesteście
Mi został tylko z tych ważniejszych rzeczy fotograf.

Offline M&M

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
10 marca 2005, 17:51
Witamy Kasiu
Słyszeliśmy o Hotelu Jasek, sporo osób polecało nam to miejsce na organizację przyjęcia weselnego. zanim jednak podejmiemy decyzję chcielibyśmy sprawdzić Zajazd pod Kasztanami i Restaurację Dąbrowa. Na razie mamy jeszcze dużo czasu więc możemy spokojnie zapoznać się z ofertami różnych lokali. Jeśli słyszałaś coś o tych miejscach napisz.
Pozdrawiamy Magda i Marek.  :)

Offline buleczka22

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
11 marca 2005, 09:53
tak szczerze mówiąc nie słyszłam nic o tych salach.
Pozdrawiam

Offline amo

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
15 marca 2005, 17:04
ja rowniez jestem z Wroclawia i juz kiedys rowniez chcialam zalozyc forum dla wroclawia ciesze sie wiec ze ktos to juz uczynil :)
jesli chodzi o wroclaw to polecam jeszcze jedno fajne miejsce: Palac w Lesnicy w wlasciwie Forty
bardzo fajne miejce w miescie ale poza miastem, fajny maly kosciulek zaraz obok i duzy park na sesje naprawde super
ponizej podaje linka do strony:

TU BYŁ LINK

Offline pointu

  • nowicjusz
Cześć dziewczyny, ja dopiero zaczynam się przygotowywać do ślubu, lecz zasięgnęłam tu i ówdzie;)już kilku informacji i wiem(pewnie to żadna dla was nowość), że zacząć należy od rezerwacji sali i kościoła.
stąd moje pytanie(bo ja nie mam bladego pojęcia) czy znacie może jakieś fajne miejsce na wesele (duże, ok 80-100osób pewnie...) w okolicach jeleniej góry...?

z góry dziękuję za wszelkie informacje :)

Offline Daga

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
27 kwietnia 2005, 12:48
Byłam na weselu w Jasku i to co mi się nie podobało, to fakt, że były równolegle 2 wesela i trochę goście się mieszali i muzyki się mieszały.

Offline Daga

  • nowicjusz
Zamek Książ
27 kwietnia 2005, 12:50
Czy ktoś był na weselu w Zamku Książ? Chcę tam zorganizować weselę, ale chciałabym zasięgnąć opinii ludzi, którzy bawili się tam. Proszę o opinie.

Offline wiolik

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
9 września 2005, 13:34
Cześć!
Melduję się jako przyszłoroczna Panna Młoda :D i mam nadzieję,ze będzie nas tutaj z Wrocławia więcej :idea:

Offline monisien

  • użytkownik
Wałbrzych
15 września 2005, 20:11
Witam. :)
Ja pochodzę z Wrocławia, ale wesele planuję w Wałbrzychu.
Czy któraś z Was zna może jakieś fajne miejsce na wesele na 60-80 osób i jakiś fajny kościółek??
Właściwie to i kamerzysta i fotograf i cała reszta też by się przydała - nie będziemy przecież całej obsługi z Wrocka ściągać...
Kogo polecacie??
Ważną kwestią jest nocleg. Dla conajmniej połowy gości żeby tanio wyszło i blisko było...
Blisko sali weselnej ma się rozumieć.
Dopiero zaczynam przygotowania, ślub planujemy na sierpień. Zaręczyny tydzień temu. :):)

Offline buleczka22

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
17 września 2005, 10:36
Droga Moniko ja też jestem z Wrocławia a wesele robiłam 70 km za Wrocławiem. Orkiestre i fotografa miałam z Wrocławia. Fotograf za drogę doliczył sobie 50 zł (po obejrzeniu zdjęć dałabym mu nawet 100 zł). Orkiestra 100 zł.
Fotografa serdecznie polecam.

Offline monisien

  • użytkownik
Wrocław i okolice
21 września 2005, 20:45
Poproszę namiary na tego fotografa. Ma jakieś studio we Wrocku? Masz może próbkę?

A propos wesela w Książu. Też się zastanawiam, ale... sam zamek jest ok, ale w sumie to te sale które oferują są dosyć zwyczajne i nawet w Świdnicy są ładniejesze sale o wiele taniej.
Pozdrowienia
Monika

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
Wrocław i okolice
21 września 2005, 23:05
Bułeczka tutaj pisała na temat forografa:

http://forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=1376

Offline wiolik

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
22 września 2005, 11:15
Fajnie,że coraz nas tu więcej.Monika-ja tez będę mieć wesele poza Wrocławiem i nasza obsługa bierze tylko na paliwo.W sumie to nie ma znaczenia skąd jest kapela czy fotograf,wazne by byli dobrzy.

Offline monisien

  • użytkownik
Świdnica
26 września 2005, 14:45
Witam. :O)
W końcu udało mi się znaleźć ciekawe miejsce na wesele w Świdnicy.
Książ odpada, bo 1: drogo 2: sale... są zwyczajne. Zamek owszem, śliczny, wielki itd, ale samo wesele jest w sali takiej samej jak gdziekolwiek indziej.
Byliśmy jeszcze w "Zajazd pod wierzbą" jadąc ze Świdnicy na Wrocław (na Pszenno), to po lewej stronie.
Całkiem fajny, ale ceny za wysokie i mało miejsc noclegowych.
Dla nas to ważne, bo ja z Wrocka, a mój M z Wałbrzycha, więc nocleg obowiązkowo dla chyba wszystkich gości będzie.
Zdecydowaliśmy się na Hotel Piast
Pięęęęęęęęęęęękna sala. Minimalnie dekorować trzeba bo sama w sobie jest cudowna. 50 miejsc noclegowych po promocyjnych cenach 45 zł/łóżko. Cena za osobę ok 125 zł. Więc myślę, że będzie fajnie.
Któraś ju może ma doświadczenia z tym miejscem??
Teraz się zastanawiam, w jakim kościółku ślub brać...?
No i centrum Świdnicy.
No to tyle...
Jeszcze myślę o plenerze... gdzie tutaj?? Któras ma jakieś propozycje??
A foto i video chyba faktycznie zabiorę z Wrocka, skoro mówicie, że to tylko jakieś małe sumki na dojazd...

Offline demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
Wrocław i okolice
26 września 2005, 15:29
Monisien super, że Wam sie udało znależć odpowiedni lokal :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline buleczka22

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
26 września 2005, 15:52
Monisien podaj mi swojego maila to wyśle Ci namiary na mojego fotografa . Najlepiej podejść do niego i poogladać zdjecia. jeżeli masz ochote to moge Ci pokazać moje na żywo. W sobote i niedziele jestem na uniwerku więc jeśli Ci pasuje możemy sie jakoś umówić.

Offline monisien

  • użytkownik
Wrocław i okolice
27 września 2005, 15:37
Hey, bułeczka...
Niestety ja mieszkam teraz w Świdnicy i nie ma mnie we Wrocku...
Jeśli możesz, do podaj mi namiary na tego fotografa.
Na pewno będzie miał jakieś swoje foty do pokazania.
Ma jakieś WWW?
Podeślij mi na monisien@gmail.com.
:OD
A propos, któraś chce maila?? Na GMailu (to ten od Google):
gmail.google.com.
Genialne!!

[ Dodano: Pon Paź 10, 2005 1:55 pm ]
No i tak wykombinowałam z tym fotografem, że...
W Świdnicy nie ma ciekawych plenerów (ktoś zna jakieś??????)
Dlatego planujemy ślub kościelny w Książu (jeszcze nie gadaliśmy z księdzem). Plener w Książu (ładna pogoda - na ogrodach, brzydka pogoda - we wnętrzach). Potem wszyscy do autobusu i bruuuum do Świdnicy na salę. :O))
Chyba całkiem nieźle... Goście podczas naszej sesji mogą sobie chociażby zwiedzić ten samek. A potem i tak pojechać wcześniej na salę i zjeść obiadek. :O)))

Offline buleczka22

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
12 października 2005, 09:18
naprawde śiwtny pomysł.

Pozdrawiam
Buleczka

Offline monisien

  • użytkownik
Wrocław i okolice
12 października 2005, 11:24
Heh... Dzięki, bułeczka...
Zastanawiam się tylko na ile to wypali...

Offline Mariozz Mężczyzna

  • użytkownik
  • data ślubu: 23 wrzesień 2006
Wrocław i okolice
24 października 2005, 19:28
A może plener w ruinach Starego Zamku Książ???? Park Szczawna ma także swoje uroki, no i Palmiarnia Sudecka, a i jeziorko Daisy.  :D Zresztą każde miejsce w Wałbrzychu warte jest pleneru   :Fotograf:

Offline monisien

  • użytkownik
Wrocław i okolice
25 października 2005, 11:02
Cytat: "Mariozz"
A może plener w ruinach Starego Zamku Książ???? Park Szczawna ma także swoje uroki, no i Palmiarnia Sudecka, a i jeziorko Daisy.  :D Zresztą każde miejsce w Wałbrzychu warte jest pleneru   :Fotograf:


Ja planuję właśnie plener w Książu. :O)
Jak ładna pogoda, to na tarasach, a jak brzydka to we wnętrzach. :O))

Offline Mariozz Mężczyzna

  • użytkownik
  • data ślubu: 23 wrzesień 2006
Wrocław i okolice
25 października 2005, 14:43
Myślałem o Starym Zamku , można zrobić tam fajowskie zdjęcia tylko problemem jest dojazd a raczej brak :(  Trzeba dojść ; a pogoda napewno będzie piękna :!:
Pozdrawiam!!!

Offline Mena

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
8 grudnia 2005, 21:24
Witam seredecznie - jestem wrocławianka i co prawda mam juz miejsce na wesele zaklepane-w Restauracji Wieniawa we Wrocławiu -ale prawie wszystkie mozliwe miejsca i sale odwiedzilismy zanim podjelismy decyzje ostateczna.Wiec tez moge troche w miare aktualnych danych podac gdyby ktos byl ciekaw...

Offline cesse

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
18 grudnia 2005, 19:07
Witam serdecznie wszystkich Wroclawian! My zarezerwowalismy na wesele piekny zameczek 25 k od Wroclawia, nie wiem tylko jaki kosciol. poniewaz rodzina mojego przyszlego meza bedzie po raz pierwszy w Polsce, pomyslalam sobie, ze fajnie byloby, zeby zobaczyli kawalek pieknego Wroclawia. no i tu moje pytanie: czy ktos cos slyszal o slubach odbywajacych sie w Katedrze?
pozdrawiam!

Offline wiolik

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
25 grudnia 2005, 20:36
Cesse-byłam na ślubie w Katedrze u znajomych i podobało mi sie średnio.Płaciło się za to 1 tys.zł,bo Młodzi nie byli z tamtej parafii.W Katedrze Młodzi siedzieli dość daleko od reszty ludzi,no i sama Katedra jest dosyć ciemna.Ja bardzo lubie przytulne kościoły i my chyba zdecydujemy się na własnie taki.
A w jakim zameczku macie swój ślub :?:

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
31 grudnia 2005, 12:51
Cytat: "wiolik"
W Katedrze Młodzi siedzieli dość daleko od reszty ludzi,no i sama Katedra jest dosyć ciemna.

Także byłam na ślubie w Katedrze i mam podobne odczucia. Katedra jest dosyć ponurym kościołem i nie kojarzy mi się z radosną uroczystością... To oczywiście kwestia osobistych odczuć, tak mi po prostu zapadła w pamięć :)

My z Grzesiem prawdopodobnie będziemy ślubować w naszym parafialnym kościele Św. Michała, teraz trwa w nim remont, więc do września powinno być wszystko pięknie.

Offline wiolik

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
31 grudnia 2005, 17:08
Kościół Św.Michala jest jak najbardziej O.K :D Tam chyba dosyć często są remonty?Kiedyś mijałam go w drodze do pracy.

My chyba zdecydujemy się na kościół na Sudeckiej,bardzo podobała nam się msza ślubna naszych znajomych,którzy tam właśnie mieli.

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
1 stycznia 2006, 11:34
Cytat: "wiolik"
Kościół Św.Michala jest jak najbardziej O.K.  Tam chyba dosyć często są remonty?


Dość często - proboszcz jest bardzo energiczny :) Jest już nowy dach, a teraz trwa remont prezbiterium i budowa nowego ołtarza głównego.

Cytat: "wiolik"
My chyba zdecydujemy się na kościół na Sudeckiej


Powiem szczerze, że nie kojarze tego kościoła... Chyba nigdy tam nie byłam na mszy. To trochę daleko od moich okolic :)

Offline Oleś

  • nowicjusz
zameczek
1 stycznia 2006, 14:23
Cytat: "cesse"
Witam serdecznie wszystkich Wroclawian! My zarezerwowalismy na wesele piekny zameczek 25 k od Wroclawia, nie wiem tylko jaki kosciol. poniewaz rodzina mojego przyszlego meza bedzie po raz pierwszy w Polsce, pomyslalam sobie, ze fajnie byloby, zeby zobaczyli kawalek pieknego Wroclawia. no i tu moje pytanie: czy ktos cos slyszal o slubach odbywajacych sie w Katedrze?
pozdrawiam!


Czesc, mam pytanie, czy moglabyś dac namiary na ten zameczek, moje wesele w Polsce dopiero za rok i tez chcialabym rodzinie meza pokazac uroki naszego kraju:))

Offline aniaalek

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
12 stycznia 2006, 20:19
...

Offline cesse

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
13 stycznia 2006, 22:56
Wiolik, Ecia, dzieki za opinie na temat Katedry! nie sadzilam, ze slub tam moze byc "sredni", ale teraz moze zweryfikuje poglady  :lol:
Oles, ten zameczek, to Wojnowice, wiecej znajdziesz na ich stronie http://www.zamekwojnowice.ig.pl/
pocieszyla mnie tez wasza informacja, ze targi, ktore sie odbyly, nie byly specjalnie ciekawe, bo strasznie chcialam sie wybrac, a nie udalo mi sie. spotkamy sie wiec pewwnie wszystkie 29go! :D
pozdrowionka!

Offline cesse

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
13 stycznia 2006, 23:00
P.S. przepraszam za ignorancje, ale gdzie jest kosciol Sw. Michala?

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
17 stycznia 2006, 12:47
witajcie wszystkie wrocławianki.ja dopiero ślub mam w 2007 roku ale ze wzgledu na to ze w tym roku wesele robi moja siostra wiec tez jestem w temacie.
Choc slyszalam ze rok wczeniej załatwianie sali i inych rzeczy wcale nie jest przesada.
pozdrawiam  :)

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
17 stycznia 2006, 23:52
Witaj cmonia! :) Rok wcześniej na pewno nie jest przesadą. Dzwoniłam w grudniu, szukając sali na wrzesień i wiekszość popularnych miejsc była już zajęta... Proponowano mi sam koniec września, początek października. Więc najlepiej te większe rzeczy zaklepać sobie duuużo wcześniej :)
cmonia a gdzie planuje wziąść ślub, w którym kościele?

Cytat: "cesse"
przepraszam za ignorancje, ale gdzie jest kosciol Sw. Michala?


Nie ma za co przepraszać :) Kościół św. Michała jest na ulicy Prusa. Blisko skrzyżowania Prusa-Wyszyńskiego, w parku Nowowiejskim. Taki całkiem spory :D

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
18 stycznia 2006, 14:58
ja planuje wziasc slub w swoim parafialnym kościele na ul. Ołbińskiej
jest bardzo ładnie wyremontowany i wyglada super   :wink:  
Ecia a oglądajac sale które brałaś po uwage?

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
18 stycznia 2006, 15:12
Najpierw planowaliśmy dość duże wesele, więc szukałam sporej sali - na 80-100 osób. Dzwoniłam do Domu Weselnego Finezja, Hotelu Jasek, Hotelu Tumskiego, Hotelu Bielany i Qubus Hotel :) Przed dzwonieniem oglądałam zdjęcia sal w necie.

Żadnej sali nie obejrzałam osobiście, bo już przeważnie nie było terminów na wrzesień albo był tylko 30 września... Potem po konsultacjach z rodzicami musieliśmy bardzo okroić wesele, więc zaczęłam szukać mniejszej sali. Wzięłam pierwszą, którą znalazłam, bo mi się spodobała (i sala i cena :) ) I teraz mam już umowę podpisaną z Karczmą Kasieńka. Nie będzie jakoś wytwornie, ale nie jest źle :)

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
18 stycznia 2006, 18:21
dziekuje ci za odpowiedz,ja robie wesele na ok 80 osob. byłam na targach i zainteresowal mnie Jasek i Zajazd pod Kasztanami.tylko teraz musze sie tam wybrac i obejrzec osobiescie

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
18 stycznia 2006, 18:45
a co myslicie o Domu weselnym Finezja.
wiecie może ile biora za osobę :?:  prosze o jakies opinie

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
19 stycznia 2006, 22:20
Dzwoniłam do Finezji - cena podana przez telefon to 140zł od osoby (bez alkoholu, orkiestry i ciasta, za to z tortem). Nie wiem co z korkowym, obsługą i innymi opłatami dodatkowymi (wtedy byłam jeszcze niezorientowana, nie wiedziałam o co się mam pytać hehe :) )

Co mi się nie spodobało, to podejście pani, która ze mną rozmawiała... Nie była zbyt miła i został mi niesmak po tej rozmowie. Jakby problemem było to, że potencjalny klient się chce czegoś dowiedzieć. Ale nie chcę robić antyreklamy - może trafiłam na kogoś, kto miał zły dzień akurat :)

Nic więcej nie wiem o tym miejscu, nie znam niestety nikogo, kto by tam robił wesele...

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
21 stycznia 2006, 20:13
dziekuje ci bardzo za odpowiedz,ale chyba to jednak za duza sala dla mnie

Offline cesse

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
25 stycznia 2006, 22:36
Cytat: "Ecia"
Nie wiem co z korkowym, obsługą i innymi opłatami dodatkowymi ...


Ecia, co to jest korkowe? :shock:

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
25 stycznia 2006, 23:04
Korkowe to jest dodatkowa opłata za samo otwarcie wina...  :twisted:
To jest tak, że albo jest wino niby wliczone w cenę albo możesz wnieść swoje... Ale potem może się okazać, że samo otwarcie wina kosztuje tyle samo co cała butelka...

Więc lepiej się o to zapytać, bo można być bardzo nieprzyjemnie zaskoczonym w dniu wesela.

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
26 stycznia 2006, 11:32
witajcie.mam pytanko...moze któraś z Was miała lub zamierza miec wesele w Zajezdzie pod Kasztanami.mnie to miejsce zainteresowało jak byłam na poczatku stycznia na targach.pszcie prosze swoje spostrzezenia,
pozdrawiam   :wink:

Offline cesse

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
30 stycznia 2006, 18:04
dzieki Ecia, dobrze wiedziec...

Offline cmonia Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 27.07.2007
Wrocław i okolice
25 lutego 2006, 16:36
coś tak ucichł wrocław.  :wink:
ja juz niedlugo zabieram sie za przygotowania, zaczne od szukania sali i potem wszytsko po kolei
pozdrawiam

Offline lkasia

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
14 marca 2006, 11:29
ja i moj ukochnay tez planujemy ślub w lecie 2007.troszke sie ostatnio wystraszylam kiedy uslyszalam opinie ,ze przygotowania teraz zaczyna sie nie rok przed uroczystoscia a nawet wczesniej.w zwiazku  ztym szybciutko zabralam sie za zbieranie informacji i czytanie forum.pozdrawiam  :D  :D

Offline azzurra

  • maniak
Wrocław i okolice
14 marca 2006, 12:24
Spokojnie, my zaręczylimy się równiutko miesiąc temu i zaraz potem zaczęliśmy przygotowania. Póki co nie mamy żadnych trudności, że ktoś/coś jest zajęte. Albo to mit, że tak wcześnie trzeba zacząć przygotowania, albo narzeczeni sami tę spiralę nakręcają ;)

Offline Ecia

  • uzależniony
Wrocław i okolice
14 marca 2006, 21:52
To po prostu zależy od tego w jak bardzo obleganym miejscu chce się zrobić wesele, jak bardzo popularnego fotografa chce się mieć i tak dalej... Oczywiście najbardziej popularny nie znaczy najlepszy :)
Jak dzwoniłam w grudniu w parę miejsc to już mało terminów im zostałona wrzesień 2006.  Ale na przykład teraz szukam kamerzysty i dużo osób ma jeszcze terminy. Różnie z tym bywa :)

Offline lkasia

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
15 marca 2006, 10:12
macie racje.czasu mam duzo i wykorzystam go na ogladniecie ciekawych miejsc.przygotowania to taka sama frajda jak sama uroczystosc  :D

Offline wiolik

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
19 marca 2006, 13:09
Ja mam odmienne zdanie,kiedy my szukalismy np.kapeli to już niektóre na ponad rok wczesniej miały ans ztermin zajety.Myślę,że jeśli ma sie już jakies plany i ustaloną datęto lepiej szukać,a nie czekac na wakacje czy na po wakacjach lub znajdowac sobie inne wymówki.

Offline *Dorotka*

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
19 maja 2006, 18:40
Jestem tego samego zdania co wiolik. My zaczęliśmy sali szukać dokładnie rok przed ślubem i w niektórych salach mieli już terminy pozajmowane, proponowali piątek lub październik, listopad. Reszte powoli załatwialiśmy już bez takich przykrych niespodzianek, ale na początku przyznam, że trochę się przeraziłam.  :)

Offline azzurra

  • maniak
Wrocław i okolice
19 maja 2006, 19:56
Powtórzę się... My salę znaleźliśmy w lutym, a ślub we wrześniu. W wielu miejsach były wolne terminy.

Czy wiecie, że 26 czerwca jest zjazd we Wrocławiu?  :mrgreen:

Offline donia

  • entuzjasta
Wrocław i okolice
19 maja 2006, 20:09
Cytat: "azzurra"
My salę znaleźliśmy w lutym, a ślub we wrześniu. W wielu miejsach były wolne terminy.

Azzurra to macie tą salę czy nie? bo mam kołowrotek w głowie


Cytat: "azzurra"
Czy wiecie, że 26 czerwca jest zjazd we Wrocławiu?

ha! pewnie, że wiemy

 :D

Offline azzurra

  • maniak
Wrocław i okolice
19 maja 2006, 21:32
Cytat: "donia"
Azzurra to macie tą salę czy nie? bo mam kołowrotek w głowie



Mamy, mamy. Chdziło mi o to, że nie trzeba z takim wyprzedzeniem rezerwować.  :mrgreen:

Offline donia

  • entuzjasta
Wrocław i okolice
19 maja 2006, 21:35
:D
no juz złapałam o co biega

Offline wiolik

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
20 maja 2006, 15:05
Azzurra a w jakiej sali macie?Myśle,ze Twoja odpowiedź będzioe o tyle wazna że macie małe wesele i byc może jakąś mniej obleganą salę.Moja koleżanka też mówiła,że ma czas na ząłatwianie a teraz przełożyli ślub bo nie mogli zgrać sali z zespółem i resztą.Lepiej dmuchac na zimne.Wam się udało,ale inni mogą nie miec tyle szczęścia.

Offline azzurra

  • maniak
Wrocław i okolice
20 maja 2006, 20:50
Salę mamy bardzo obleganą, mieliśmy troszkę szczęścia, bo ktoś zrezygnował. Szczegóły będą po podpisaniu umowy.

Offline nesti

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
21 sierpnia 2006, 15:51
Witam wszystkich!!
Jestem tu nowa ale jak najbardziej w temacie...
Planujemy ślub na 2007 rok i...jeszcze nic nie mamy zaplanowane :( Mój mężczyzna troszkę sie ociąga, dla niego to za szybko, ale ja wiem ze nie ma co czekac na ostatnia chwilę.

przerazają mnie ceny...czy to normalne ze placi się 150 zl za osobę?... to kosmiczne pieniadze... planujemy wesele na okolo 60 osób.

Przy okazji podnoszę topik, moze ktos się odezwie??

Offline Agula82 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 06.08.2011
Wrocław i okolice
11 października 2006, 22:41
Witam dziewczyny!!
Widzie ze cos tu cichutko w tym temacie.
To ja zaczne kontynuowac :)
My wesele planujemy na kwiecien,na ok.90 osob,znalezlismy sale w hotelu Jasiek.
Cena 145zl /os bez alkoholu, ciast, tortu.
Niema korkowego.
Miejsca noclegowe w dosc przystepnych cenach( tak sadze), poprawiny 45zl/os.
Jesli ktos ma jakies kometarze chetnie wyslucham :)

Offline Kasia-Wrocław Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 16.06.2007
Wrocław i okolice
13 października 2006, 17:22
Agula82, na pewno w hotelu Jasiek, a nie Jasek...? :)

My Ślub będziemy mieli w rodzinnym mieście Narzeczonego, Wieruszowie, a wesele niedaleko, w Lubczynie. Płacimy ok. 90zł za osobę z ciastami, owocami, napojami i tortem. Wesele będzie na ok. 80 osób. Noclegi na miejscu i w Wieruszowie.
Pozdrawim!

Offline Agula82 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 06.08.2011
Wrocław i okolice
13 października 2006, 19:28
He he no pewnie ze Jasek  :oops:
Zdaza sie  :)
pozdrowionka

Offline Ela_Ka

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
8 grudnia 2006, 23:22
Witam
Jestem tu zupełnie nowa. My pobieramy się w maju. Ślub będziemy mieć w kościele Ewangelicko-Augsburskim na ul. Kazimierza Wielkiego we Wrocławiu-polecam, bo kolorystycznie jest po prostu stworzony na takie okazje:biel, złoto i dużo światła.
Pytanie moje dotyczy sali:zarezerwowalismy Dwór Na Końcu Świata za Żurawiną, pod Wrocławiem. Czy ktoś wie coś na temat imprez tam organizowanych? Będę wdzięczna za wszelkie info.
Pozdrawiam

Offline Kasia-Wrocław Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 16.06.2007
Wrocław i okolice
18 grudnia 2006, 14:52
Elu, po pierwsze, za Żórawiną :), po drugie, o Dworze "Na końcu świata" słyszałam dobre opinie. Tyle, że mają tam tylko kilka miejsc noclegowych, a my mamy większość przyjezdnych gości i jak byliśmy oglądać salę, to dziwnie "pachniało" z toalet. Poza tym, duuuża sala, duuuża łąka przed Dworkiem do parkowania i przemiła Właścicielka!

Offline Gosiak80

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
16 lutego 2007, 19:44
Witam wszystkich zatroskanych o realizacje swego wymarzonego wesela...ja mam jeszcze daleko do własnego ślubu, ale jesli będę miała jakiś pomysł na lokale, to napewno tu napiszę...jak na razie mogę tylko polecić sale na których bawiłam się jako gość:))...i tak bardzo podobało mi się wesele koło Jeleniej Góry w Mysłakowicach- "Chata za wsią": REGULAMIN !!  piękny ogródek...pyszne jedzonko..:))

Offline Ania :)

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
9 maja 2007, 15:39
ja znalazłam już miejsce :)
w Lasocinie pod Wrocławiem jest pensjonat Magda, powiedzieli mi 150zł/os (wesele+poprawiny!!!), i jeśli śpi ok 50osób to 40zł za jedną :)
orkiestra, zimne napoje i alkohol we własnym zakresie - myślę że lepszej oferty nie znajde :) i jest tam ślicznie  :skacza:

Offline extaza218

  • nowicjusz
Wrocław i okolice
20 maja 2007, 11:07
:skacza: czesc wam..wszystkim jestem z polkowic...mam na imie monika i 18 sierpnia wychodze za maz.......wesele mam na 60 osob ...uroczystosc robimy bez poprawin w zajezdzie u zenka jak sie jedzie na lubin.....mamy juz prawie wszytsko zalatwione tylko jeszcze zostalo nam kosciol i urza stanu cywilnego czyli same formalnosci.....czy jest ktos moze  zpolkowic????:

Offline szajbik Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: kiedy będzie to będzie
Wrocław i okolice
20 maja 2007, 12:07
:hello: extaza218
Witam goraco  :uscisk: i pozdrawiam

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
Może nie jestem tak z okolic Wrocławia bo moim miastem jest Nysa woj.opolskie a ogólnie teraz to mieszkamy za granicą. Ale wesele będziemy mieli w Świdnicy w restauracji "Skarbuś" choć sam ślub w Nysie. Ja jestem zadowolona z pani kierowniczki i jej podejścia do sprawy. Ze Świdnicy mamy prawde mówiąc prawie wszystko: tort, ciasta, wódka, nocleg :) , dekoratorka, orkiestra, limuzyne mamy z Wrocławia. Bardzo polecam.

Offline Ela_Ka

  • nowicjusz
Odp: Wrocław i okolice
24 maja 2007, 11:00
Witam ponownie
My juz jesteśmy po ślubie i weseleu.  Impreza w Żórawinie (Dwór Na Końcu Świata) była super pod każdym względem.  Jedzenie full wypas, zarówno jeśli chodzi o jakość, jak i o ilość oraz sposób prezentacji na stołach.  Gorąco polecamy.
Mam też namiary na krawcową, która uszyła mi sukienkę (dokładnie taką, jaką sobie wymyśliłam i jej narysowałam) za 400 PLN z materiałem. 
Jeśli ktoś chce więcej info, to czekam na wiadomości.

Offline extaza218

  • nowicjusz
Odp: Wrocław i okolice
27 maja 2007, 12:08
:) :)czesc wam. . . . to znowu ja. . . . . . . . ja wlasnie szukam sobie tekstu do zaproszen ktore sama robilam. . . . . . . . . . . wlasnorecznie. . . . . . swuknie sobie szylam. . bo te co byly w salonie to niebyly na mnie bo ja to jestem. . . . . . troche przy kosci wiec same widzicie. . . . . . . . a te babki byly takie nimile ze szkoda gadac. . . . . . moja suknia wyjdzie cenowo 1500zl ale bedzie szyta na wzor z jednego salonu to taka normalnie by kosztowala z 5000tys. . do tego prosty welon 5m. do kosciola apo kosciele na sali juz to taki zwykly do pasa. . . . malowac sie niebede bo wedlug mnie za 80zl jak wolaja u nas to jest drogo wole za ta kase pokupywac sobie dobre kosmetyki i sie sama umaluje. . . . . . tylko fryzure place za nia 60-80zl. . . co do dekoarcji to bede sama robila bo pracuje w kwiaciarni i wyjdzie mi to taniej. . . . i polecam wszystkim dziewczynom ktore miszkaja w okolicy wroclawia zeby poswiecily kiedys jedna noc i pojechaly na gilde kwiatowa do wroclawia mozna naprawde wiele zaoszczedzic na takich zwyklych pierdolkach jak serewetki,swieczki,balony. . itd. . . . dzis taka piekna pogoda . . ze az zal siedziecw  domu. . . aco u was drogie???jak przygotowania do slubu. . . . . . . pozdrawiam i sluze pomoca co do sprawa zwiaznych z dekoarcja . . .

Offline pibip

  • nowicjusz
Odp: Wrocław i okolice
30 maja 2007, 16:58
Witaj Ela_Ka  czy możesz podać namiar na tą krawcową ?? pbp@interia. pl ,dzieki  ;)

Offline marciaa122 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 18.05.2013
Odp: Wrocław i okolice
17 marca 2015, 12:53
Wprawdzie to było 2 lata temu, ale ja miałam wesele w Pałacu Brzezina, niedalego Wrocławia.
Bardzo dopre jedzenie i obsługa bez zarzutu.
Cudowna sala weselna z oranżerią. i do tego mieliśmy bonus w postaci samochodu, którym jechaliśmy do ślubu, a który jest "na wyposazeniu" Pałacu. Więc odpadł nam też ten problem. a samochód klimatyczny, bo retro;)