e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Odliczanko 05.06.2010 :)  (Przeczytany 12028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline justys0101 Kobieta

Ty się już tak nie tłumacz tylko szybko wracaj i opowiadaj!  ;D ;)

Offline amika Kobieta

Offline patrycja_4r Kobieta

Offline madzia_n Kobieta

Oj Dziewczynki jestem załąmana :(:(:( Lekarz wykryl mi dzis guza na piersi ktory ma ponad 1 cm we wtorek mam szczegolowe badania tak bardzo sie boje :(:(

Offline wiśniowa Kobieta

:przytul: :przytul: :przytul: wiem, że łatwo mówić (pisać) ale staraj się nie denerwować póki nie ma szczegółowych badań  ::)

Madziu, uwierz mi, że dopiero badania stwierdzą co to jest i naprawdę może to być NIC GROŹNEGO!

Znam kilkanaście takich przypadków! Także naprawdę głowa do góry!  :-*

Takim najbardziej chyba strasznym to była moja teściowa... której lekarz nawet na biopsji nie mógł się wbić i mówił jej, że to może być złośliwy rak i bardzo rozwinięty... okazało się, że to było zapalenie gruczołu mlekowego!!!

Także Madziu, spróbuj się nie denerwować i trzymam kciuki za badania!  :przytul:

Postaram sie jak najmniej o tym myslec ale sam fakt ze cos takiego mam mnie dobija :(

Ale teraz troche o przygotowaniach :)
- sala wynajeta
- kucharki
- ustalona dekoracja z dekoratorkami(bialo-rozowo-zielona)
- zespol zalatwiony OSCAR z Tychow(w maju jedziemy ustalic szczegoly zabwa piosenek itp :)
- fotograf+kamerzysta Studio Cinema w Sosnowcu (tydzien przed jedziemy ustalic wszystkie szczegoly)
- Suknia zaprojektowana bedzie szyta w maju :)
- Kosciol zarezerwowany nauki w marcu :)
- Cukiernia wybrana "Maciuś" :)
- Bukiet bedzie robiony przez dekoratorki
- Bukiety dla rodzicow takze beda robione przez dekoratorki
- zaproszenia winetki zawieszki na wodke beda robione przez dekoratorki :)
- wodeczka zakupiona
- buty zamowione
- makijarz i pazurki beda robione przez moja kuzynke wizarzystke :)
- fryzjerka zarezerowana