e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Klub e-weselnych grubasek ;) czyli walka o płaski brzuch i szczupłe uda  (Przeczytany 170270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anjuszka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.07.2011
A ja 4 km na bieżni ;)
to nie jest użalanie, po prostu nie umiem być twarda i ciągle przestrzegać twardych zasad, ale ciągle coś robię ;) nie jem po 18, staram się jeść regularnie i chociaż 3 razy w tygodniu biegać... słodycze to moje wielka zguba, ale jak mnie najdzie, to niczym tej chcicy oszukać nie mogę....
na szczęście mój rozmiar to 40 i staram się nie doprowadzać do tego by był większy...

ale w kupie siła i wiem, że jak będę czytała o Waszych zmaganiach to będzie mi lżej walczyć z nadwagą ;)

Offline amika Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 12 kwiecień 2009
i ja się nie użalam nad sobą. Nie ma że nie robię nic z sobą. Chodzę sobie na rolmasaże , fitness co prawda przed telewizorem ale jak już dziś pisałam u jednej forumki pot po du....  się leje  po 10 min .Ale wolę to przed tv na kinekcie niż chodzić do jakiś klubów fitness   bo tam mam wrażenie że każdy patrzy na mnie i się śmieje że nie bardzo mi idzie  ;)
Próbowałam biegać ale bolą piersi . Ograniczyłam ziemniaczki i pieczywo  :)
No i duuuużo spaceruje z synkiem i mam co nosić  bo mój skarb waży już 8500 kg  a na 3 pietro trzeba wejść  ;D ;D ;D

Offline maggi-80 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19-06-2010
Ja na macierzyńskim zrobiłam kilometrów i nic to nie dało  ::)

Każdy robi co może, a jak któraś przysiądzie na laurach to po tyłku  :skacza:

Oj mnie dziś przy skakaniu też cycki bolały. Chyba trzeba poszukać stanika do ćwiczeń....

Offline Anjuszka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.07.2011
Trzeba mieć dobrze dobrane staniki, wtedy nic nie boli ;) sama się o tym przekonałam, bo biegam nie od wczoraj i też mnie kiedyś strasznie bolało, skakały mi jak piłki,a teraz wszystko jest na swoim miejscu i nic nie boli ;)

Offline agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
I ja się melduje  ;).Szkoda tylko że w tym wątku bo bym wolała klub chodzielców  ;D.

Jutro z rana musze wejść na wage bo przyznam się że ostatni raz byłam na niej ... w lutym ... i to dlatego że byłam przed laparoskopią  ::).

Od lutego do czerwca 2011 byłam na dukanie i schudłam 11kg.Jeju jak ja wtedy fajnie się czułam!Uwiebiałam chodzić na zakupy ciuchowe , nawet jak ktos mi fote strzelał nie miałam pretensji ... ale jak w czerwcu zobaczyłam że jestem w ciąży to zeszłam z diety tak nagle , a na dukanie tak nie można ... pózniej tą ciąże straciłam i w dołek wpadłam ... nie patrzałam co jem ... I tak leciała waga ... przed nowym rokiem postanowiłam przejść na diete , ale już w styczniu 2012 okazao się że znowu jestem w ciąży więc dieta odpada.No i znowu straciłam ciąże i znowu miałam gdzieś co jem ...
Wstydze się tego jak ja wyglądam ... chce schudnąć.Chce miec tyle siły w sobie ile miałam w trakcie dukana , ale teraz jakoś ne moge w sobie tej siły znalesc  ::).

Już u siebie w wątku pisałam z 2 tyg temu że zaczynam jakąś diete ... Taaa i skończyło się na tym że raz na jakiś czas jakieś ćwiczenia , słodycze poszły w odstawke i tyle ...

Mam zamiar codziennie ćwiczyć na twisterku , a po nim chociaż z 15 min przysiady itp.A jak bedzie ladniejsza pogoda to długie szybkie spacery.Do tego chce skończyć z białym pieczywem , z białym ryżem , z białym makaronem , z sokami (chociaż raz na ruski czas pije ).
A i też mnie gubi to że czesto u nas moja mama robi obiadki  ::).


Znacie jakieś fajne i dobre przepisy na dietetyczny obiadek ?


Offline anulka 80 Kobieta

  • Chuck Norris
ja już nie karmię, więc dieta może być dowolna. Kiedyś ładnie schudłam na South Beach, ale chyba wolę racjonalne ograniczanie.
Teraz mam dietę śródziemnomorską, z racji mieszkania w Grecji  ;D
Przez ostatni miesiąc schudłam 2,5 kg, zawsze coś  ;)
Do słodyczy mnie nie ciągnie, bo nigdy nie byłam jakoś specjalnym fanem (poza okresem karmienia, no i trochę w ciąży - lody :))
Ale akurat z tego jest mi najłatwiej zrezygnować.
Białe pieczywo jem okazjonalnie, raczej ciemne, albo chrupkie, no i staram się gotować zdrowo i dużo warzyw jem.
Ostatnio w miarę się trzymam pewnych zasad, które sobie narzuciłam, ale zdarzały się wpadki. Teraz mam zamiar już ostro się trzymać zasad!
Chodzę na długie spacery z córeczką, ale poza tym niestety ruchu brak. Muszę coś wymyśleć.
Niestety nie mogę chodzić na żadne zajęcia, bo nie mam z kim Małej zostawić, a zresztą w naszej dziurze pewnie nic ciekawego nie ma.
Amika 8500  :o A ja myślałam, że moja jest duża (7600 i ponad 5 miesięcy) ;D

Offline eovina Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 26-12-2010
To ja tez się melduje bmi 26,1 to chyba się kwalifikuje do tego wątku :)

U mnie wiecznie raz waga w dół raz w górę i tak non stop. Teraz poproszę o ten etap w dół  ;) Na początek koniec z kolacyjkami i codzienne spacery z Młoda po parku. zobaczymy co z tego wyjdzie.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
laseczki...
ustalcie sobie BMI na wejściu... ;D

Offline Anjuschka Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
Ja Was będę dzielnie wspierać. Sama ważyłam kiedyś ok 90kg (przy wzroście 175cm  - BMI 29).
Później przeszłam na dietę - MŻ (mniej żryj), nie jadłam słodyczy, nie jadłam po 18-stej i schudłam 10kg. Potem waga znów poszła trochę do góry i później przeszłam na Dukana na którym schudłam 15kg (70kg).
A potem była ciąża. W ciąży dużo nie przytyłam i teraz trzymam się na poziomie 73kg.

Także trzeba chcieć. I wierzę, że uda się Wam dojść do wymarzonej wagi.

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
ja też ważylam prawie 90kilo...
ja schudalam dzięki diecie strukturalnej i ogólnie diecie MŻ.
ustaliłam sobie na sztywno godziny posiłków; i choćby skały srały nie jadłam wcześniej...

Maggi, ja też mam skakankę ale u mnie jest inny problem - jak zaczynam skakac to mam zaraz dzieciaki obok siebie i nie mam szans poskakać...
w lato ratuję sie trampoliną ;-) i power plate od czasu do czasu

Offline maggi-80 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19-06-2010
Anka a dziala to power plate na Ciebie?

Lila ma racje - kazda podaje BMi startowe oraz oczekiwane i co tydzien wazenie z podaniem BMI. Wpiszcie tu dzis swoje, a ja wieczorem machne tabelke.

Po wczorajszych cwiczeniach czuje sie dobrze. Generalnie czuje sie lepiej jak sie poruszam.

Ustalmy, ze brak czasu to nie wymowka :D zawsze nie majac czasu na fitness mozna skutecznie pocwiczyc w domu. W tygodniu tez nie mam kiedy - pracuje do 17, do domu zrobic obiad, po obiedzie jest juz 18.30. A o 20 Adas idzie spac, a przed spaniem musze go nakarmic. Wiec vibra jest super bo mi zajmuje 45 minut z dojazdem. Nie wiem jak efekty beda. Na razie jestem po 6 zajeciach. Skakanka moze isc w ruch jak dziecie pojdzie spac. Skakalam na podworku, bo w domu nie mam jak. Wracajac do metod starszych niz fitnesy to jeszcze hoola hop by sie przydalo :D myslalam o zakupie sprzetu do cwiczen - rowerka, orbiteka albo stepera. Obawiam sie, ze u mnie po 2 tygodniach bedzie sie ten sprzet kurzyl i zajmowal miejsce. Stad pomysl prostych cwiczen. Widzialam na wizazu, ze laski po skakance maja fajne efekty :D

Oprocz tego kazdy trening wpisuje do programu endomondo, ktory liczy mi spalone kalorie i postepy w gubieniu wagi.

Mam taki charakter, ze jak sie upre to schudne :D na Dukanie zrzucilam 18 kg. Wszystko wrocilo w ciazy z nawiazka.

Plan na dzis - vibra, skakanka i brzuszki. A i jeszcze jedna stara jak swiat metoda - chodzenie jak najwiecej z wciagnietym brzuchem. Na spacerach napinam miescnie brzucha i puszczam. Na moja mame to dziala -
Wiekszosc zycia miala plaski brzuch.

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
wibra działa. teraz nie chodzę regularnie, niestety...

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
maggi Twój zapał mi się podoba...

Anjuschka będzie Was wspierać...
za to ja Wam mogę zapewnić regularne opier-papier jak się będziecie filcować... ;D ;D ;D

Offline maggi-80 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19-06-2010
Lilian - oby się nie okazało, ze mam słomiany zapał...

Taka pierwsza wersja tabelki - czekam na uzupełnienie od Was i deklaracje, czy któraś jeszcze chce powalczyć z nami :D





Offline paooolka Kobieta

  • Niufomaniaczka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.2009
i ja dołacze :)
BMI 31,3

cel: 24

ograniczyłam pieczywo i słodycze, jem duzo warzyw i 1-2 owoce dziennie.
cwiczenia: siłownia 2-3 w tyg, rowerek stacjo- bieganie (na przemian, staram sie 6x + 1 dzien odpoczynek), rower (weekendy), tenis (raz w tygodniu, dla przyjmnosci :) )

stawiam na dietetyka, dzis umawiam sie na wizyte - wiem ze sama nie dam rady bo to nie pierwsze podejscie :(

chudne by przytyc - chce rozpoczac staranka a ciaza + obecna waga to poprostu morderstwo na własnym organizmie.

Offline Precelek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011
paolka widzę, że mamy tę samą motywację :)
ale ja tam widzę w tym sens, większy niż keidykolwiek indziej :)

Offline eovina Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 26-12-2010
a ja a ja ;D  obecnie 26,1 cel 22,9 czyli waga z przed ciąży

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny, ja tez jestem z Wami i wspieram was z całych sił.

Ja mimo, ze do grubasów wielkich nie należę to brzuchol mam i odchudzam się od jakichś 2 lat chyba non stop ::)
Wiem, ze popełniam błąd ale nie nawidzę własnego ciała.

Cały czas cwicze i wiem, ze to klucz do sukcesu, bo jak wpieprzam i cwicze to przynajmniej waga w gore nie idzie dratystcznie, a jak nie wpieprzam i cwiczy to waga leci w dół.

Jak zapewne czytalyście w drugim wątku odchudzającym ;) ćwiczę P90X od miesiąca....są efekty.
Nie będę pokazywac zdjęc, bo się wstydze najnormalniej w świecie, ale już widać, że ćiało się zminiło.
Co będzie po całej serii 90 dni...a po dwóch....staram sobie to zwizualizowac i co dziennie oglądam przemiany innych żeby się zmotywowac.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline amika Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 12 kwiecień 2009
ja  BMI 25,5  cel  22.9
Dziś vibra i  szukam w takim razie dietetyka  :)

Offline maggi-80 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19-06-2010
Paoooolka - myślałam o Tobie, ale nie wypadało mi Cię zapraszać :D Fajnie, że jesteś. I czekam na info jak wrażenie po wizycie u dietetyka. Może tez bym się wybrała gdyby się sensowny trafił...

Dziewczyny w ramach ustalenia zasad - przyjmujemy dziewczyny na starcie z BMI powyżej 25 z determinacją do obniżenia wagi.

Zgodnie z tabelami BMI - od 25- 29,9 to nadwaga, a powyżej 30 to otyłość. Oba stany niebezpieczne dla zdrowia, otyłość na pewno bardziej. Więc tu odchudzamy się nie tylko dla urody, ale również dla zdrowia.

Offline amika Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 12 kwiecień 2009
o to załapałam się do Was  ;)  ale ja naprawdę mam co zrzucić a na pewno muszę pobyć się oponki

Offline paooolka Kobieta

  • Niufomaniaczka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.2009
Paoooolka - myślałam o Tobie, ale nie wypadało mi Cię zapraszać :D Fajnie, że jesteś. I czekam na info jak wrażenie po wizycie u dietetyka. Może tez bym się wybrała gdyby się sensowny trafił...

polecam, ja korzystałam i schudlam wtedy ponad 15 kg,
ależ ja wtedy wygladałam!! teraz pukam sie w głowe jak mogłam to zniweczyc... głupia ja!

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
I to dla mnie idealny wątek

mam BMI - 26.7 chcę  BMI - 22
mój cel to -12kg, ale ponieważ nigdy w życiu nie zeszłam do tak niskiej wagi to -10kg też styknie

plan : jutro wizyta u dietetyczki i odrzucamy słodycze, jemy regularnie

ćwiczę regularnie joga, pilates, teraz już ciepło to obiecam sobie dołożyć raz w tygodniu basen, więcej chyba nie wyrobię z racji choroby choć będę się starać.
Poza tym więcej chodzę, wysiadam dwa przystanki wcześniej etc.

U mnie najgorsze są słodycze. Jem zdrowo moje dzienne menu to zazwyczaj : rano pełnoziarnista bułka z serem i rzodkiewką, później jogurt do 200kcal, później lekka sałatka (sałaty, pomidor, ogórek, mozarella light czy kurczak, pół łyżki oliwy, przyprawy), potem obiad do 600-800kcal (żadnych śmieci i smażonych) i tyle.
Dziennie wypijam ok. 3l wody, do tego dwie kawy i ile wejdzie czerwonej/zielone niesłodzonej herbaty.

Mam nadzieje, że dietetyk pomoże :)




Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Ja od dzis zaczynam kilka lekcji tanca prrzed slubme.
Zaczelam pracowac w przedszkolu wiec i ruchu wiecej.. wczesniej bouro wiec kaldun rosl ;(
miesiac biegalam z forumka emma  mialam juz ladne cialo. ale zaczel am prace i lipa. nie ma czasu na biegi czego mega zaluje ;(;(;


Offline Anjuszka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.07.2011
Moje BMI 28.7, chcę 24. = -10kg

Offline paooolka Kobieta

  • Niufomaniaczka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.2009
Jak zapewne czytalyście w drugim wątku odchudzającym ;) ćwiczę P90X od miesiąca....są efekty.

zaciekawilas mnie tym bardzo, musze poczytac na ten temat

Offline agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Cytuj
Jak zapewne czytalyście w drugim wątku odchudzającym  ćwiczę P90X od miesiąca....są efekty.
Nie będę pokazywac zdjęc, bo się wstydze najnormalniej w świecie, ale już widać, że ćiało się zminiło.
Co będzie po całej serii 90 dni...a po dwóch....staram sobie to zwizualizowac i co dziennie oglądam przemiany innych żeby się zmotywowac.

Też jestem ciekawa dokładnie o co chodzi.Przed chwilka widziałam filmik jak się człowiek zmienia.Jeju  :o w szoku jestem !!!
Same zobaczcie :

Musze przeczytac dokładnie o co w tym chodzi , czy jest do tego jakaś specjalna dieta (pewnie tak, ale jaka ?).
Może też zaczne tak ćwiczyć.


Offline maggi-80 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 19-06-2010
Uzupełniona tabelka:



Dziś mam pecha - pojechałam na vibrę (byłam zapisana), a pani zamknęła wcześniej i pocałowałam klamkę... poza tym rozbolała mnie głowa, mąż na piłce, Adasiowi idą zęby.. no i jest wymówka by nie skakać....

Offline agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
A ja właśnie wróciłam z długiego spacerku.Tak się zmachałam i spociłam  :D.
Jak weszłam do domu to pierwsze co podleciałam do kuchni po wode  ;).

Zastanawiam się nad krokomierzem.I nie wiem na który się zdecydować.
Jak myślicie ?
http://www.argos.ie/static/Product/partNumber/9003046/Trail/searchtext%3EDIGITAL+PEDOMETER.htm
http://www.argos.ie/static/Product/partNumber/9249226.htm
http://www.argos.ie/static/Product/partNumber/9237104/Trail/searchtext%3EDIGITAL+PEDOMETER.htm

Ja się nie znam , na co mam zwrócić uwage ??


Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Laski.

Zachęcam Was wszystkie do P90X.
To TYLKO godzina ćwiczeń dziennie, a może zmianić wasze zycie.

Jest ksiązka dotyczaca zasad zywienia i suplementacji ale ja jej nie stosuje.
Po prostu jestem na diecie MŻ.

Wiadomo, że na początku nie zrobicie tych cwiczeń w takiej ilości jak na filmie ale Tony Horton zawsze powtarza "Quality, quality...over quantity".

I nie zniechecajcie się.
Ja po miesiącu zrobilam pierwszą pompkę prawdziwą, ale jaka byłam dumna, że w końcu sie udało, mimo, ze waże 56 kg to moje ręce nie potrafiły podnieść calego ciała.
Teraz jest zdecydowanie lepiej.
Jak się odważe pokaże Wam fote moją po miesiącu treningu z Tonym, może was to zmotywuje.

Ale uprzedzam....pot się leje wiadrami codziennie, no moze oprocz strechingu 8)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"