e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Maskotkowo - nowe ręcznie szyte pluszaki  (Przeczytany 9192 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 2006-10-07
Ten Króliczek w tiulowej spódniczce jest boski! :)

Ela więc kot jest twój, chcesz teraz czy z krolikami?

Ania, tak odziac twojego królika?

melduje ze dotarl do mnie kroliczek :) jest sliczny :) poki co schowalam - do gwiazdki-

Ciszę się :) mam nadZieję że córce się spodoba

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 2006-10-07
Może być jak najbardziej :) Właśnie o taką tiulowa spódniczkę mi chodziło ;)

 A na chłopaka nie mam pomysłu wiec zdaje się na Ciebie

Kamil ma chłopaka w ogrodniczkach  ;)
Kamil VIII.2008  Kaja VII.2011  Klara IX.2013      http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=48945.new

Offline lusi251 Kobieta

pytanko: czy te kroliki mozna prac w pralce? czy uszy 'oklapna' i lepiej recznie czyscic?
pytam na zas :D bo ulubione pluszaki malej po karmieniu i noszeniu wszedzie sa prane srednio raz w tyg

Ja piorę je ręcznie i od roku żyją - owszem uszy odrobinę straciły sztywności, ale minimalnie

Offline lusi251 Kobieta

ok. super. dzieki

ok. super. dzieki

Zresztą jest tu zdjęcie królika Nikoli - ten w bladoróżowej sukience z szarym tiulowym dołem :D

Offline ziomaleczka Kobieta

Będę obserwować, bo pluszaki superaśne!!!
W końcu (mam nadzieję) podążasz dobrą ścieżką ;) Trzymam kciuki za dogranie spraw i rozkręcenie biznesu! :)

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 2006-10-07
Marta i jak tam moje zamówienie? :)

Aniu najpóźniej do Niedzieli powinno być gotowe

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 2006-10-07
Bosko! :)

Dziewczyny prócz maskotek które dalej są na zamówienie
teraz można też zamówić sukienki takie same dla mamy i córki, lub po prostu tylko jedną

np. takie do biegania na codzień

Offline doksik86



Offline doksik86

Super ;-) za jakiś czas pewnie się odezwę :-)

Ok. Tylko to są "krótkie serie" więc tego konkretnego materiału może nie być ale pewnie będzie inny

Offline doksik86

Ok ;-) fason mi pasuje :-)

Offline andzelika Kobieta

  • Małżeństwo jest zgodne, kiedy żona panuje nad mężem, a mąż nad sobą.
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 19.09.09
jeśli chodzi o sukienki to i ja się dopisuje do wątku.
A jakie wymiary sukienki, chodzi mi o to czy zmieści się w nie ciężarna.?

Offline doksik86

A miałabyś jej zdjęcie na modelce? :)

Poproszę męża by nam zrobił jak odbiore nikole

Materiał się rozciąga :)

Offline doksik86

Super :) to czekam ;)

andzelika specjalnie dla Ciebie dorobiłam sobie "jaśkowy" brzuch  ::) Ja w tego typu sukienkach chodziłam w ciąży a teraz uwielbiam je do karmienia bo się ładnie dekolt naciąga  ::)







Doksik - córka jak widać po minie nie specjalnie chciała pozować  ::) Boże mój mąż robi fatalne zdjęcia ::)




Ja na bank sie pisze na komplet ale porposzę cos jaśniejszego na wiosnę...plizz....
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline doksik86

O właśnie, a miałabys jakiś inny materiał na takie sukienki? ;) nie, żeby z tym było coś nie tak, bo jest świetny, ale lubię mieć wybór 8) ;)

Kolejne materiał y będę zamawiać za jakiś czas. Jak coś to tu wkleję

o tak...ja tez na wiosne bym wciagnela jakas kiece pod ktora wejdzie jasiek  ;D albo raczej Leon :D ;)

Offline AnekPiekarek Kobieta

bylabym bardzo chetna na takie sukieneczki dla siebie i corci , ale czy dla mnie taka dluzsza do kolanka daloby rade uszyc??:)

Offline andzelika Kobieta

  • Małżeństwo jest zgodne, kiedy żona panuje nad mężem, a mąż nad sobą.
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 19.09.09
Dziekuje za prezentacje slicznie sie prezentuje.Tylko troszke dla mnie za krotka.Tego typu sukienek mam kilka wszystkie koloru ciemnego wiec czekam na jaśniejszy kolor.

bylabym bardzo chetna na takie sukieneczki dla siebie i corci , ale czy dla mnie taka dluzsza do kolanka daloby rade uszyc??:)

Oczywiście. Musiałabyś podać konkretną długość jaką chcesz

Malinowa - uszycie "domku" dla Leona będzie dla mnie zaszczytem  :) podoba mi się to imię  :Serduszka:

Dziewczyny napiszcie za jakimi kolorami się rozglądać. Bo u mojego aktualnego dostawcy są np. Blady róż w nadruki diamentów, jest jakaś fluo zieleń, jest czerwień.

Wczoraj powstały takie kreacje:











Jak widać po sukience Amelii ząbkowanie w pełni, a dziewczyny wspólnie nie chciały współpracować  ::)