e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: LIDL jest tani i fajny :)  (Przeczytany 458475 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anulka 80 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 13:47
Ola cieszę się.. ale ona ma małą nie po mnie.. bo ja mam 40.. i mój mąż ma też 40...
u nas tak samo, tzn. ja mam 39/40, mąż 40, ale zdarzyło mu się wziąć do pracy moje japonki, których już nie nosiłam (czarne typu Crocsy)  ;)

Gabiś

  • Gość
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 14:12
Moi chłopcy mają teraz r. 27... niektóre buty nawet 28. Mają 16,5 cm długość stopy. A są bardzo drobni więc ich syry wyglądają pokaźnie. Spodnie i kurtki sa super. Zakupiłam 98/104 i są ok :)

Offline anulka 80 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 14:28
Anulka, golfiki spoko. Tanie niezbyt grube.

Myślę, że Marietka pochodzi w spodniach i kurtce. Ola nadal mieści się w rozmiar 86/92 z zeszłego roku przy wzroście 94,5.

No tym właśnie się sugerowałam, bo ostatnio pisałaś  ;) Myślę, że styknie do końca zimy ;)
A golfik wolę nawet cienki.

Gabiś, a Twoi ile mają wzrostu mniej więcej?

Gabiś

  • Gość
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 19:03
Anulka nie mierzyłam ich dawno ale z 96 cm to na pewno. Ubrania noszą 98 - niektóre 104. Sa raczej standardowi ;) Tylk oważą mało bo Maciek 14 kg a Szymek 13.

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 19:37
Ciekawa jestem czy jutro coś zostanie bo chyba jednak kupimy kurtkę Natalce. Może będzie jeszcze ta różowa 98-104.

A powiem Wam że chłopięce taka różnokolorowa na zdjeciu mi się niezbyt podobała a na żywo jest bombowa!

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 20:10
Ja kupiłam czarne spodnie narciarskie 110/116, bo w tamtym roku miałam mniejsze i się super sprawdziły :)
Co do butów to moja nosi 27/28 a mojej siostry 2 latki 24/25 ::) z tamtego roku mam buty także tylko kozaczki kupiłam w H&M bo chciała w serduszka ;D


Offline .monia. Kobieta

  • * * * * *
  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 20:59
Mi tesciowa wzięła popoludniu ostatnią jaka była 98/104 mówiłam, że będzie duża, ale uparła się więc tym sposobem mamy kurtkę na przyszły rok

Offline aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 22:27
Byłam dzisiaj ok 18 i jeszcze sporo rzeczy było musiałam powymieniac bo mąż rano walczył jak lew i zdobył rozmiary które okazały się  za duże. Bartek ma kurtkę 110/116 a spodnie 98/110
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 22:45
Mi szwagierka wzięła spodnie 86/92 i obawiam się ze będą na przyszły rok  ;D



Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 23:19
Justyś naprawdę? To jaki Twój synek nosi rozmiar? Na Dominika 86-92 ciut nogawki długie ale podwinę lub podszyję i z butami będzie wszystko ok.

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
14 października 2013, 23:21

teraz 86 ale jeszcze sporo na 80
ma 83 cm wzrostu i numer buta 22
nie ma po kim być wielki  :P  ;D



Offline anulka 80 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 07:26
Ciekawa jestem czy jutro coś zostanie bo chyba jednak kupimy kurtkę Natalce. Może będzie jeszcze ta różowa 98-104.

A powiem Wam że chłopięce taka różnokolorowa na zdjeciu mi się niezbyt podobała a na żywo jest bombowa!
Właśnie mi tata też mówił, że ta jest super... i jeszcze ta dziewczęca w krateczkę podobno śliczna na żywo. Ja jednak się uparłam na fioletową  :P

Offline Ola888

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 07:42
Ania fioletowa też fajna  ;)

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 08:41
Natalka fioletowa ma z zzeszłego rok właśnie i teraz twkq grobowa mi sie wydaje. Ale wlasnie mąż dzwonił zę marcowa we wzory i na Mierzynie baaardzo dużo kombinezony jest.

Offline Adiana Kobieta

  • Agnieszka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.06.2008
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:02
Patrycja, jeszcze raz proszę :) I nie pij już więcej :)

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:11
Hahahaha o boze ale napisałam:) ten telefon czasami sobíe zmienia jak mu sie chce :)

Aga Ty nie zdradzaj moich tajemnic :)

Napisałam wcześniej ze Natalka ma fioletową i taka grobowa mi sie wydaje ale Rysiu kupił jej dziś różową we wzory i na Mierzynie bardzo duzo kombinezonow.

Jakby ktos chciał kurtkę fioletową 98/104 to mogę odsprzedac - niezniszczona a zawsze to taniej :)

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:18
Byłam po pracy. Kurtki - te w krateczkę - bardzo fajne.
Drapnęłam spodnie dla Lili bo te, które ma teraz są ok (na styk)ale mam obawy, że do końca zimy będą za małe.
Wzięłam jej 98/104 i musi mieć maksymaknie naciągnięte szelki  ;D
Wobec powyższego mam nadzieję, że posłużą nam przez dwie zimy  :P

Offline miśka28 Kobieta

  • pomagamy Martynce
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.09.2006
  • Skąd:: Szczecin
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:44
ja dziś  byłam w Lidlu, bo w szale zakupów ;) dopiero w domu zauważyłam, że jedna z kurtek ma w środku rozpruty bok i jechałam z nadzieją na wymianę - udalo się :)  zatem jeśli ktoś jeszcze potrzebuje kurtki, to z rozmiaru 110/116 dziewczęce różowe i filetowe to jest nawet parę sztuk, ze spodniami gorzej, to samo chłopięce 122/128 i wyższe, inne mocno poprzebierane, ale jeszcze do wygrzebania ;) mamy co prawda jeszcze na ten sezon kombinezony z tchibo, ale tam był zawsze problem ze spodniami (z danego rozmiaru zawsze za długie a kurtka ok), tutaj sobie dobrała spodnie o rozmiar mniejsze i sa akurat :)
aha - piszę o lidlu na krasińskiego, nawet wczoraj babki komentowały, że osobom z duńskiej kiepsko jest skręcać (musza zawracać) i dlatego jest mniej oblegany :)
ricardo ja właśnie ze względu na brudzące zapędy moich dzieci, na zmianę  do przedszkola z premedytacją brałam jak najciemniejsze kolory :)

Offline malgosiask Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10 czerwca 2009r.
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:49
Moja mamuśka była dziś w Gryfinie. Mówiła, że jest spokojnie, kosze pełne, wzięła wnusiowi kurtkę i golfiki. Szkoda, że czapek już nie było.
Wydaję mi się, że lidl przewidział, że będzie szał i większą dostawę zrobili.

Offline masumi85 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:50
ja wysłałam mamę w końcu, ze szpitala i tak by mnie nie wypuścili na polowanie do Lidla - choć jest po drugiej stronie ulicy hahaha.
Mamy kombinezon na ten rok, dodatkowo mama wzięła na 122/128 - jest za duży, ale nie oddaje i będzie na za rok. Przynajmniej nie będę musiała za rok w tym szaleństwie uczestniczyć.
Mama opowiadała, że koszmar to był - tłumy ludzi przepychające i wyrywające sobie towar z rąk.
Kubuś 10.10.2008,          Kacperek 09.07.2010        Aleksander 11.10.2013

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:54
U mnie w obu Lildlach straszny rozpierdziel - ciuszki poza opakowaniami, w różnych koszach. Nie wiem, jak reszta ale spodnie to się walały wszedzie.
Co podniosłam to było "boy"  ;D miałam brać bo i tak szare chciałam ale trafiłam na "girl"  ;D

Offline masumi85 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:58
moja mama wzięła girls dla Kuby, ale obejrzała z jakąs panią która miała boy i spodnie niczym sie nie różniły - nawet zapięcie miały na tą samą stronę. Więc wzięła girls  ;D
Kubuś 10.10.2008,          Kacperek 09.07.2010        Aleksander 11.10.2013

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 09:58
Różnią się, mają taki emblemacik na nogawce  ;D


Offline masumi85 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 10:02
a rzeczywiście mają, ale cóż mało widoczny. może nikt nie zobaczy, że to dziewczęcy
Kubuś 10.10.2008,          Kacperek 09.07.2010        Aleksander 11.10.2013

Offline japcio Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2009

Offline miśka28 Kobieta

  • pomagamy Martynce
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.09.2006
  • Skąd:: Szczecin
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 10:09
[color=green]gosiu całkiem fajne zestawy (czapka, szalik rękawiczki) z motywami z bajek były wczoraj w biedronce :)[/color]

Offline malgosiask Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10 czerwca 2009r.
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 10:15
Monika, no właśnie, z motywami z bajek, takich nie chciałam. Wolę jednolite lub we wzorki.

Japcio, heh, ja jeszcze szału nie widziałam na żywo. Hmm, może dlatego, że nigdy nie byłam przed otwarciem. Wczoraj pierwszy raz mi się zdarzyło być wcześniej, pół godz. po otwarciu :)
Ale rzeczywiście, ten filmik chaotyczny i bardziej sufit widać niż "szał" ;)

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 10:19
Szał w sosnowcu
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1016067,nowy-towar-w-lidlu-szarza-klientow-w-sosnowcu-zobacz-wideo,id,t.html

a chciałam jeszcze dzisiaj pojechać ale w takim razie chyba nie mam po co
tylko ciekawe ktory to lidlbo mamy 3 ;-)



Offline .monia. Kobieta

  • * * * * *
  • Chuck Norris
Odp: LIDL jest tani i fajny :)
15 października 2013, 11:13
Moja tesciowa była wczoraj w tym najbliżej ciebie ;) i wzięła ostatnią, ale może jakieś zwroty były i coś jesZcze jest ;)