e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Wózek i fotelik samochodowy, nosidełko  (Przeczytany 151740 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Która Justyna ?

Offline anulla_p Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27-06-09
Ale one sa ogromne bo to amerykanskie co nie
Sylwia, no właśnie nie są ogromne. Jak kupowałam u Marty (jeszcze się wtedy 8* w Szczecinie się nie otworzył) to też przed mierzeniem nam się wydawało, że on taki wielki i moja się w nim utopi mimo, że wagowo był ok. Stałyśmy i się gapiłyśmy, że Hanka mała a fotel wielki. Błąd! Dlatego właśnie zawsze mierzysz. Fotel super. Młoda go uwielbia. Piszę o Dino montery 2



Dlaczego kobiety mają zawsze tak dużo obowiązków? Bo głupie śpią w nocy to im się zbiera

Offline anka332 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2009-09-05
Ale one sa ogromne bo to amerykanskie co nie
Sylwia, no właśnie nie są ogromne. Jak kupowałam u Marty (jeszcze się wtedy 8* w Szczecinie się nie otworzył) to też przed mierzeniem nam się wydawało, że on taki wielki i moja się w nim utopi mimo, że wagowo był ok. Stałyśmy i się gapiłyśmy, że Hanka mała a fotel wielki. Błąd! Dlatego właśnie zawsze mierzysz. Fotel super. Młoda go uwielbia. Piszę o Dino montery 2
No właśnie on nie jest wielki. Może tak wygląda ale nie jest. Jak sie go zmiejszy maksymalnie to jest akurat na mojego chudzinke

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Która Justyna ?
Ty :-D

Ania czyli u ciebie pawel w diono rwf?

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Przecież Ci pisałam że on na pasy jest  :D

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Haha
Cholera
Musze to spisac jednak no rabie mi się  ;D

Offline izulek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.08.2008
Jedz do Marty z tylem.pl. sa fotelili montowane na pasy i iso. Jest plus tego ze jedno dziecko jedzie przodem a drugie tylem. W czasie jazdy sie widzą i moga rozmawiac bez wychylania sie z fotelika.
Waga nie kest wyznacznikiem do zmiany na fotel 15-36 bez wlasnej uprzęży(szkoda ze o tym nie wiedzialam pare lat temu)
Mysia ile wazy twoja cora???? I ile ma miesiecy??

Offline agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
A ja sie nie zgodze-siostra ma joie stage i moja Julia sporo miejsca w nim ma.
Jest bardzo wygodny i nie za duza kase.
Nawet gdzies mam zdjecie w tym joie.

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Agulla jak kupowałam axkida porównywałam z tym joie i w tym joie moja Mała miała o wiele mniej miejsca niz w axkid wiec mam porównanie bo chciałam kupic z poczatku ten joie.
Druga sprawa zajmował w aucie wiecej miejsca niz kidzone

Własnie Mysia jak tam Ninka ? Mozesz na prv napisać  ;)

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Justyna, tak całkiem szczerze to olałam temat :( To znaczy nie, że na zawsze, ale w ciąży czuję się tak do d*py, że po prostu dzień za dniem płynie i tyle. Do przychodni na kontrolę wzrostu mam iść w lutym i póki co tym się usprawiedliwiam...

Nina waży 11,5kg (dane z dzisiaj), mierzy (dane z listopada) 86cm.


Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Mysia rozumiem doskonale  :) ale widzę, że Nika na 3 centylu, waga wyzej wiec myślę że narazie obserwacja Ci wystarczy. Wazne że masz reke na pulsie  ;)
U nas z Łucją to samo wzrost 3 centyl , waga wyżej i modlę się żeby z siatki nie spadała.
« Ostatnia zmiana: 10 stycznia 2018, 23:27 wysłana przez Justys851 »



Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Dziewczyny odnalazłam przy przeprowadzce fotelik Joie Every Stage 0-25kg - montowany przodem i tyłem. Filip jeździł w nim bodajże 3 razy, fotelik jak nowy, ale niestety nie mam paragonu. Sprawdziłam że kupiony 9 września 2017 na urodziny 8 gwiazdek.
Jakby ktoś byl zainteresowany oddam za połowę ceny

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
A nie chce jeździć Filipek tyłem ?

Offline ciriness

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Mojemu Filipowi jakoś niewygodnie było w tym foteliku, dlatego ze dwa trzy razy w nim powrzeszczał i dostał Romera, teraz jest git ;)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Js chybs wezme go gosik

Offline mon_ka98 Kobieta

  • Chuck Norris
Rozważam kupno spacerówki ale póki co nie mam konceptu...jakie macie i czy polecacie?
To nie ma być wózek do zadań specjalnych ale chciałabym na dużych kołach



Najlepiej widzę, kiedy zamknę oczy...

Offline anka332 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2009-09-05
Rozważam kupno spacerówki ale póki co nie mam konceptu...jakie macie i czy polecacie?
To nie ma być wózek do zadań specjalnych ale chciałabym na dużych kołach
Bardzo polecam eosa camarello a jeszcze bardziej ueoskonalona wersje camarello elf jak dla mnie wózek idealny. Znam kilkanaście mam go użytkujących i kazda zadowolona

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Ja mam espiro magic i jak dla mnie super.
Lekki, mały po złożeniu, szybko się składa/rozkłada.

Offline buraczek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.06.2009
ja też mam espiro magic, polecam

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Dziewczyny mam do sprzedania fotelik brotax trifix. Jest to model bez nogi z przodu a dodatkowe mocowanie jest na pas- rozwiązanie wygodniejsze i bezpieczniejsze. Jeden z najbezpieczniejszych fotelików montowanych przodem. Stan super. Cena 450zl.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline danuta001 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 12.05.2005
Chodzi Ci o britax? też mam taki fotelik kupiony razem z x-landerem bo to podobno bardzo dobre foteliki i pasują do tego wózka  zupełnie bez adapterów, mój maluch też już z niego wyrósł może bym też pomyślała od odsprzedaży? Był mało używany

Offline mala_mi Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 9.08.2014r.
Który fotelik Cybexa 0-13kg wybrać?

Zastanawiamy się nad użytecznością bazy (w naszym przypadku). Z reguły jeździmy dwoma/trzema samochodami. W weekendy męża, w tygodniu w zależności od "dostępności". Czy w takiej sytuacji zakup bazy ma sens? Chyba i tak trzeba będzie ją często przekładać. Jeździmy sporo. Wstępnie myślałam o Aton 5 bez bazy. Mogłabym  go kupić w fajnej cenie z wraz z wózkiem. Z drugiej strony, do Atona z bazą 2-fix nie dopłacalibyśmy aż tak dużo. A może dołożyć do Atona Q? Rozkłada się na płasko... Wyjdzie bez bazy w tej samej cenie do Aton 5 z bazą. Czy udało Wam się później sprzedać bazy w fajnej cenie?

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Apropo fotelika.
Moze ktos chetny odlupic fotelik ten pierwszy
Be safe izi go
300zl

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Bazę można zawsze przełożyć, a wpięcie fotelika później łatwiejsze.


Łobuziak 21.11.2013
Aniołek (*) 25.06.2015

Offline mala_mi Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 9.08.2014r.
Tylko ile w praktyce zajmuje przelozenie bazy? Bo jeśli tyle samo co przypiecie fotelika pasem, to traci to sens. Bo oprócz wyjscia z niemowlakiem w foteliku, bede musiala isc po baze. Wyjac ja, zapiac.

Offline justyna85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
Tylko ile w praktyce zajmuje przelozenie bazy? Bo jeśli tyle samo co przypiecie fotelika pasem, to traci to sens. Bo oprócz wyjscia z niemowlakiem w foteliku, bede musiala isc po baze. Wyjac ja, zapiac.

Lepiej zapinac pasami , mamy też 1 fotelik a 2 auta baza jest w jednym a jak jakas szybka akcja to zapinam pasami i juz. Chyba że wieczorem jak wiem , że potrzebne jest drugie auto to maż przekłada baze

Offline bubulina Kobieta

  • maniak
Co sadzicie o foteliku cybex solution s fix?? A moze jakis polecacie w przedziale 15-36. Narazie jezdzimy w cybex sirona ale za niedlugo Emilka w niego przeskoczy wiec Antosia potrzebuje czegos nowego.

Offline mala_mi Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 9.08.2014r.
Bubulina jakbyś sprzedawała Sironę w przeciągu 6-12 msc, to pisz na prv :)

Offline anka332 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2009-09-05
Co sadzicie o foteliku cybex solution s fix?? A moze jakis polecacie w przedziale 15-36. Narazie jezdzimy w cybex sirona ale za niedlugo Emilka w niego przeskoczy wiec Antosia potrzebuje czegos nowego.
my mamy Dino i jesteśmy zadowoleni

Offline bubulina Kobieta

  • maniak
Mala mi bede pamietac jak by co:)