Najpierw pomyśl, na ile Ci się to opłaca. Zobacz, jakie koszty stałe ponosisz w skali miesiąca. Sprawdź, ile sztuk odzieży jesteś w stanie sprzedać w ciągu jednego dnia roboczego, by pokryło to koszta. Uwzględnij przy tym oczywiście tylko i wyłącznie swój zarobek netto. Pozyskanie producenta to nie wszystko. Musisz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Sklep musisz mieć zoptymalizowany i pozycjonowany. Nie jest to tania impreza, jednak jest to opłacalne ze względu na fakt, iż inwestycja ta Ci się zwróci. Zatrudnij do tego kogoś, kto się na tym zna, skorzystaj z usług profesjonalistów. Ja ze swojej strony mogę polecić Ci firmę LINK USUNIETY. Już zawczasu przemyśl, w jaki sposób dostarczać towar do klientów, czy klasyczną pocztą czy kurierem. Podpisując umowę z kurierem możesz liczyć na korzystniejsze ceny w przypadku częstych wysyłek. Pomyśl także o gadżetach, które dodawane do towaru pozwolą przypomnieć klientom o Twoim istnieniu. Pomyśl także o aktywności w mediach społecznościowych, docieraj do jak największej liczby klientów.