Autor Wątek: Wczasy  (Przeczytany 1870929 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10710 dnia: 28 Września 2018, 19:09 »
Jesteśmy w Marinie.

Dopiero teraz doczytałam. Byliśmy w Marine w ferie zimowe. Też polecam :)

Offline agulla1919

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10711 dnia: 28 Września 2018, 23:48 »
Ja wlasnie w Portugalii.
Jest bardzoooo cieplutko
w dzien 33 stopnie , teraz 22.

Jedynie minus taki ze lot mielismy pozno i o po polnocy bylismy na miejscu ...



Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10712 dnia: 29 Września 2018, 08:02 »
Agata, zazdroszczę. Pytałam o miejscowość, by sprawdzić, czy to blisko naszej. Ale my dalej na wschód będziemy.
Planujecie jakieś wycieczki czy tylko plażing?

Offline agulla1919

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10713 dnia: 1 Października 2018, 22:29 »
Bardzo chcialam do Lagos , ale daleko z hotelu mamy na bus ... do tego w Lagos duzo schodow i 35stopni ... moje mlode nie dadza rade i odpuszczamy z bolem serca.
Byl rejs z Portimao do Lagos ale jest tylko w czwartki koszt kolo 90e za nas ...a my w czwartek wracamy.

Wiec dzis wykulilismy rejs 3h na wschod.

W ogole drogie te rejsy.... dobrze ze za Amelke nie musze placoc poki co.


A tak plaza i basen (wiekszosc basen) bo mpje boja sie duzych fal i tylko stopy mocza.

aleeeee Magda wida cieplutka !!!!
W lato jak lecisz to ja nie wiem jak dacie rade jak teraz taki skwar.


Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13115
  • Total likes: 5
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10714 dnia: 1 Października 2018, 23:32 »
Japcio, my nie damy rady w sierpniu w Portugalii?????bo jak nie my to kto? ???


Offline MARTKA

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3698
  • Total likes: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.08.2008.
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10715 dnia: 2 Października 2018, 07:06 »

Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10716 dnia: 2 Października 2018, 07:26 »
Daria, no baaaa.

Offline Katrinka

  • My:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4236
  • Total likes: 1
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10717 dnia: 2 Października 2018, 11:47 »
Ale wam fajnie a mydalej nic..
dzieci chcą ze zjeżdżalniami który hotel polecacie? obojętnie gdzie oprócz Egiptu i Tunezji


Offline MARTKA

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3698
  • Total likes: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.08.2008.
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10718 dnia: 2 Października 2018, 20:25 »
Bułgaria  hotel Andalusia,  Aqua Park ma 9 zjeżdżalni.  Byliśmy w lipcu i moj osmiolatek byl wniebowziety.

Offline Katrinka

  • My:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4236
  • Total likes: 1
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10719 dnia: 2 Października 2018, 21:26 »
Ale właśnie nie ma tego hotelu w ofertach. Jest Royal Park a ma same negatywne opinie.


Offline MARTKA

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3698
  • Total likes: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.08.2008.
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10720 dnia: 2 Października 2018, 21:35 »
W żadnym biurze podróży? My w TUI  i faktycznie niestety nie ma, bo nawet chcieliśmy go ponownie,  ale myslalam,  ze jest gdzie indziej.

Offline agulla1919

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10721 dnia: 2 Października 2018, 23:27 »
Dziewczyny odradzam rejs na morzu!
Matko plywalismy 3h
polowe wymiotowalam i umieralam!
Zalezalo mi aby jedna plaze w skale zobaczyc i nawet nie patrzalam przez te mdlosci.Takie fale.... co prawda widoki piekne,aleeeee nie dosc ze czlowiek sie meczy to placi dosc sporo ;p
juz nigdy wiecej!!!


Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13115
  • Total likes: 5
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10722 dnia: 3 Października 2018, 06:59 »
Ale nie każdy ma problem z plywaniem ☺znam jednych takich, co na Majorce też niewiele wyniesli z rejsu ☺mi tam nigdy nic nie było, choć nie ukrywam, że nie jest to dla mnie super atrakcją ☺


Offline ~Ania~

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 23882
  • Total likes: 2
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10723 dnia: 3 Października 2018, 07:39 »
Mnie raz muliło jak płynęliśmy na Zatokę Wraku, mocno wtedy bujalo. Ale ogolnie tez mi nic nie jest. Także nie ma co odradzać :)

Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10724 dnia: 3 Października 2018, 07:50 »
Haha, Majorka.... Rejs po obiedzie.... :) teraz mam zawsze ze sobą awiomarin :)

Offline agulla1919

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10725 dnia: 3 Października 2018, 09:44 »
Mi tez nigdy nic nie bylo :)
ale tu takie wielkie fale ze bujalo tak ze wszyscy poskakiwali i musieli sie mocno trzymac ;p


Offline ciriness

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10726 dnia: 3 Października 2018, 11:04 »
Ale wam fajnie a mydalej nic..
dzieci chcą ze zjeżdżalniami który hotel polecacie? obojętnie gdzie oprócz Egiptu i Tunezji

A Bułgaria?
Duni Marina Beach -- teraz byliśmy, są zjeżdzalnie dla dzieci i dla dorosłych
Nessebar Royal Palace - albo któryś z 4 gwiazdkowych w kompleksie

A w Turcji jest tego mega dużo!




Offline Asiq

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5245
  • Total likes: 2
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 29.06.2013
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10727 dnia: 3 Października 2018, 21:27 »
Mnie na wodolocie na Capri też konkretnie szarpało. Dopiero awio marin pomógł.

Wczoraj wróciliśmy z Cypru. Jejku jak tu szroni :P
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline MARTKA

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3698
  • Total likes: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.08.2008.
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10728 dnia: 3 Października 2018, 21:29 »
Ale wam fajnie a mydalej nic..
dzieci chcą ze zjeżdżalniami który hotel polecacie? obojętnie gdzie oprócz Egiptu i Tunezji

Ten co teraz wzięliśmy na przyszły rok ma 2 zjeżdżalnie.  Nie duzo, ale mam nadzieję,  ze wystarczy.

Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10729 dnia: 3 Października 2018, 21:30 »
Przez zjeżdżalnie nie mogliśmy chodzić nad morze. W przyszłym roku hotel bez :)

Offline MARTKA

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3698
  • Total likes: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.08.2008.
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10730 dnia: 3 Października 2018, 21:32 »
My mieliśmy umowe- na zmiane Aqua Park  i morze. Jak rano rury  to wieczorem plaza i na odwrot.

Offline anusiaaa

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10731 dnia: 4 Października 2018, 08:47 »
I tak cały boży dzień jestescie na plaży lub basenie?
Ja to Was podziwiam...ja po godzinie już dostaję szału i muszę się gdzieś ruszyc!
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10732 dnia: 4 Października 2018, 09:09 »
My się ruszamy. Do baru :)

Offline izulek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5775
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30.08.2008
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10733 dnia: 4 Października 2018, 09:37 »
Ania ja co prawda nie jeżdżę do kurortów bo mnie nie stać ale jak jestem u nas nad morzem to wytrzymujemy 2h na plaży. Ale też cały czas jesteśmy w ruchu, nawet parowanow nie rozstawiamy. Najdłużej siedzimy nad jeziorem,  ale tam mamy plac zabaw i więcej samego kąpania, 


Offline agulla1919

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10734 dnia: 7 Października 2018, 11:09 »
Gdzie najlepiej udac sie w kwietniu/maju aby bylo cieplo do plywania w basenie i morzu?
Grecja?Cypr?
Bylyscie w tych miesiacach na wakacjach?


Offline loona

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 10207
  • Total likes: 8
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 25.08.2007r.
Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10735 dnia: 7 Października 2018, 12:33 »
Turcja

Offline anusiaaa

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10736 dnia: 7 Października 2018, 20:09 »
Grecja i Cypr zdecydowanie za wcześnie.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline japcio

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10737 dnia: 7 Października 2018, 20:39 »
Agata, nie za dużo tych wycieczek? :)

Offline agulla1919

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10738 dnia: 7 Października 2018, 21:10 »
Kurcze za wczesnie ?
Hmmm szkoda ...


Japcio niet ;p
ogolnie ja mialam dopiero za rok leciec,ale rodzice namawiaja na majowy wypad i tak gdybamy.

W maju na Gran Canarii bylam to teraz mam pprownanie z Portugalia pod koniec wrzesnia i zdecydowanie cieplejsza byla Portygalia.Woda w morzu i basenie nagrzana pp lecie.Cieplutka!Wchodzilo sie do wody bez spiny.Za to na Gran Canarii trudno bylo sie zamoczyc :)

Turcja odpada.Musi byc europa.Jakos bym sie bala leciec z dziecmi...


Offline ciriness

Odp: Wczasy
« Odpowiedź #10739 dnia: 8 Października 2018, 14:19 »
My byliśmy w maju na wybrzeżach Hiszpanii to było ok. 20 stopni