e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: e-weselne mamusie, czyli pogadajmy o naszych dzieciaczkach  (Przeczytany 1861668 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Offline loona Kobieta

 :-* wszystkiego najlepszego dla Słodziaków  :-*

Offline Vivka Kobieta

Sto lat dla dziewczynek! :)


Offline sylwiq Kobieta


Offline ada1988 Kobieta

Wszystkiego najlepszego dla dziewczynek


Offline monijane Kobieta

Ale są śliczne  :Zakochany: :Zakochany:
Zdrowia życzę  ;D
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline Madzia85 Kobieta

Dzięki dziewczyny. Są mega lobuziaki ale i przesłanie. Ich uśmiech jest wart wszystkiego.

szczęśliwa żona

Offline Madzia85 Kobieta

Dzięki dziewczyny. Są mega lobuziaki ale i przesłanie. Ich uśmiech jest wart wszystkiego.
To pochwalę się jeszcze a co.

szczęśliwa żona

Offline Madzia85 Kobieta

Kurcze nie wiem czemu je tak poprzekrecalo

szczęśliwa żona

Offline elemelka Kobieta

Ale Slodziaki  ;D wszystkiego najlepszego  :-*

Offline anulla_p Kobieta

Mam pytanie do forumek od starszych dzieci. W jakim wieku zaczęły się brać za Harryego Pottera?
Justyna, Daria, Małgosia, Karolina? Kto tam ma jeszcze dziecko starsze od mojego?



Dlaczego kobiety mają zawsze tak dużo obowiązków? Bo głupie śpią w nocy to im się zbiera

Moja nie chce (10 lat), ale tylko dlatego, że ma bujną wyobraźnie i boi się takich książek ;)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Justys851 Kobieta

Mój oglądał filmy jakoś ok 6-7 roku życia i bardzo lubi.
Z tym że on wie że to wszystko fikcja i na niby , zachowanie się nie zmieniło

Offline anulla_p Kobieta

Dzięki Ania, wypowiedź matki z córką jest bardzo dla mnie cenna :) Tak się właśnie też zastanawiam czy to nie jest książka bardziej dla chłopców. Chociaż nie, gadam kompletnie bez sensu. Sama też ją czytałam, no ale jako dorosła osoba więc tu postrzeganie zupełnie inne niż z poziomu 7 latki.
Justyna dziękuję, ona wie że to fikcja, czary mary i takie tam.



Dlaczego kobiety mają zawsze tak dużo obowiązków? Bo głupie śpią w nocy to im się zbiera

Offline kurczaczek83 Kobieta

Wszystkiego najlepszego dla dziewczynek

Offline Madzia85 Kobieta

Dziękuję dziewczyny :):*

szczęśliwa żona

Offline justyna85 Kobieta

A ja 6 lat temu po raz pierwszy zostałam mama , o to z zaskoczenia bo 10tyg za wcześnie :p i z tego małego okrusza wyrosła duża dziewczynka , która już w sierpniu rusza do 1kl . Masakraaa. Czemu ten czas tak leci???

Offline dmonik44 Kobieta

I jaką podobna do mamy  :)
Natalka 4.11.2012

Madzia,  Justyna wszystkiego co najlepsze dla Waszych dziewczynek!!! Zdrówka przede wszystkim :-*



Najlepiej widzę, kiedy zamknę oczy...

Offline loona Kobieta

Śliczna dziewczynka  :-*

Wszystkiego najpiękniejszego dla Nadii  :-*

Offline Madzia85 Kobieta

Monia dziękuję :-* :*
Justyna dużo zdrówka i wszystkiego najpiękniejszego dla córci!

szczęśliwa żona

Offline anulla_p Kobieta

Justyna rany, Twoja córka to normalnie skóra zdjęta z Ciebie :)



Dlaczego kobiety mają zawsze tak dużo obowiązków? Bo głupie śpią w nocy to im się zbiera

Offline _patka_ Kobieta

Wszystkiego najlepszego dla solenizantek!  :-*

Offline kurczaczek83 Kobieta

Wszystkiego najlepszego

Offline justyna85 Kobieta

Dziekuje w imieniu Nadii :-)

Offline lusi251 Kobieta

Wow, Nadia ma już 6?! Pamiętam jak rodziłas Justyna :)
Czas leci coraz szybciej ;) to chyba starość
Dziś mija 4 lata odkąd moja mała Zosia samosia postanowiła wyskoczyć z brzucha ekspresem  :D
Muszę wieczorem odkopać wątek porodowy i sobie przeczytać jak to było.. przy jakimś drinku, w końcu też się nieźle spisałam ;)

Offline Madzia85 Kobieta

Wszystkiego najlepszego dla Oliwki :*

szczęśliwa żona

Offline ada1988 Kobieta

Ale duzo forunowych dzieci ma urodziny.
Wszystkiego najlepszego  dla malej jubilatki 

Offline _patka_ Kobieta

Lusi pamiętam Twój drugi porod. Jak go wspominasz? :D ale te nasze dzieciaki rosną  ::)

Offline lusi251 Kobieta

Dziekuje w imieniu panny :)
nie wiem ile razy dzis powtorzyla 'jestem juz duża, duża już' :D jest przekochana. Chociaz ustawia wszystko i wszystkich jak chce ;)

Pati, hmm w sumie sporo pamietam: strach bo nie ma obok lekarza czy aparatury, troche wnerw na meza ze nagle nic nie wie i nie moze znalezc ;) ale przede wszystkim szok ze to juz.
Bylo minelo ;)
Tak rosną dzieciaczki, aż za szybko.. Klaudia szczerbula ma juz 4 stale zeby, kolejny w drodze, co u Antosia slychac? ostatnio co pamietam to pisalas ze lego lubi :)