e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Uporządkujmy Bebikowo :-)  (Przeczytany 14405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eva*

  • Gość
Uporządkujmy Bebikowo :-)
24 października 2006, 15:47
Jak najbardziej może byc. Jestem zaaaaa :mrgreen:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 12:22
nic dodać nic ująć  :mrgreen:
Ja bym już nic w tym spisie nie zmieniała!Jest w sam raz  :mrgreen:

________________
 


Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 12:57
asia.. podeslij to do zibiego..

pieknie to opracowałyscie.. bardzo ladnie..

wrecz powiem - zacnie  :mrgreen:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 13:01
Cytat: "monia"
asia.. podeslij to do zibiego..

pieknie to opracowałyscie.. bardzo ladnie..

wrecz powiem - zacnie  :mrgreen:


dzięki w imieniu Dziewczyn :-) ja to tylko zebrałam...

a do Zibiego podeśle popołudniu, poczekam jeszcze chwilę na opinie Dziewczyn :-)

Offline demka Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 13:27
jestem ZA :D juz sie nie moge doczekac nowej organizacji działu :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 13:29
I ja sem za :mrgreen:

Offline *Ewelina* Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 13:30
Cytat: "demka"
jestem ZA  juz sie nie moge doczekac nowej organizacji działu


I ja tez :)

Offline Tajusia Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 14:25
ja of course ZA
 :mrgreen:

ale będzie porządeczek aj aj  :wink:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 17:28
propozycja została przesłana dalej, zobaczymy co z tego wyjdzie :-)

Eva*

  • Gość
Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 17:53
fajnie, ze to troszkę dzieki mnie się dzieje :wink:

Offline Kasia* Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 22:10
Cytat: "martini"
uwazam, ze dzial 3 i 4 (9 miesiecy i potyczki) to sa bardzo do siebie podobne, moze zrobic z tego jeden?

Natomiast ostatni dzial moze warto byloby poszerzyc, skoro mowa o kulinariach malych szkarbow to moze poszerzyc dzial do "zdrowia malego szkraba?" - jedzenie, przeziebienia, zabkowanie, szczepienia...


popieram , mi też jakoś te działy 3 i 4 podobne sie wydały, a pomysł martini o zdrowiu szkraba mysle że będzie bardzo przydatny   :ok:  .
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Uporządkujmy Bebikowo :-)
25 października 2006, 22:58
Powiem tak, pomysł ze zdrowiem fajny, z tym że równie dobrze może to być w 'naszych maluszkach', poza tym każda mama w swoim wątku także porusza te tematy...
A co do potyczek, to sama się nad tym zastanawiałam, czy aby potrzebne są obydwa te działy...ale z drugiej strony jest tak wiele już wątków 'potyczkowych', a z tego co się zapowiada może być ich jeszcze więcej, że dział 'dziewięć miesięcy' mógłby stać się przez nie bardzo nieczytelny!

No cóż, zobaczymy co Zibi na to...

Offline Tajusia Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 07:56
no właśnie myślałam żeby ten dział POTYCZKI to były tylko osobiste wątki kobietek w ciąży coś jak odliczanka do ślubu
myślę że wtedy od razu będziemy mogli znaleźć czyjś wątek, a cała reszta spraw (poza odliczankami do porodu) bedzie w 9 MIESIĄCACH  :mrgreen:

Offline demka Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 11:32
Merkunku cieszę się, że mogłam troche pomóc w tworzeniu działu :D mam nadzieję, że Zibi zgodzi się na ten plan :D A p[omysł ze zdrowiem...Można by połączyć z jakimś działem :D Wypisać tam szczepienia obowiązkowe, fakultatywne. Sposoby na zabki, kolki itp...
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline maryush Mężczyzna

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 11:39
Zibi sie zgodzil na ten plan - milego sortowania postow :)

Edit:
Skleroza nie boli - po uporzadkowaniu postow ten "dzialik" zniknie a cale podforum Bebikowo przejmie jego funkcjonalnosc, najlepiej byloby jak by nowe tematy byly zakladane juz w podforum swiezo zalozonym - oszczedzilo by to mnustwo pracy moderatorom
-=[ Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski the local BOFH ]=-

Offline demka Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 11:46
Cytat: "maryush"
Zibi sie zgodzil na ten plan

dobre wieści :D
Cytat: "maryush"
milego sortowania postow

nie zazdroszcze...troszeczke ich jest :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 12:30
Cytat: "maryush"
Zibi sie zgodzil na ten plan - milego sortowania postow :)

Edit:
Skleroza nie boli - po uporzadkowaniu postow ten "dzialik" zniknie a cale podforum Bebikowo przejmie jego funkcjonalnosc, najlepiej byloby jak by nowe tematy byly zakladane juz w podforum swiezo zalozonym - oszczedzilo by to mnustwo pracy moderatorom


dzięki za info i zrobienie działów, biorę się do pracy :-)

Offline Mariolka Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 17:23
w takim razie gdzie to wszystko poznikało?bo ja nic nie mogę znaleźć!!!!a swojego wątku szczególnie.Został usunięty? :(

Offline Mariolka Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 17:24
w takim razie znikam...

Offline Tajusia Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 21:59
Nie wiedziałam gdzie to napisać - mam PYTANKO
wcześniej BEBIKOWO było dostępne jedynie dla zalogowanyc użytkowników, co uważam za słuszne, niestety teraz po porządkach -> widzą je wszyscy...

Czy można z powrotem przywrócić "niewidzialność" ??


Jeżeli nie, to też przeżyję -jedynie pytam  :mrgreen:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
26 października 2006, 22:53
Cytat: "Tajusia"
Nie wiedziałam gdzie to napisać - mam PYTANKO
wcześniej BEBIKOWO było dostępne jedynie dla zalogowanyc użytkowników, co uważam za słuszne, niestety teraz po porządkach -> widzą je wszyscy...

Czy można z powrotem przywrócić "niewidzialność" ??


Jeżeli nie, to też przeżyję -jedynie pytam  :mrgreen:


Dobre pytanie, nie wiedziałam, że tak jest (i przyznam szczerze, że zawsze wchodze zalogowana, więc nie wiedziałam, że bez logowania go nie było widać...) napisze jutro do Mariusza i zapytam go o to...przypuszczam, że to kwestia tego, iż póki co wszystko jest bardzo świeżutkie, tematy dopiero przeniesione i parę kwestii dopracowac trzeba.

Dziękuję za zwrócenie na to uwagi :-)

Offline maryush Mężczyzna

Uporządkujmy Bebikowo :-)
27 października 2006, 08:24
sa juz ukryte - sorki za zamieszanie - zapomnialem o tym ze "stare bebikowo" bylo ukryte
-=[ Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski the local BOFH ]=-

Uporządkujmy Bebikowo :-)
27 października 2006, 09:18
Cytat: "maryush"
sa juz ukryte - sorki za zamieszanie - zapomnialem o tym ze "stare bebikowo" bylo ukryte


Czyli nie musze już pisać, dzieki Mariusz :-)

Offline Tajusia Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
27 października 2006, 09:24
Super! Cieszę się  :mrgreen:

Aaa i w ogóle dzięki za kawał dobrej roboty Merkunek   :brawo:   i Mariuszowi

Eva*

  • Gość
Uporządkujmy Bebikowo :-)
27 października 2006, 14:16
Cytat: "Tajusia"
Aaa i w ogóle dzięki za kawał dobrej roboty Merkunek  i Mariuszowi

I ja dziękuję. Jesteście jak rodzice bebikowa :wink:  :mrgreen:  :?:
a ja czuje się prawie jak matka chrzestna, w końcu to przeze mnie to zamiesznie :wink:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
27 października 2006, 16:05
Ale sie napracowałyście ... a ja nic nie pomogłam  :oops:  :serce:
to moze jakis łagodny wymiar kary  :mrgreen:

Eva*

  • Gość
Uporządkujmy Bebikowo :-)
28 października 2006, 18:03
Cytuj
Ale sie napracowałyście ... a ja nic nie pomogłam  
to moze jakis łagodny wymiar kary

heh jesteś wytłumaczona bo prawie w tym samym czasie rodziłaś :wink:

Offline demka Kobieta

Uporządkujmy Bebikowo :-)
28 października 2006, 22:38
Cytat: "Martaxyz11"
a ja nic nie pomogłam

byłaś naszą inspiracją :wink:
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Uporządkujmy Bebikowo :-)
29 października 2006, 12:30
Cytat: "Eva*"
heh jesteś wytłumaczona bo prawie w tym samym czasie rodziłaś


Cytat: "demka"
byłaś naszą inspiracją

taak a dzis mija tydzien od porodu... :mrgreen: