e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: A na imię mam własnie.....  (Przeczytany 31387 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Igraszka Kobieta

  • bywalec
A na imię mam własnie.....
18 czerwca 2006, 20:16
Małgorzata Marta Katarzyna miałam na trzecie wziąść też coś na M ale jakoś tak wyszła katarzyna! Pozdrawiam.Igraszka

Offline alex Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 3 WRZESIEŃ '05
A na imię mam własnie.....
19 czerwca 2006, 13:03
ALeksandra Zofia Izabella 2 "ll" na tym punkcie była wrażliwa koleżanka z którą na bierzmowanie wymieniłyśmy się imionami  :lol:

Offline Pyrdulka

  • entuzjasta
A na imię mam własnie.....
19 czerwca 2006, 17:50
Justyna Ewa Anna   :mrgreen:

________________





Offline Wercia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 03.05.2003r
A na imię mam własnie.....
20 czerwca 2006, 14:16
Ja na imię mam Katarzyna Maria i z bierzmowania Weronika ( stąd Wercia - mój Marcin to wymyślił). :wink:

Offline Maniarka

  • zapaleniec
A na imię mam własnie.....
22 czerwca 2006, 13:08
Maniarka----Monika-Agnieszka - Wiktora--- to ostatnie wynikło z faktu gdyz jako podlotek przeczytałam piekną powiesc norweskiego autora Hamsun Knut pod tytułe "Victoria"...i od tak mnie chwyciła za serduszko, że dałam sobie tak na III ...
p.s.
chciala dac tak na imie naszej jeszcze nie poczetej córci- o ile byłaby to córcia- ale już jest w naszej rodzince Wiktoria :) i nie wiadomo czy tez nie bedzie drugiej ... :mrgreen:
pozdrowionka

Offline kami

  • bywalec
A na imię mam własnie.....
1 lipca 2006, 13:26
Kamila Karolina Olimpia - dzieki mojej cioci jestem Kamila bo gdyby rodzice zdecydowali sie na inne imę to była bym napewno Balbinką - CHWAŁA CIOCI

Offline Neria

  • nowicjusz
A na imię mam własnie.....
3 lipca 2006, 21:49
Cytat: "szajo"
szajo  :arrow:  Jolanta  Anna Weronika :D

hmm.. duzo osób zwłaszcza starszych sie dziwi ze mam tak na imie...Jola... bo ponoc teraz sie go nie daje :/ mi tam pasi  :mrgreen:

Hehe...też mam na imię Jolanta (Jolanta Anastazja Wiktoria :mrgreen: ) i wcale nie uważam, że to staroświeckie imię :P

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
A na imię mam własnie.....
13 lipca 2006, 20:48
Cytat: "opuncja"
opuncja  bo uwielbiam herbatkę zieloną z opuncją figową

Taaaaaaaakkk :) Ja równiez polecam :) A moje imiona to Anna Eliza Konstancja (to ostatnie sobie wybrałam oczywiście na birzmowanie) :) Anna bo moja starsza siostra się uparła jak się urodziłam że ma być Anusia i już :) No i jestem sobie Ania jak 50% dziewczyn w moim wieku  :wink: :) Ale nie narzekam :) Buziaków moc!!!

a.katarzyna

  • Gość
A na imię mam własnie.....
14 lipca 2006, 12:53
a ja jestem KATARZYNA DOROTA  a z bierzmowania AGNIESZKA  :lol:

Offline *Ewelina* Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.12.2007
A na imię mam własnie.....
8 sierpnia 2006, 12:32
A ja jestem Ewelina Katarzyna a z bierzmowania Weronika



Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
A na imię mam własnie.....
8 sierpnia 2006, 14:32
a ja jestem ANNA KATARZYNA ŁUCJA  . a Ania no fakt miliony dziewczyn ma tak na imie a to o czymś swiadczy nie?  ( dla mnie troszke pospolite ale wielu osobom sie podoba) A mama wymyśliła Anie ( bo urodziłam siew lipcu a stwierdziła ,ze co tam skoro sie urodziłam w lipcu to i imieniny tez wtedy moge miec i zostało Ania) Kasia bo mama  była zauroczona tym imienmiem także tak mam na drugie! a na 3- cie sama sobie na bierzmowaniu wybrałam Łucje ( podoba mi sie bb ) A tez tak troche na przekór bo u nas były same Wiktorie i Weroniki ( a co za duzo to niezdrowo) a co wy z ta Jolą - fajowe imie moja mama tak ma na imię!

Offline gulinek

  • bywalec
A na imię mam własnie.....
8 sierpnia 2006, 18:36
Agnieszka Lidia z bierz.Katarzyna
tego z bierz nie lubię :D

Offline agulkaaa Kobieta

  • Chuck Norris
A na imię mam własnie.....
8 sierpnia 2006, 18:45
Agnieszka Barbara z bierz Katarzyna :):):):):):) ( wziełyśmy sobie z koleżanką ja jej imie a ona moje)

Offline -SpinkA- Kobieta

  • mama do kwadratu :))
  • zapaleniec
  • data ślubu: 24.06.2006
A na imię mam własnie.....
10 sierpnia 2006, 23:13
Joanna Emilia

i już   :okularnik:  

Offline Antalis

  • Chuck Norris
A na imię mam własnie.....
10 sierpnia 2006, 23:19
Krotko, zwięźle i na temat :)

Offline ilka2 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 15.09.07 cywilny, 22.09.07 kościelny
A na imię mam własnie.....
16 sierpnia 2006, 08:39
Ilona (braciszek wymyślał), Maria (bo niby po babci, a potem okazało sie że babcia ma Marianna), Katarzyna (moja inwencja twórcza) :lol:

Offline Oleńka81 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 15.07.2006
A na imię mam własnie.....
16 sierpnia 2006, 15:12
Cytat: "lady_yes"
Aleksandra Patrycja              z bierzmowania Melania


masz tak samo na imie jak moj skarbek moja córcia...
jak milo...  :D  :D

ja mam na imie Renata na bierzmowane Małgorzata.

a mnie jeszcze chyba nie widzieliscie..
to zagladnijcie tutaj:  http://www.fotka.pl/osoba.php?id=689282

Offline anetka161 Kobieta

  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • data ślubu: 16.06.2007
A na imię mam własnie.....
19 sierpnia 2006, 15:07
Ja mam na imię Aneta,a z bierzmowania Weronika

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
A na imię mam własnie.....
22 sierpnia 2006, 16:50
A ja mam Anna Monika Weronika...ale do 18-tego roku zycia bylam pewna ze na drugie mam Maria ( moi rodzice tez byli bewni) :mrgreen:

Kiedy poszlam wyrobic dowod Pani do mnie z teskstem "Ale sie Pani pomylila w formularzu i drugie imie zle wpisane" ,Ja w szoku, wiec Pani pedzi do archiwum i przynosi podpisany przez mojego ojca rodzonego akt urodzenie i MONIKA na drugie...tatko albo sie tak ze szczescia nabzdryngolil albo pani urzedniczka byla glucha i nie uslyszala. Wiec teraz juz jestm na drugie MONIKA :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Di Kobieta

  • Chuck Norris
A na imię mam własnie.....
27 sierpnia 2006, 22:10
Natalia (rodzicom sie bardzo podobalo) Barbara (bom sie w Barbórkę urodziła ;P)  Maria z Bieżmowania, a Tata woła na mnie Zuzia ;P

Offline PumoRi Kobieta

  • maniak
A na imię mam własnie.....
28 sierpnia 2006, 12:33
Cytat: "ilka2"
Maria (bo niby po babci, a potem okazało sie że babcia ma Marianna


hahaha, moja babcia miała tak samo, ale nie lubiła Marianna dlatego nigdy się nie przyznawała, niestety kiedy odeszła, były z tym kłopoty (później już nawet oficjalnie używała imienia Maria)

Katarzyna Anna Zuzanna, miło mi   :D

Offline mesma

  • nowicjusz
A na imię mam własnie.....
4 września 2006, 00:06
a ja jestem Paulina Agnieszka i z bierzmowania Julia po prababci

Offline izabela1982

  • użytkownik
A na imię mam własnie.....
4 września 2006, 10:23
a ja mam
-izabela
-weronika
-maria

Offline Kasia-Wrocław Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 16.06.2007
A na imię mam własnie.....
12 września 2006, 11:21
Właśnie:
Katarzyna (a miał być Krzyś :)
Zofia (po Babci)
Dorota (z Bierzmowania)

Offline Madziulu

  • nowicjusz
A na imię mam własnie.....
19 września 2006, 08:13
A ja Magdalena Monika Maria
Dzien dobry  :)

Offline persefona

  • nowicjusz
A na imię mam własnie.....
29 września 2006, 19:45
Ja mam na imię Ewa Katarzyna (Weronika z bierzmowania). Pozdrawiam wszystkich  :D

Offline atka83

  • użytkownik
A na imię mam własnie.....
1 października 2006, 22:17
A na imię mam właśnie Beata....Na drugie mam Anna....a na trzecie z bierzmowania mam Bernadetta  :D

Eva*

  • Gość
A na imię mam własnie.....
5 października 2006, 21:20
Ewelina, Barbara :shock: (rodzice mnie skrzywdzili :cry: )miło mi :mrgreen: . Z bierzmowania Julia :serce:

Offline aneta_81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 22.07.2006
A na imię mam własnie.....
9 października 2006, 13:45
Aneta Sandra Magdalena Maria :)))

Offline AndziaK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23.06.2007 r.
A na imię mam własnie.....
9 października 2006, 14:25
Anna ( tak naprawdę miałam być Krzys i koniec, a że okazałam się dziewczynką to za głosem mody na Anię - zostałam Anią)
Antonina (tatuś Antoni)
Wiktoria (po prababci)

Wszyscy wołaja na mnie Andzia  :serce: