e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kalisz (wielkopolska)  (Przeczytany 55428 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
13 marca 2007, 09:22
No wlasnie gdzie masz slub?Co do dokumentow to my harazie spisalismy wstepna czesc protokolu,nie mielismy wtedy tylko dokumentow z USC ale powiedzial ze to jak przytjdziemy dalsza czesc spisywac to zebysmy juz mieli,spisalismy tylko czesc protokolu bo to bylo przed naukami i juz czasu nie bylo.Dok od chrztu itd on wszystko potrzebowal bo tam myusial dane wpisac.A dokumenty z USC to chodzi glownie jakie nazwisko bedziesz nosila i i jakie Wasze dzieci... :skacza:

Dosiado a Ty gdzie teraz mieszkasz?W Kaliszu czy gdzies sie przeprowadziliscie?

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
13 marca 2007, 13:08
tak ślub mamy w Kaliszu, w parafii Miłosierdziia Bożego, na Asnyka. tylko że mieszkam w Szczecinie, i rzadko bywam w Kaliszu, jak teraz przyjadę to muszę pójść tam i dogadać się z naszym księdzem, żeby móc to zrobić w szczecinie

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Kalisz (wielkopolska)
13 marca 2007, 17:53
Cytat: "annap"
parafii Miłosierdziia Bożego, na Asnyka.

no to ja też tam miałam
musisz mi koniecznie powiedzieć o ktorej to moze wpadne z córunią i z kwiatkami

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
13 marca 2007, 19:09
16.30 zapraszamy :)

Offline dosiado Kobieta

  • uzależniony
Kalisz (wielkopolska)
13 marca 2007, 23:28
Cytat: "kuchasia"
Dosiado a Ty gdzie teraz mieszkasz?W Kaliszu czy gdzies sie przeprowadziliscie?


Cały czas mieszkamy w Skalmierzycach :) Oboje stąd jesteśmy, a Krzyś przeprowadził się po ślubie do mnie :) Do Kalisza mam 5 min samochodem, często tam bywam głównie na zakupach i na różnych szkoleniach (to mnie przyjemna sprawa)

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
15 marca 2007, 12:17
No to zapraszam wszystkich forumowiczow 21.04.2007 na godz 18.00 Sanktuarium SW Józefa na Uroczystosc Zawarcia Zwaizku Malzenskiego Asi i Łukasza:)

Offline dosiado Kobieta

  • uzależniony
Kalisz (wielkopolska)
15 marca 2007, 14:04
Cytat: "kuchasia"
zapraszam wszystkich forumowiczow 21.04.2007 na godz 18.00 Sanktuarium SW Józefa na Uroczystosc Zawarcia Zwaizku Malzenskiego Asi i Łukasza:)


DZIĘKUJEMY :skacza:

POSTARAMY SIĘ, NO NIE DZIEWUSZKI?

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
15 marca 2007, 22:34
kurcze, bardzo bym chciała ale będę w Kaliszu dopiero tydzien później 28.04. :(

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Kalisz (wielkopolska)
16 marca 2007, 08:52
ja już bede tancowała na weselu
szkoda ze nie masz godz po moim kuzynie to bysmy sie zobaczyły :(

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
16 marca 2007, 10:42
Cytat: "dosiado"
DZIĘKUJEMY

Nie ma za co... :skacza:

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
18 marca 2007, 12:32
kuchasiu jak się czujesz na nieco poad miesiąc przed ślubem? nie dopadł cię jeszcze stres? :)

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
18 marca 2007, 15:36
nie pamiętam czy już o to pytałam,, ale jesli tak to sorry. gdzie macie (lub miałyście( robioną fryzure i makijaż? jak przyjade pod koniec kweitnia do kalisza, to chciałabym sie może umowic na próbny, i sama nie wiem dokładie gdzie... :drapanie:

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
19 marca 2007, 15:22
Stres no powoli mnie dopada,co raz wiecej mysle:)Ale to przyjemne uczucie:)
A co do makijazu i fryzurki to ja robie w salonie "Anna"Ja jestem zadowolona i wszystko mam na miejscu a to jest dla mnie najwazniejsze:)
Jak ktos ma ochote to zapraszam do mojego odliczanka,tam gdzies jest zdjecie probnej fryzurki slubnej:)
KUCHASIA ODLICZA
http://forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=4933

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
19 marca 2007, 15:53
a mogłabyc powiedziec gdzie zanjduje sie ten salon?

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
19 marca 2007, 18:52
Aniu ul.Babina salon "Anna"Tam bede robila makijaz fryzurke i paznokietki:)

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Kalisz (wielkopolska)
20 marca 2007, 11:47
a ja byłam w ondinie i byłam bardzo zadowolona

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
21 marca 2007, 15:34
dzięki dziewczyny, muszę podzwonic i się umowic na próbę

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
24 marca 2007, 16:30
a powiedzcie mi jeszcze gdzie zamawiacie kwiaty? jaka jest cena przystrojenia samochodu?? takie kwiatki to tez sie w kwiaciarni zamawia?

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
24 marca 2007, 21:15
Aniu ja kwiatki i ubior auta mam u znajomej ale dzis byly targi slubne w kaliszu wioec moge ci powiedziec ze ubior auta od 120zł w gore tak do ok 350zł a bukiet slubny  ok 150zł.Jesli chodzi o kwiaciarnie to mi sie podoba jak dekoruja auta na Złotym Rogui,nie wiem jak ta kwiaciarnia sie nazywa
 :skacza:

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
25 marca 2007, 13:18
wiem o którą kwiaciarnię chodzi, kupowałam tam już wiązanki i faktycznie ładnie robią. dzieki,  na pewnio ją odwiedzę

Offline beataj

  • nowicjusz
Kalisz (wielkopolska)
25 marca 2007, 16:40
Cytat: "jagodka24"
a ja byłam w ondinie i byłam bardzo zadowolona


Moja kolezanka tam miała we wrezsniu i bardzo mi odradzała. A jak robią w Annie na Babina? Ktoś wie? Chodzi mi i o fryzurę i makijaż

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
25 marca 2007, 21:42
Ja kazda fryzure na impreze i makijaz mam robiony w Annie,do slubu tyez tam bede robiona na buztsow i ja jestem bardzo zadowolona:)no i ceny tez nie wysokie:)

Offline beataj

  • nowicjusz
Kalisz (wielkopolska)
26 marca 2007, 18:33
kuchasia, bo ja mam ochote wlasnie tam zrobic, zwlaszcza ze tam wszystko jest w jednym miejscu, a nie mam wielkiej ochoty biegac po calym miescie i kazda rzecz robic gdzie indziej. Dzieki za informacje

Offline kuchasia Kobieta

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sakramentalne TAK zostało wypowiedziane:)
Kalisz (wielkopolska)
26 marca 2007, 19:59
Beatko ja tez miedzy innymi dlatego tam bede sie czesala itd,bo mam wsyztsko na miejscu i idzie to sprawniej.Moge Ci powiedziec ze fryzurka slubna ok 80zł,makijaz chyba ok 50zł a paznokietki jesli masz swoje to 25 zł.
Ode mnie tam sie beda wszyscy czesac tzn moja siostra ktora bedzie swiadkowa idzie na ta sama godzine co ja a moja mama i jedna cicia ida na 9 rano...:)

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Kalisz (wielkopolska)
26 marca 2007, 22:16
jesli chodzi o kwiaty to nikogo więcej nie polece tylko tą kwiaciernie za kościołem na polnej
moja wiązanka była dosyć wymyslna i miała taki kolor że wszystki kwiaty trzeba było sprowadzac
ale ta kobieta w tej kwaiacierni staneła na wysokosci zadania i sprowadziła mi niespotykane kolry róż i kali a do tego wszystkiego znalazła mi w czerwcu fioletowy bez!!!!!!!!!!!!
marzył mi sie taki zestaw ale nie sadziłam że moja wązanka bedzie tak niesamowicie piekna i że bedzie roztaczać wokól siebie takie zapach

ubranie samochodu miałam w podobnej kolorystyce i za wszystko zapłacilismy ok 200,-
ceny bukietów slubnych od 150,-

Offline dosiado Kobieta

  • uzależniony
Kalisz (wielkopolska)
26 marca 2007, 22:35
jagodka24, masz na myśli tą kwiaciarnię koło Alberta, a właściwie w wejściu do marketu??
Ja tam kupowałam kwiatki dla rodziców na podziękowania i też byłam zadowolona.

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Kalisz (wielkopolska)
26 marca 2007, 23:29
Cytat: "dosiado"
jagodka24, masz na myśli tą kwiaciarnię koło Alberta, a właściwie w wejściu do marketu

nie nie nie!!!!!!!
tą która jest za kościołem na polnej w takim niby parku zaraz za budynkiem kościoła
nazywa sie chyba rosenthal

Offline dosiado Kobieta

  • uzależniony
Kalisz (wielkopolska)
27 marca 2007, 15:45
Cytat: "jagodka24"
tą która jest za kościołem na polnej w takim niby parku zaraz za budynkiem kościoła


Aaaaaa to nie wiem gdzie.... Musze sie tam rozejrzec jak bede tam nastepnym razem...

Offline a1515

  • forumowicz
  • data ślubu: 11.08.2007
Kalisz (wielkopolska)
27 marca 2007, 16:21
to jak tylko przyjade do kalisza to czeka mnie bieganina, na pewno przejde sie so tego salonu Anna, może uda mi sie umowic na probna fryzurke, i jak mi sie spodoba to od razu sie zapisze. i postaram sie odnalezc ta kwiaciernie.
jagódko, Ty mialas slub w parafii milosierdzia bozego, prawda? mozesz mi napisac jak wygladala tam sprawa podpisania protokolu i spowiedzi? z tego co wiem to ksieza sa tam calkiem przyjemni? dalo sie to jakos przezyc?

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Kalisz (wielkopolska)
27 marca 2007, 19:41
annap, jest bardzo dobrze w tej parafii
jesli chodzi o protokół to możecie go podpisać jak tylko bedziecie mieli juz zrobione nauki
najlepiej jakbys odebrała od nich karteczki do spowiedzi bo trzeba 2 razy isc ale możesz isc do kazdej innej parafii nawet w szczecinie
ja poszłam do spowiedzi tydz przed slubem a potem w dzien przed i już i byłam u józefa bo tam codziennie spowiadają