e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: C&A on-line, czyli wszystko o tym jak kupić za mniej.  (Przeczytany 1580372 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline ricardo Kobieta

Anetka tak widać bywa. Dlatego ja zawsze płacę przy odbiorze, mimo że drożej bo nie muszę potem czekać na ewentualny zwrot.

Po 6 rano dołożyli trochę rzeczy ale nie, nie zrobiłam zamówienia :-)

Offline ricardo Kobieta

A w ogóle na dziewczecym jest 3pak koszulek z krótkim rękawem za 35zł. Bez promocji. Trzeba patrzeć też na normalne działy bo czasami i tam anio można trafić.

Offline Adiana Kobieta

Aneta, ja tak mam, idą do mnie pobraniowe a ta opłacona z góry z dnia wcześniejszego nadal wisi gdzieś. Ja podejrzewam dlaczego tak :D Ale na razie czekam aż oni coś zrobią.  Oczywiście jest opłacona z góry  ::)

A Patrcyja z tym braniem rozmiarów wedle firmy to ja bym uważała, bo te co uchodzą za zanizone, co trzeba brać dwa rozmiary większe to akurat mi pasują jako standardowy rozmiar, mam S i nosze ich S a jedna nawet xs  8)

Taaa,po 6 było sporo dostępnych rzeczy,które miałam w schowku,ale zanim wszystko mi się pootwierało i dodałam do koszyka to je wymiotło. ;)

Offline ricardo Kobieta

No wiem właśnie jak to jest z tą rozmiarowka, choć i tak zawsze można nie trafić bo krój będzie nie taki.

A przy tych zapłaconych to nie jest tak, że oni czekają najpierw na pieniądze i dopiero wtedy realizują zamowienie?

Offline Adiana Kobieta

Nie wiem, szło przez PayU - dostają kasę w kilka minut. Do tej pory szło szybko, ale wtedy weszły wszystkie w okres awarii i pobrania wyszły a to sie zapodziało.

No ale juz wiem, że wysłali i to co chciałam nie załapało się - za późno spakowali, a to co szło jako upychacz do rabatu idzie. I w sumie idzie za darmo. ciekawe ile mi zwrócą, czy pełna kwotę braku czy minus rabat ?

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 2006-10-07
Ja wzięłam za pobraniem, ale sama jestem ciekawa czy wszystko będzie. Dowiem się dopiero jak dostanę maila ze wysłali, tak?

Offline Adiana Kobieta


Offline ricardo Kobieta

Minus rabat :) mi tak za każdym razem zwracali :)

Offline Netula Kobieta

Nie wiem, szło przez PayU - dostają kasę w kilka minut. Do tej pory szło szybko, ale wtedy weszły wszystkie w okres awarii i pobrania wyszły a to sie zapodziało.

No ale juz wiem, że wysłali i to co chciałam nie załapało się - za późno spakowali, a to co szło jako upychacz do rabatu idzie. I w sumie idzie za darmo. ciekawe ile mi zwrócą, czy pełna kwotę braku czy minus rabat ?

Jak rabat jest % to oddadza po pomniejszeniu procentow a jak rabat jest kwotowy to oddaja cala sume chyba ze sie odsyla cala paczke to odejmuja kwote. Jak ten zapychacz wychodzi ci za darmo to go za darmo dostaniesz

Czasem u nich tak jest ze pierw puzniejsze zamowienia sla ...nic tylko czekac

Offline ricardo Kobieta

Ja też jeszcze czekam na potwierdzenie z 12.04 rano. Sprawdzam i nie ma.

Offline Adiana Kobieta

Rabat był kwotowy i odjęli mi go od zapychacza, więc idzie no prawie za darmo, bo za 2,80 - wliczając w to koszt wysyłki, bo też sie odjął od ostatecznej kwoty. Czyli mają mi oddać całą kwotę za brakujące ubranie ?
W paczce mam pozycje:
Pos   1. 0015981191324   -    PLN   79,90 |wyprzedany|
Pos   2. 0034479891062   -        PLN   12,90 |Vorhanden|
Pos  50. 9991000002000   BON RABATOWY 20,00 P                        PLN  -20,00
Pos 100. 0000000000990   kosztów wysyłki                             PLN    9,90

Rachunek w paczce na te 2,80. Swoja droga, dziwne, że bon wszedł w ogóle skoro nie miałam w koszyku nic spoza wyprzedaży  :)



Offline ricardo Kobieta

Mi się bon też zawsze odejmował, a nie zawsze miałam coś z poza wyprzedaży.

A zobaczcie jakie to śliczne dla dziewczynki:

http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/product.html#!/Wyprzedaż/Niemowlęta/Kolekcja/Sukienki, stroje i zestawy/98226/1

Szkoda, że taki mały rozmiar :)

Offline Adiana Kobieta

I jakie praktyczne, zwłaszcza dla dziecka co głównie lezy - ten podwijający się podkoszulek i marszczenie na pleckach :D Idealny pomysł dla małej dziewczynki :D

Offline ricardo Kobieta

hehehe, no jak zawsze :)

Mi ogólnie to się podoba, ale właśnie - dla dziecka no powiedzmy już w miarę mobilnego.

Ale rodzice jak widać kupują. Zresztą ładne to jest więc pewnie sama też bym kupiła :)

Offline Adiana Kobieta

Dla leżaka to byś chyba nie kupiła. Takie rzeczy kupują ciocie, babcie czy koleżanki na prezent, mama co ma maluszka w domu juz wie, że to ani wygodne ani praktyczne. Nabieramy się tylko raz :)

Offline sylwiq Kobieta

Adiaaana czepiasz sie hihi
sama bym kupila ale ja pierworodka i pewnie nie raz bede rzucac miechem na swoja glupote E kupilam cos co gniecie mslucha np w plecki
ostatnio kupilam rampersa x zatrzaskami na plecach i mnie dziewczyny pokierowaly zebym wiecej tego nie robila bo to gniecie w plecy... ;))) hm to forum jednak to skarbnica wiedzy hehe

Offline ricardo Kobieta

No nabrałabym się przy Natalce :) Dominikowi wiadomo, że bym takiego z Myszką Minnie nie kupiła :)

Sylwusia no tak, zatrzaski na plecach to nic wygodnego. Tak samo jak np bodziaki czy bluzeczki z kołnierzykami też dla mnie są bez sensu, bo maluch nie ma szyi przecież więc mu podchodzi to wysoko.

Offline Adiana Kobieta

Dlatego też napisałam, że nabieramy się tylko raz. Myślicie, że Nisia nie miała sukienek z marszczeniem na pleckach ? Albo napów czy guzików z tyłu ?

Offline ricardo Kobieta

E no chyba nie znam nikogo kto by nie kupił czegoś niepraktycznego :)

Offline Netula Kobieta

Rabat był kwotowy i odjęli mi go od zapychacza, więc idzie no prawie za darmo, bo za 2,80 - wliczając w to koszt wysyłki, bo też sie odjął od ostatecznej kwoty. Czyli mają mi oddać całą kwotę za brakujące ubranie ?
W paczce mam pozycje:
Pos   1. 0015981191324   -    PLN   79,90 |wyprzedany|
Pos   2. 0034479891062   -        PLN   12,90 |Vorhanden|
Pos  50. 9991000002000   BON RABATOWY 20,00 P                        PLN  -20,00
Pos 100. 0000000000990   kosztów wysyłki                             PLN    9,90

Rachunek w paczce na te 2,80. Swoja droga, dziwne, że bon wszedł w ogóle skoro nie miałam w koszyku nic spoza wyprzedaży  :)




oddadza ci 79,90 :)

Offline .caril.

dostałam maila o wysyłce zamówienia (złożone 12.04) - kicha, bo mam dwie rzeczy dla R. na których mi średnio zależało + 14.90 za wysyłkę.
znaczy mam powiedzieć listonoszowi: "weź Pan to z powrotem." i już? ;)

Offline Adiana Kobieta

W zasadzie to tak, ale ładniej zabrzmi: "nie, dziękuję, proszę zrobić od razu zwrot do nadawcy" :)

Offline Netula Kobieta

powiedz listonoszowi ze nie odbierasz paczki i ma ja odeslac..a jak nie powiesz ze ma odeslac bedzie 14 dni czekac na poczcie i w meidzyczasie wezwanie do odbioru dostaniesz

Offline .caril.

dzięki, forma była tylko propozycją ;)

tego dnia złożyłam jeszcze jedno (wcześniej), ale nadal nic nie wiem. czytam, że to normalne?

Offline .monia. Kobieta

Do nas też idzie aż 1 rzecz   raczej też podziekuje listonoszowi :-\

Offline Adiana Kobieta

No wiem przecież wiem, że to tylko przykład :D, ale przypomniał mi sie ten kawał "cisza panowie" :D


Tak, normalna loteria szczęścia ;) Ja moją jedna rzecz odbiorę, bo wyszła za 2,80 i juz sobie przypomniałam czemu wzięłam bon kwotowy a nie procentowy, spodziewałam się że ta druga sie wyprzeda i liczyłam na "darmochę"

Offline anetka71 Kobieta

A do mnie leci kolejna paczka z dwoma rzeczami  :-\ Mama juz zdecydowała, że więcej się na to nie pisze  ;) Ja jeszcze zobaczę, póki co jestem lekko zrezygnowana  ;)

Offline Adiana Kobieta

A ja dostałam swoje paczki :D ale mi się micha cieszy, no poza tym, że 1/3 to upychacze i rozmiary dla maluszków - bazarek ?

Offline vonka

jestem chętna na bazarek, pokaż kotku co ma w worku :D