e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: e-weselne mamusie, czyli pogadajmy o naszych dzieciaczkach  (Przeczytany 1733377 razy)

Offline beta80 Kobieta

• maniak
  • data ślubu: 11.07.2009
Dziewczyny jaki laktator wybrać? Jakie są wasze doświadczenia odnośnie ściągania pokarmu? Jestem zielona w temacie a właśnie stoję przed wyborem który laktator kupić

Offline sylwiq Kobieta

• Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Beta poczekaj czy bedzie potrzeba.
Ja polecam podwojny! O ile ściąganie bedzue czeste...
Polecam spectre 9plus
Sprzrdasz bez problemu a duzo tansza niz medela podwojna.
Ja mialam podwojna medele trafilam w super cenie, poszla mega szybko w stanie idealnym.

Offline beta80 Kobieta

• maniak
Już kupiłam lovi elektryczny. Chce zabrać laktator do szpitala ze sobą. Najwyżej sprzedam jak mi się nie sprawdzi. :-)

Offline Vivka Kobieta

• Chuck Norris
  • data ślubu: maj 2014
Ja miałam Lovi elektryczny i byłam zadowolona :)

gdyby nie laktator to byśmy przez tydzień ze szpitala nie wyszły ;)

Offline beta80 Kobieta

• maniak
No ja się właśnie chciałam tym razem trochę lepiej przygotować. Po cc mleka tak od razu nie ma więc muszę trochę wspomóc naturę :-) zobaczymy jak to będzie. Poczytałam opinie i padło właśnie na lovi.
Vivka faktycznie jest taki cichy? Chciałam medela mini ale poczytałam że jest bardzo głosny i zrezygnowałam.

Offline Vivka Kobieta

• Chuck Norris
Samo odciąganie jest ciche i wydajne ;) w moim odczuciu lepsze niż w medeli ( a też testowałam) ale w tym Lovi jest jeden minus, że na koniec odciągania jest takie piknięcie co może przeszkadzać jeśli zaraz obok ciebie śpi dzidziia ;)

chociaz ja i tak zazwyczaj odciągałam w innym pokoju w ramach relaksu ;)

Offline beta80 Kobieta

• maniak
Dzieki Vivka :-) już niedługo będę testować. Jeszcze 4 tygodnie i synek będzie z nami :-)

Offline Madzia85 Kobieta

• zapaleniec
  • data ślubu: 19-07-2008