e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Odliczanko 05.06.2010 :)  (Przeczytany 11807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
A cóż to za spotkanka sobie urządzacie ??? ??? :obrazony: :hopsa:

Wesoło,że hej hoooo  ;D ;D ;D

Piękne te zaproszenia i winietki ;D ;D ;D

Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
Sama dzis stwierdzilam ze Jola sie bardzo zmienila przez ostatni rok:) Pieknieje z dnia na dzien :)
 To ja tez Wam sie pochwale moja Metamorfoza :)

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Madziula - jaka zmiana  :o :o :o
Ślicznie wyglądasz  ;D

Offline kaamila Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 10.07.2010
TAAAK, potwierdzam, slicznie wyglądasz, nie poznała bym Cię na tych dwóch zdjęciach ;) ;D
Zaproszenia bardzo ładne, takie cukierkowe. A diademik??? Jestem za jak najmniejszym. Ale najlepiej przymierz ;D

Offline osika_ Kobieta

  • "Do miłości potrzebne są dwie osoby, nie jedna, i nie trzy"
  • bywalec
  • data ślubu: 24.04.2010r
Niezła metamorfoza... Oczywiście super wyglądasz. W sprawie zaproszeń się nie wypowiadam, bo ja nie przywiązuje zbytniej uwagi już do zaproszeń, to sprawa co mnie najmniej z tych wszystkich przygotowań interesowałą :P

Offline epox Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 18.08.2007 ... podejście x uda sie?...
no pieknie..pieknie....co ta miłosc z nami robi  ;D

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
ooo rany dziewczyny ale sie zmieniłyście  ;)
oczywiscie na plus, teraz wyglądacie o wiele młodziej  ;D

Co do cukierni to jeśli chodzi o torta to polecam cukiernie w Sosnowcu - adres podam na prv.
Robią pyszne torty i jest bardzo tanio  ;) za taki torcik dalismy 280 zł już z dowozem 10 kg tu jest  ;D



a ciasta mieliśy z Bezy z Antoniowa - z czystym sumieniem moge polecić i cena też jest mała bo 56 zł za dużą blachę ciasta , gdzie np w innych cukierniach ta cena waha się w okolicach 80 -90 zł  ;)

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
O WOW! Gratulacje, powalająca na kolana metamorfoza :)

Offline Paskuda Kasia Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 30 kwiecień 2010
Moje zaręczyny wygladaly bardzo podobnie i tez mam najpiekniejszy pierścionek na świecie

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Justys851 - przesliczny tort.
Mogę również prosić o namiary na priv.

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
:o :o :o :o :o ;D ;D Świetnie teraz wyglądasz ;D ;D ;D

Podejrzewam,że tort smakował równie dobrze jak wyglądał i cene też ok! :D :D

Offline mka Kobieta

  • Every second is a lifetime and every minute more brings you closer to God and you see nothing but the red lights you let your body burn like never before. And it feels better than love. Yeah it feels better than love...
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :Serduszka: AF :Serduszka:

Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
                         Hej hej Dziewczynki... aaalee sie niewyspalam po tej nocce wrrr .....a tu jeszcze dwie przedemna :(:(
kaamila dz diademem postanowilam sie wstrzymac jak juz bede miec sukienke wtedy  sie zdecyduje:)
Justys851 Sliczny tort!!Dziekuje za namiary:) A na ile osob mieliscie tego torta??




Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
Dziekuje Dziewczynki za mile slowa:) Ta metamorfoza troche mnie kosztowala ale udalo sie...choc ostatnio mam lenie do zrzucenia tych ostatnich 5 kg...a slub juz tuz tuz...

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Zamawialiśmy na 100 os  ;)
zazwyczaj licza 100 g na osobę  ;)
1 kg tego torta kosztował 28 zł  ;)
tak jak mówiłam mielismy 10 kg  ;) chociaz jak go zobaczyłam to nawet na filmie widac jakie gały miałam wielkie bo nie spodziewałam się ze on taki wielki będzie  ;D
a osób było 90  ;)

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Justys - Tort faktycznie ogromny, ale robi wrażenie  :) Pozytywne rzecz jasna  ;D
Madzia - 5 kg, co to jest?  ;) Dasz radę  ;D Zresztą czy zrzucisz czy nie i tak ślicznie wygladasz  i będziesz piękną panną młodą :)

Offline madzia_n Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 22 sierpnia 2009
O rety, ale zmiana!  :o :o :o Pięknie wyglądasz :) Co zrobiłaś, że tak się zmieniłaś? :)

Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
Hej Dziewczynki :) Wreszcie wstalam po tej nocce... ehhh jeszcze dzis tylko i wolne..... kto to wymyslil zeby kobiety pracowaly na noc... chyba jakis d.p.k :)

Justys851 to taki jak my bedziemy potrzebowac :) Sliczny tort w pon. przejade sie do tej cukierni :)

justys0101 wlasnie ostatnie 5 kg jest najogrzej zrzucic.... organizm jest oporny i trza przykrucic z jedzeniem a zwiekszyc wysilek .... no ale mysle ze zabiore sie za to o 1 lutego  oby mi sie wkoncu udalo :)

madzia_n Przedewszystkim silna wolna to jest najwazniejsze.... no i dochodzi do tego dieta od dietetyka i trenig :)

 A co tam dziewczynki u Was?? Jak sie weekend zapowiada??

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
W takim razie nic,tylko pogratulowac Ci tak silnej woli  :brawo_2: -ja niestety takowej chyba nie posiadam  :-\

Współczuję nocnych zmian  :przytul:

U mnie weekend zapowiada się nieciekawie-czyli nauka,nauka i jeszcze raz nauka.Trochę zaniedbałam stdia i chyba pora zacząc nadrabiac  :buu: :Naciaga: :Placz_1:

Offline madzia_n Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 22 sierpnia 2009
Gratuluję Ci tych kg... :) No i z tą silną wolą w dużo przypadkach jest problem... ;) Zamiast wymyślać coraz to nowe tabletki na odchudzanie, mogliby wymyślić tabletki na silną wolę :P ;)

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
Ja też gratuluję, przede wszystkim samozaparcia i wytrwałości  :brawo_2:

Offline Isus Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 26.06.2010
Pełen podziw :blagam:
Ja jak zaczynam sie odchudzac to z minuty na minute tego samozaparcia mam coraz mniej :tak_2: a poza tym Uwielbiam słodycze :obiad: :brawo: :brawo:

Offline kaamila Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 10.07.2010
Gratuluję tych zrzuconych kilogramów. Ja zaczynam dietke od poniedziałku. A ty na jakiej diecie jesteś?

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Ja za każdym razem zaczynam diete "od jutra"  :hopsa: :hopsa: :hopsa: szkoda tylko,że to jutro nigdy nie nadchodzi :ckm: :Szczerbaty:

Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
Oooo tak macie racje dziewczynki tabletki na silna wole by sie sprzydaly :)A te wszystkie tabletki odchudzajace to pic na wode jezeli  nie   masz  odpowiedniej diety i nie cwiczysz nic ci nie pomoga :/
kaamila Diete mi trenerka ulozyla.Glownie opiera sie na bialku :)

Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
Ahhhh zapomnialam Wam napisac ze widzialam dzis sliczniutki diadem :) I chyba sie na niego zdecyduje :) Tylko uzgodnie z moja fryzjerka czy bedzie mi pasowac do fryzurki :)

Offline justys0101 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2011r.
No szybciutko uzgadniaj i wrzucaj zdjęcie  ;D

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
to S na koszulce to jak Super laska ;D

Offline MadziaGrzes

  • forumowicz
Elemelka hehe dobre :D:D
No nic dziewczynki na mnie pora do roboty ale ostatnia nocka na szczescia a jutro weekendowy szal cial czyli wygibasy :):)  :dj:  :disco:

Offline mka Kobieta

  • Every second is a lifetime and every minute more brings you closer to God and you see nothing but the red lights you let your body burn like never before. And it feels better than love. Yeah it feels better than love...
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :Serduszka: AF :Serduszka:
Miłego weekendu  :-* :-* :-*  ..no i dawaj te fotki diademu ::) ::) ::)