e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Pazurkowo czyli nasze paznokcie i tematyka z nimi związana.  (Przeczytany 58574 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
piękne  :Serduszka:

tylko mi ten kształt nie pasuje ;)

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
Nastepne piękne  :D

Śliczne macie paznokcie  :)

Offline dmonik44 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19.06.2010
Pięknie i Asi i Ani! Chyba popatrze i Ciebie Aniu i podobne z czerwienią zrobię  ;D
Natalka 4.11.2012

Offline Nika

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
Fajny wzorek Ania. Ja jutro idę na hybrydy. Będą klasyczne, czerwone, chyba ;-)


Offline MARTKA Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.08.2008.
Bardzo ladne macie wzorki

Moje dzisiejsze

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
jeśli się wyrobię to w czwartek zarezerwuje sobie czas na nowe paznokcie tylko, że tak bardzo chciałam czerwone ale chyba zamówiony lakier nie dojdzie  :P

Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Moja swiateczna klasyka ;)
Robilam color powder. Fajna technika, zobaczymy czy utrzyma sie u mnie dluzej niz hybryda.

Offline Nika

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
A to moje ...Edzia coś jakby podobne


Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Piękne :)
Moje wołają o pomstę do nieba
Kolor malowany po 3 rady żeby odprysków nie było widać ;)
Od pt dwa tygodnie wolnego - nadrobię zaległości ;)

Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Dominika rzeczywiscie ;D

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Ja byłam dzisiaj  :)



Offline Zoya Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2010 r.

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
hehe Nika mam takie same ;) tylko bardziej w bordo niż czerwień ;D
« Ostatnia zmiana: 24 grudnia 2017, 13:02 wysłana przez Katrinka »


Offline Nika

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris


Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
Moje sylwestrowe pazurki, na jednej ręce takie a na drugiej inne nieco ;) znowu mnie naszło na długie:)

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Już na insta pisałam... powala mnie ten matowy granat, cudeńko!


Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
Już na insta pisałam... powala mnie ten matowy granat, cudeńko!
Granatowy to zwykły kolor wiadomo ale top matowy dałam i faktycznie wyszło cudo, mi też się podoba! :)

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
przedłużałaś czy masz swoje?

Offline Nika

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
Moje nowe. Niby szare ale w nieraz wpadają w niebieski


Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Swietny kolor Nika!
A to moje nudziaki ;) kolejny raz color powder, chyba sie polubimy bo trzyma sie na moich paznokciach dluzej niz hybryda.

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris



Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Niak, Edzia - piękne ;)

Offline Nika

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
Edzia fajny kolor.
Ja stwierdziłam  że dużo lepiej czuje się kiedy mam krótkie paznokcie.


Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Ja tez. Kazalam sobie skrocic, chociaz ledwo co odrosly poza opuszek.

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
Ale macie ładne pazurki  :Serduszka:
A to moje obecne

Offline beta80 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.07.2009
Swietny kolor Nika!
A to moje nudziaki ;) kolejny raz color powder, chyba sie polubimy bo trzyma sie na moich paznokciach dluzej niz hybryda.
Edzia a co to za metodą color powder? Piękny efekt



Offline BOZENA28 Kobieta

  • Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje....
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.09
Czy macie sposób na zdjęcie hybrydy w zaciszu domowym?

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
przedłużałaś czy masz swoje?
Dopiero przeczytalam, przedłużone mam. Ale niestety muszę skrócić bo niewygodnie pisać w pracy na klawiaturze :(

Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Swietny kolor Nika!
A to moje nudziaki ;) kolejny raz color powder, chyba sie polubimy bo trzyma sie na moich paznokciach dluzej niz hybryda.
Edzia a co to za metodą color powder? Piękny efekt
A bardzo fajny ;)
Lakiery sa w formie proszku. Paznokiec sie matowi, naklada baze, wklada do pojemniczka z proszkiem, wujmuje i strzepuje nadmiar. Powtarza sie proces 3 x. Na koniec top coat z aktywatorem i koniec. Zadnej lampy. Trzyma sie do 14 dni (u mnie hybryda tyle nie wytrzymuje), warstwa lakieru jest znacznie ciensza i nie widac sztucznego efektu.
Juz ogladalam te proszki na ali, ale jednak jestem za leniwa i chyba wole chodzic do salonu ;)

https://www.instagram.com/p/Bdk6rqjj-6a/

« Ostatnia zmiana: 9 stycznia 2018, 20:07 wysłana przez Edzia »