Autor Wątek: koncerty koncerty  (Przeczytany 103881 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tylunia

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7298
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #90 dnia: 11 Listopada 2015, 20:01 »
ciekawa jestem relacji z koncertu  ;D filharmonia wygladala przepieknie  8)


Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #91 dnia: 11 Listopada 2015, 23:40 »
Było super. Szło ponoć także live przez Youtube.  Mam vinyl z autografem. Marek pamiętał ten koncert z Pinokia ;), po którym długo siedzieliśmy w biurze i gadaliśmy o muzyce, o życiu. ..
Dziś zabrzmiał kawał dobrej muzyki elektronicznej. Owacje brawa nie były tylko kurtuazją. Teraz słucham płyty "Mały Książe"

Offline loona

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 10207
  • Total likes: 8
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 25.08.2007r.
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #92 dnia: 15 Listopada 2015, 10:10 »
Moje dziecko lubi disco polo ... Co zrobić ... Trza włączać i słuchać ... Po Ptakach, O.N.A czy Lady Pank łatwo nie było, ale czego się nie robi dla dziecka :)

I tym sposobem  w piątek usłyszałam to:




Nie mówcie, ze w ucho nie wpada! Nasz hit ;)

Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #93 dnia: 26 Listopada 2015, 18:31 »
Dziś the Dumplings :) zaraz lecimy.


Offline lolalola

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #94 dnia: 27 Listopada 2015, 09:11 »
Czy można jeżdżę gdzieś dostać bilety na Mele?
Chętnie bym ją zobaczyła na żywo tym bardziej ze akurat gra w moje urodziny :)
A tak na marginesie to gra z nią i komponuje tez mój kolega z klasy ,szczecinianin.

Offline tylunia

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7298
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #95 dnia: 27 Listopada 2015, 09:17 »
Adele bedzie w Berlinie w kwietniu :) placze...:( jakby byla z pol roku pozniej noooo.... to samo z woodstockiem nie mogli go przesunac w druga strone tylko blizej :) hehe
a dzis dzem w kanie :) juz sie doczekac nie moge :) uwielbiam :)


Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #96 dnia: 27 Listopada 2015, 10:49 »
Czy można jeżdżę gdzieś dostać bilety na Mele?
Chętnie bym ją zobaczyła na żywo tym bardziej ze akurat gra w moje urodziny :)
A tak na marginesie to gra z nią i komponuje tez mój kolega z klasy ,szczecinianin.


Miłosz :) 
gra chyba w lutym. Ale ponoć krucho juz z biletami. ..

Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #97 dnia: 27 Listopada 2015, 10:52 »
Adele bedzie w Berlinie w kwietniu :) placze...:( jakby byla z pol roku pozniej noooo.... to samo z woodstockiem nie mogli go przesunac w druga strone tylko blizej :) hehe
a dzis dzem w kanie :) juz sie doczekac nie moge :) uwielbiam :)
Tyluniu obstawiam, że i tak nie ma już biletów. .. to pewnie marne pocieszenie. ..
O Dzemie nie wiedziałem.  A jeszcze dziś Łąki Łan w Słowianinie

Offline tylunia

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7298
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #98 dnia: 27 Listopada 2015, 12:07 »
zibi pewnie tak :)
o jaaa zle napisalam w kanie to jest dzem session a nie dzem cykliczna impreza ktora odbywa sie co miesiac i akurat dzis wypada ze moge isc :) i z tego co pisali to maja wpasc łaki łan wiec skoro sa w slowianinie to pewnie prawda :)


Offline Sylvi

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #99 dnia: 27 Listopada 2015, 13:35 »
tylunia - gdzie dzisiaj gra dżem????

Offline lolalola

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #100 dnia: 27 Listopada 2015, 16:01 »

Cytuj

Miłosz :) 

Tak☺
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2015, 22:59 wysłana przez zibi »

Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #101 dnia: 27 Listopada 2015, 23:01 »
Ma w nas fanów.  Ale tak naprawdę to mi Sylvia  podpowiedziała bo ja już mam lekka sklerozę  he he
Tym  nie mniej oboje lubimy.

Offline agu-s

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #102 dnia: 28 Listopada 2015, 12:58 »
Na stronie Filharmonii trzeba sprawdzić czy są jeszcze bilety na Melę.

Chętnie bym się wybrała na Adele. Sprzedaż biletów rusza 4 grudnia. Nie będę miała dostępu do komputera, ale znajoma ma polować :)

Offline BOZENA28

  • Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje....
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3019
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.09.09
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #103 dnia: 28 Listopada 2015, 14:20 »
Adele super tylko bilety za 1600zl za 2 :/ szkoda bo drogo :/

Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #104 dnia: 28 Listopada 2015, 15:44 »
To cena w PL czy w Berlinie?

Offline BOZENA28

  • Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje....
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3019
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.09.09
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #105 dnia: 28 Listopada 2015, 16:45 »
w berlinie

Offline Edzia

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6850
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.07.2008
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #106 dnia: 29 Listopada 2015, 09:13 »
Ja tez bardzo chce isc na Adele, ale w ogole chyba nie bedzie trasy po USA  :-\
Ogladalam kiedys jej koncert na dvd. Ma niesamowity kontakt z publicznoscia.

Offline agu-s

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #107 dnia: 5 Stycznia 2016, 15:40 »
Bilety na berliński koncert Adel podobno rozeszły się w 10 minut, jeszcze serwer padł.
Słyszałam, że teraz sprzedają po 1.000,- EUR  ::)

Wczoraj kupiliśmy bilety na Anię Dąbrowską w Filharmonii - koncert 15 marca, godzina 20.00  ;D

Widziałam też info na FB, ze Pidżama znowu zagra na 3 Majówce we Wrocławiu więc bardzo możliwe, że pojedziemy  ;D

Offline Edzia

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6850
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.07.2008
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #108 dnia: 5 Stycznia 2016, 15:46 »
Ja tez bardzo zaluje, ze nie udalo mi sie kupic biletow na Adele :-\ U nas bedzie dopiero we wrzesniu, ale tak jak Aga pisze, po 10 min nie bylo szans. A przewidziane jest az 6 koncertow w NYC, ale i tak wszystko juz zajete.
Szkoda, moze za 10 lat ;)
Tak czekalam na koncert Sade i sie w koncu po latach doczekalam  :)

Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3572
  • Total likes: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #109 dnia: 5 Stycznia 2016, 22:54 »
Ooooo Sade. ... mniam. Zazdroszczę

Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #110 dnia: 5 Lutego 2016, 08:46 »
My w tym roku mamy juz zakupione bilety na Kult "anplakt"  w Filharmonii  ( jakos trudno mi sobie wyobrazić bycie na ich koncercie ( po raz enty) i nie rzucać piórami
« Ostatnia zmiana: 5 Lutego 2016, 08:50 wysłana przez dziubasek »

Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #111 dnia: 5 Lutego 2016, 08:51 »
 no i w kwietniu Kortez - jestem zakochana w jego muzie! Jaram się jak dziecko  8)

Offline agu-s

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #112 dnia: 5 Lutego 2016, 09:41 »
Też chcieliśmy iść na Kult anplakt ale już biletów nie ma.


Byliśmy na Meli Koteluk w Filharmonii, rewelacyjny koncert, piękny głos :)

I wychodzi na to, że w tym roku też się wybierzemy do Wrocławia na 3-majówkę  ;D
"PIDŻAMA PORNO, KULT, HAPPYSAD, ARTUR ROJEK, JELONEK, ORGANEK, DOMOWE MELODIE, ACID DRINKERS, LAO CHE, LUXTORPEDA, KRZYSZTOF ZALEWSKI, BRODKA, COMA, TACO HEMINGWAY to pierwsze gwiazdy, które potwierdziły swój udział we wrocławskiej 3 – Majówce 2016!"

Offline tylunia

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7298
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #113 dnia: 5 Lutego 2016, 18:24 »
wow super ja niestety musialam przebolec znow Anie Dabrowska :/ eh noooo


Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #114 dnia: 5 Lutego 2016, 18:30 »
Też chcieliśmy iść na Kult anplakt ale już biletów nie ma

Mam dobry kontakt ;) wczoraj ktoś mi jeszcze na Kult bilety wynalazł, choć juz dawno wyprzedane :) po normalnej cenie... Mam mega fajnych klientow na sesjach  :D

Offline martusia-sc

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1485
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.06.2012
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #115 dnia: 5 Lutego 2016, 20:33 »
A ja miałam iść w grudniu na Angelo Kelly :D takie wspomnienie z czasów, gdy miałam 12 lat :P bardzo żałuję, że nie udało mi się iść, ale może jeszcze kiedyś zawita w moje strony to już nie odpuszczę :)
Moje skarby :)
Alan Gabriel - ur.30.10.2012
Blanka Liliana - ur. 03.04.2015

Offline agu-s

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #116 dnia: 5 Lutego 2016, 22:22 »
Sylwia, tak w ogóle to Ania Dąbrowska zagra dwa koncerty pod rząd, tego samego dnia. Teoretycznie pierwszy koncert, praktycznie będzie drugi...

Dziubasek, super, że Wam się udało :) zazdraszczam
Do gwiazd 3-majówki doszedł... KORTEZ :D   

Offline tylunia

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7298
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #117 dnia: 6 Lutego 2016, 04:55 »
tak wlasnie wiem Aga :) w zeszlym roku dokladnie w dzien koncertu Ani wypadla mi operacja a mialam rezerwacje biletow...w tym roku tez odpuscilam bo nie wiem czy zostawilabym tak malego bejbika samego :) tzn jak by sie urodzil te 2 tygodnie wczesniej to luz ale raczej bedzie po terminie i tak jakos mi szkoda go bedzie juz zostawiac :/ wiec czekam az sie urodzi zeby znow zaczac myslec o koncertach :)


Offline ela

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 22579
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #118 dnia: 6 Lutego 2016, 13:24 »
15 marca w Azoty Arena jest Gregorian

A 5 sierpnia w Warszawie Rihhana.

« Ostatnia zmiana: 6 Lutego 2016, 13:30 wysłana przez ela »
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Ola888

Odp: koncerty koncerty
« Odpowiedź #119 dnia: 6 Lutego 2016, 13:28 »
Mnie aktualnie ten koncert jara najbardziej  ;)

http://www.wroclaw.pl/david-gilmour-koncert-we-wroclawiu