e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Mądry Polak po... zakończeniu budowy ;)  (Przeczytany 189777 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Byliśmy obejrzeć tę działkę i odpuszczamy ją definitywnie.

Szukamy dalej.


Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Kasia widac, ze lubisz moldingi ;)
Uwielbiam :)

Ściana z tv sie nie nagrzeje- to nośna a kominek ma i płyte g-k różową i izolacje.
Sypialnia tylko w mojej głowie.
A przeszklenie mi spieprzyli. Teraz robie co moge zeby to uratowac.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Mysia czemu?

♡ Szymon & Leon ♡

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
KJP wizuale ładniutkie

więc jeszcze co nieco  ode mnie

widoczek na drugą ścianę :)

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Mysia czemu?

Położenie nam się nie spodobało, przy ulicy, która jak na wieś była dość ruchliwa mimo wszystko. No i przed działką naprawdę głębokie rowy melioracyjne. Nie, nie, nie za taką kasę...


Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
A my prawdopodobnie będziemy stawiać drugi dom...z jednej strony fajnie jest mieć już jakieś doświadczenie i wiedzieć czego się chce, a z drugiej ciężko znaleźć ten idealny;) na indywidualny nie mamy czasu.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
a ten sprzedaliście?

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Mamy kupca. W przyszłym tyg chce podpisać umowę przedwstepna.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
no to idzie wg planu...

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
no to idzie wg planu...


Tak, ale panika mnie ogarnela;) nie sadziłam, ze znajdzie się kupiec a poza tym duża rewolucja dla nas wszystkich...poczawszy od zmiany pracy  (mojej), poprzez zmianę szkoly Gabi o miejsca zamieszkania.

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
A gdzie teraz chcecie mieszkać?

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Wracamy na stare śmieci;) tam mamy działkę i wiele innych "atrakcji".

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
zmiany zazwyczaj są stresujące, ale perspektywicznie patrząc wychodzą na plus...

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
I tak pewnie bedzie ;)
Cała rodzina szaleje ze szczęścia ;) a ja dalej zestresowana, ale juź coraz więcej rzeczy mi się klaruje, więc luz ;)

Offline loona Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25.08.2007r.
A to też poza Szczecinem Martyna?

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
A to też poza Szczecinem Martyna?

Tak, ale w druga strone.

Offline masumi85 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 08.09.2007
Dziewczyny pytanie z innej beczki. Te ktore maja dom z poddaszem uzytkowym, jaki macie drugi strop ten pod dachem?
Kubuś 10.10.2008,          Kacperek 09.07.2010        Aleksander 11.10.2013

Offline mala_mi Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 9.08.2014r.
wata/izolacja/karton gips zaakrylowany

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny czy któraś ma drewniany dom?
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Jezeli chodzi Ci o szkielet drewniany, to ja mam.

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
właśnie mocno rozważamy budowę takiego domu; na cos byś zwróciła szczególną uwagę przy podejmowaniu decyzji?
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Pewnie tylko na to, ze wybralabym naprawde sprawdzona ekipe. Bo dom murowany w PL wiele osob potrafi postawic (nawet systemem gospodarczym), a drewniany to juz calkowicie inna technika.

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Emma polecam kontakt z wlascicielem BSHaus. To nasz kolega, stawia domy z drewna klejonego. Na pewno Wam wszystko wytłumaczy. Ma dużą wiedzę.

A my wczoraj otrzymaliśmy projekt. Mam nadzieję, że za rok o tej porze będziemy już mieszkać.

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
A my ciągle wybieramy ekipę do remontu.  Koszmarny proces....

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
dzieki za podpowiedzi :-) w sobote jestesmy umowieni z druga juz firma budujaca drewniane domy,bo o czyms takim myslimy - pierwsza nas jakos zniechecila i zaczelismy myslec znowu o wiekszym mieszkaniu, jednak przy dwojce malych dzieci domek z ogrodkiem kusi...;-)
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline bubulina Kobieta

  • maniak
Najlepsze domy drewniane stawiają górale wiec tam bym szukała ekipy mimo że dom ma być na drugim koncu:)

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Jako, że chyba w końcu znaleźliśmy fajna ziemię, która by nam odpowiadała i najpewniej skończy się jednak na budowie domu, przyszłam podczytywać :)



Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
No to trzymamy kciuki, jak wybierzesz jakiś projekt to się nam pochwal :)

Offline justyna85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
my też jak to w Norwegii dom drewniany :)



Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
Przed chwilą miałem samochód z napisem Solidni Górale