e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: "Chodź ze mną na drugą stronę lustra..." Kamila & Kornel 27.08.11:*  (Przeczytany 21428 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Strasznie mi się podoba Twoja fryzurka!!! Jejku w końcu nie kok hehe :) Naprawdę prześlicznie w niej wyglądałaś!!!

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011

Offline shar3ware Kobieta

  • M&D&M
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :i_love_you:
Ja ja bym miała taką fryzurkę jak Ty , Kocie...to do kościoła by mi pewnie nie wytrzymała z moimi włosami pewnie ;) :p
Ale teraz w sobotę idę na wesele to właśnie coś podobnego jak Ty chcę sobie zrobić na głowie :)
Jestem ciekawa czy mi to wytrzyma ;) :D

Kontynuuj ,Kocie bo się ociągasz! :D
Ja już nie mogę się doczekać przysięgi,no! :D

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
O nieeee :nerwus: :klnie: napisałam posta,wrzuciłam foty i mnie wywaliło :-\

No dobra,jeszcze raz :)

Z przysięga Kocie musisz jeszcze troche poczekać :P

Przyszedł czas na błogosławieństwo...

Klękneliśmy...

Wtedy spojrzałam na mamę i widzę jak jej sie rece trzesą,ma szklanki w oczach. Podeszła,czułam jak cała drży...drży jej głos...



ale spojrzeć na matule nie mogłam bo wiedziałam że sie za chwile porycze jak bóbr a tego nie chcialam


i PM...tzn. już mąż ;D
Misiek sie trzymał dzielnie :)


Mój tatuś...pamiętam jego uścisk, pocałunek w czoło i słowa "trzymaj sie dzielnie córcia"wzruszająca chwila-bez picu ::)



Rodzice męża...nie wiem czemu ale błogosławieństwo od nich poszło tak szybko i jakoś dziwnie...bez emocji :???: Wy też tak miałyście?

teściowa powiedziała tylko błogosławię Cie...



a teściu,hmm... wiem że stał nade mną długo,chyba najdłużej że wszystkich rodziców. Mówił coś w stylu żebym Kornelowi była uległa itp :drapanie: :||




Później podeszli chrzestni ale tylko z mojej strony bo od K. nie było nikogo...Jeszcze chwile klękaliśmy bo sadziłam że moja babcia też mnie pobłogosławi ale sie przeliczyłam wiec wstaliśmy,pozowaliśmy do zdjęc :P i mieliśmy chwile dla siebie.Wtedy powiedziałam K. że bukiet miał być inny,bez tych paproci a On żebym nie marudziła :hahahaha: i koniec tematu ;) ale musze Wam powiedzieć że bukiet mi sie w sumie podobał,te kolory...



Offline Daisy87 Kobieta

  • uzależniony
przepięknie wyglądałaś :)
a moi teście też jako nas pobłogosławili bez wyrazu... zero wzruszenia  :-\
a Twój teść dobry tekst miał: żebyś była uległa...  ;D akurat dobra przemowa na błogosławieństwo  ;D

Offline krysiAK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2 lipca 2011
U nas mamuski sie powzruszaly, ale postawilismy je do pionu, bo nie chcielismy placzu :)
Tekst tescia wymiata!!!
A bukiet bardzo ladny :)

Offline shar3ware Kobieta

  • M&D&M
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :i_love_you:
Ha! Widzisz...u mnie też teście jakoś bez wyrazu nas błogosławili.
Znaczy mówili tam coś...ja ,nawet na płycie jest nagrane , jak przytakuje teściowej :P
Ale nie wiem do jakiej kwestii ;) :p

Oj,to moje błogosławieństwo to jakaś masakra była... ::)
Nie lubię go oglądać na płycie :p

Kontynuuj Kocie...co się doczekam przysięgi! :D

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
To widze ze sama nie jestem :P :P
Ja zobacze dzis nasza plytke z wesela ;D ;D juz sie doczekac nie moge :hopsa:

Mam filmik z pierwszego tanca ale pytanie,jak go tutaj wstawic ??? ::)

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
musiałabyś wrzucić na youtube lub wrzutę, a potem można linka wstawić ;)
na błogosławieństwie wcale się nie dziwię, że nie spojrzałaś na mamę, ja też tak miałam...


Łobuziak 21.11.2013
Aniołek (*) 25.06.2015

Offline kiniadg Kobieta

  • http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=21353.0
  • entuzjasta
  • data ślubu: 03.07.2010 Maxim
hahah jestes kolejną panią młodą która ta reaguje na bukiet :)
ja miałam mieć fioletowy i przyszedł biały :)
ostatnio moja kuzynka miała mieć cały różowy a przyszedł różowo żółty
a teraz ty :) miał być sam a były paprotki jeszcze :) hahahah
no cóż :) w tym dniu nie ma się już wpływu na takie rzeczy. Ja też tylko się uśmiechnęłam :) i tyle :)
ale powiem ci że śliczny był ten twój :) taki pełny koloru :)

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
kiniadg niestety tak już jest z florystkami że nie potrafia zrozumieć naszych prosb :-\ za kazdym razem jak sie z nimi spotykalam powtarzalam że nie chce w bukiecie ŻADNYCH !!! paproci itp. no ale coz....to TYLKO florystka :P

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Dlatego ja poszłam do najlepszej kwiaciarni w mieście :D Bo chyba bym zabiła :D

Offline smoczyca Kobieta

  • maniak
po tym, co Ci tata powiedział, bym się chyba poryczała... U nas było tak, że tylko mój tata mówił, reszta nas całowała, ale wszyscy byli wzruszeni

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Smoczyca o mało brakowało a bym sie poryczała ::) łzy były na granicy ;) ja nie ukrywam że jestem córunią tatusia (jak chyba wiekszość dziewczyn :P) ale nie spodziewałam sie że tato tak mi powie :)

Offline aagaa

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2011
ja to chyba jestem wyjątkiem bo byłam i jestem i będę totalnie zakochana w moim bukiecie
i powiem Wam że był piękniejszy niż oczekiwałam :)

Twój był zniewalający!!!
trochę nie w moim guście ale kwiaty zrobione pięknie!!!

Offline shar3ware Kobieta

  • M&D&M
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :i_love_you:
Agatko...nie jesteś sama! :D
Mnie też florystki wysłuchały! :D
Mój był przepiękny! :D
Normalnie jak go rano zobaczyłam,to od razu byłam spokojniejsza! :) :D

Offline krysiAK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2 lipca 2011
Moj bukiet mnie tez nie rozczarowal, bo byl piekny!!! Tylko, ze ja strasznie dlugo szukalam dobrej florystki...

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Dziewczyny ale ja nie powiedzialam że bukiet mi sie nie podoba,wrecz przeciwnie :D był przepiękny tylko te paprocie ::) :P

Lecimy dalej bo Was zaniedbałam...

Po błogosławieństwie przyszedł czas na zdjęcia z rodzicami i gośćmi :) Pogoda dopisała więc fotograf zaproponował abyśmy wyszli na dwór na sesje zdjęciową :)

z rodzicami, młodym i chrzestnymi...


ze świadkami.Muszę Wam dziewczyny powiedzieć że miałam najlepszą świadkową na świecie ;D we wszystkim mi pomogla i odciążyła z problemów jakie były przed weselem :) Kochana jest :D



NIe wiem z czego się tak śmiałam...


z moim bratem i jego niunią malutką :-*


z moimi rodzicami




z K. babcią :) przyjechała specjalnie dla Nas z Katowic :) bardzo miłe uczucie jak człowiek mimo że schorowany, robi wszystko aby być z nami w tak cudowny dzień ;)


czas Nas gonił wieć zaczeliśmy szykować sie do wyjazdu do kościoła.Wtedy dotarło do Nas że to już niedługo bo jak narazie wszystko była abstrakcją ::)


Podchodzę do auta,otwieram drzwi :szczeka: i mówie do taty( a właściwie krzyczę z przerażeniem w oczach) że nie wsiądę do auta bo sie zmieszczę :|| ale świadkowa była blisko i mi pomogła, wiedziala jak suknię zwinąć,gdzie ja upchać żeby sie nie pogniotła,ufff...

 wsiadłam....jednocześnie szczęśliwa że sie udało :P




ruszamy do kościoła...
Jednak w połowie drogi okazało się że zapomniałam dowodu...

Offline smoczyca Kobieta

  • maniak
i co? znów musiałaś wychodzić z samochodu w tej sukni po dowód?  :D piękny miałaś makijaż na ślubie  ::) w ogóle pięknie wyglądałaś  :-*

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Zgadzam się makijaż boski ;D ;D ;D
Bukiet śliczny :) :)
I wy cali przepiękni  :skacza:
Gabriela
Zofia

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Smoczyca, ojj nieeeee....ja już z auta nie wychodziłam  :P

Porąbały mi sie zdjęcia wiec wrzuce te które przeoczyłam ::) :P czyli zdjęcie z przerażeniem w oczach ;)

Offline krysiAK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2 lipca 2011
Ach...piekna jestes!!!

Offline Daisy87 Kobieta

  • uzależniony
super masz minke na tym ostatnim zdjęciu!  ;D

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
to Wy musieliście mieć dowód?  :drapanie:
u nas świadkowie tylko musieli mieć  :D
a babcie są kochane...


Łobuziak 21.11.2013
Aniołek (*) 25.06.2015

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Daisy to mina z przerażenia :o :o

basimir niestety musieliśmy mieć dowód ze sobą, w sumie sama nie wiem po co ??? ::)

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Nie mogę się na Ciebie napatrzeć.. masz taką śliczną nietypową urodę!! I Twój synek taki cały czas uśmiechnięty.. a to dobrze wróży!!!

Offline shar3ware Kobieta

  • M&D&M
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :i_love_you:
U nas też się okazało ,że tylko świadkowie mają mieć jakiś dowód tożsamości :)
Ale oczywiście ja ,przewrażliwiona,też wzięłam nasze ;) :p

To Wy mieliście akcję z dowodami...a my z karteczkami od spowiedzi...
Przed samym wyjściem z domu wyliczamy sobie z mężem co mamy i...
Nie mamy kartek od spowiedzi! :o
No to sruuuu...wysyłam męża do nas do domu ,bo gdzie ja bym z tą suknią poleciała ;) :p

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Dziewczyny właśnie dostałam od naszego kamerzysty  plener :skacza: :skacza: :skacza:

Jestem w nim zakochana ;D a kamerzysta powiedział,że pozwoli sobie go wrzucić do siebie na stronke jako film pokazowy :D :D Ty godzin,tyle ciezkiej pracy :P nie poszło na marne :D po prostu cud malina :Serduszka: :Serduszka:

Jak chcecie go zobaczyc to zarzućcie e-mailem,pokaże :D

Offline aagaa

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2011
pragnę pleneru!!!
agata.widera@wp.pl


:*

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011