Autor Wątek: Restauracje Bydgoszcz  (Przeczytany 259178 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ania24polska

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1134
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
    • Ania i Michal
  • data ślubu: beż ślubu najlepiej :)
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #90 dnia: 23 Marca 2008, 07:43 »
MONIKABYDG widzę ze znasz się na lokalach bo w fordonie polecasz inną tu inna w takim razie gdzie masz wesele Pochwal się


Offline MONIKABYDG

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 21 CZERWCA 2008
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #91 dnia: 25 Marca 2008, 22:23 »
Cytat: ania24polska link=topic=1887. msg526912#msg526912 date=1206254614
MONIKABYDG widzę ze znasz się na lokalach bo w fordonie polecasz inną tu inna w takim razie gdzie masz wesele Pochwal się

SZczerze to ci powiem ze znam sie za dobrze troche kiedys w tym siedizałma i znam połowe sal chyba w bydgoszczy iw iem czegoo mozna sie spodziewac ale chyba to nie dobrze bo ciezko było mi wybrac?? jednak ja moim przyjaciołkom wybrałam MARTINE  na Inowrocławskiej i było za. . . .  naprawde teraz sama tam wezme slub uwazam ze za ta kase to ja mam wersal w porownaniu do innych retsauracji czy to sal. . .  wiem ze ty robisz na UTP mnie to nie kreci sorki mam swoja opinie ale tobie zycze udanego weselicha abyc była y zadowolona inni ni emusza!!!
MONIKA bydgoszczanka

Offline ania24polska

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1134
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
    • Ania i Michal
  • data ślubu: beż ślubu najlepiej :)
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #92 dnia: 26 Marca 2008, 07:54 »
Ja juz jestem zadowolona z tej Co do znawców sal to kazdy ma swoja opinie ni nie tylko dobre opinie ale sale maja tam ładną  ale moja ładniejsza :) dlatego wybralam wesele tam a nie w Martinie choc tez tam bylam Pozdrawiam


Offline MONIKABYDG

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 21 CZERWCA 2008
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #93 dnia: 26 Marca 2008, 19:11 »
NO WŁASNIE JA WOLE MIEC CAŁY LOKAL DLA SIEBIE I  WSZYTSKO PRZYGOTOWANE DLA MNIE TYLKO. . TY WOLISZ NA ATR MIEC 3 WESELA NARAZ TWOJ WYBOR KAZDY WOLI COS INNEGO. .  MI AKURAT TO NIE ODPOWIDA BO BYŁAM NA TAKIM WESLEU NA ATR I MI NIE ODPOWIADAŁO. . POZDRAWIAM
MONIKA bydgoszczanka

Offline kaasieek

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #94 dnia: 26 Marca 2008, 22:34 »
Jeden woli matkę inny woli córkę...taki nasz urok i dobrze bo w przeciwnym razie byłoby nudno  ;D

ania24polska , ja z kolei znam kilka osób które były na ATR na weselu i jako goście i jako główni bohaterowie i wszyscy byli bardzo zadowoeleni  ;D


rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #95 dnia: 27 Marca 2008, 07:56 »
Monika prosze o nieużywanie CAPS LOCKA na forum.

Offline AGNIESIA

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 50
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #96 dnia: 27 Marca 2008, 07:59 »
MONIKABYDG skoro siedziałas w tematach sal to może masz jakaś sprawdzoną obiektywną opinię odnośnie biesiadnej w Białych Błotach. Z pewnością nie umywa sie do Martiny bo widze, ze podchodzisz do niej bezkrytycznie ale może coś słyszałas o mojej?

Offline ania24polska

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1134
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
    • Ania i Michal
  • data ślubu: beż ślubu najlepiej :)
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #97 dnia: 27 Marca 2008, 08:32 »
monikabydg sorki ale szczerze wątpie w twoje tak zwane znanie sie na lokalach ... bo po pierwsze jestes jedyna na tym forum co krytykuje ATR i zadnego powodu nie ma prócz tego ze są tam 3 wesela co jest kompletna bzdura wiec jak juz bedziesz miala cos konkretnego to napisz bo narazie widze ze z ciebie jest egoistka wielka i nikt wiecej .... dla uściśnienia tam są dwa wesela jednoczesnie i w dodatku niezalezne od siebie

Ja jestem szczęśliwa,że mam tam wesele i gadaj sobie do woli  jak ty super znasz sie na salach.... nie jesteś jedyna co tam na weselu była


Offline kaasieek

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #98 dnia: 27 Marca 2008, 11:45 »
ania24polska , kurcze...zapomniałam wysłać Ci zdjęcia.... mam nadzieję że poradziłaś sobie bez nich...sorki ale skleroza  ;D



Offline ania24polska

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1134
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
    • Ania i Michal
  • data ślubu: beż ślubu najlepiej :)
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #99 dnia: 27 Marca 2008, 13:04 »
Kasssiek kochanie nie szkodzi  :) jakos dałam radę aczkolwiek zdjecia zawsze chetnie obejrze :):)


Offline stadi

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #100 dnia: 28 Marca 2008, 16:11 »
No dobra dziewczyny;)
no to mamy ustalone, ze sala MZK jest OK ;D

ale ja do ATR (UTP) tez nic nie mam i sie dalaczam do pochelbych opinii 8)

niestety termin maja juz zajety. . i szukam dalej. .

a ktos mi cos powie o Palacu w Myslecinku? ???
albo hotelu Saga na trasie na Poznan?  ???

Offline gabi_27

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #101 dnia: 28 Marca 2008, 16:29 »
Z tego co wiem, sama sprawdzałam, to zarówno SAGA jak i Myślęcinek są bardzo drogie. A na dodatek w Pałacu w Myślęcinku podobno jest mało jedzenia. Ja sama mam w restauracj Tango na Wyżynach. Sala jest naprawdę śliczna. Można zobaczyć w internecie. I cena dosyć przystępna. Fajna też jest Kumerówka w Myślęcinku, ale tam mają dość napięty terminarz. A ha i jeszcze słyszałam od znajomych, którzy byli w Telimenie na Fordońskiej, że jest fajnie i dużo jedzonka.

Offline iza22

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 2653
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.09.2008
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #102 dnia: 28 Marca 2008, 19:39 »
W Sadze jest super, niestety menadzer nas wystawil do wiatru, obiecywal termin, a pozniej sie okazalo, że terminu nie ma, ale mimo to polecam. A myślęcinek to mi każdy odradzał, ale koleżanka miała tam w sierpniu wesele i było pięknie i jest zadowolona w 200%, a ludzie którzy byli u nich na weselu już zamówili sobie tam wesela:)

Offline kaasieek

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #103 dnia: 28 Marca 2008, 21:34 »
stadi, a kiedy masz ślub?


Offline stadi

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #104 dnia: 28 Marca 2008, 21:49 »
chcialam jakos w czerwcu 2009
ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Offline kaasieek

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #105 dnia: 28 Marca 2008, 22:00 »
I na czerwiec 2009 mają już na ATRze zajęte ??? .... co to się porobiło...... jak mi wpadnie jakaś sensowna sala do głowy to dam znać ... póki co nic mi na myśl nie przychodzi....


Offline Aneczka 7

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 648
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.06.2007
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #106 dnia: 6 Kwietnia 2008, 13:16 »
Ja szukałam sali dość długo i zdecydowałam się na sale MAZUR na ulicy Pięknej. Chciałam wyprawić uroczystość w restauracji POD PAPUGAMI gdyż super wystrój jest. Ale jak przedstawili mi cennik i co on obejmuje to ręce opadły.. Całą uroczystość finansowaliśmy sobie sami więc szukałam dalej aby była dobra cena i fajny wystrój. I znalazłam i nic bym nie zmieniła!!
Urzekła mnie Pani która nam suuuper wszystko podpowiedziała, doradziła i spełniła nasze marzenia. Przystroiła nam pięknie wejście do budynku, schody prowadzące na górę, salę i urządziła nam piękny kącik dla dzieci gdyż ich trochę mieliśmy. Maluchy mogły rysować, wycinać i bawić się zabawkami. Jedzonko przepyszne. Do dziś pamiętamy jajka z kawiorem, sałatki, pyszną golonkę czy szaszłyki. Obsługa spisała się na medal choć wyprawialiśmy wesele na niecałe 50 osób. Jedzenia starczyło jeszcze na poprawiny i każdy wychodzący dostał nieco jedzonka! Płaciliśmy 110 za osobę z ciastami i pysznym tortem. Full jedzonka! Szczerze polecam!!



Offline nikaa

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #107 dnia: 9 Maja 2008, 14:50 »
Ma ktos moze numer kontaktowy do Utp. . . chodzi mi o ich sale. . . ? nigdzie nie moge znalesc:/

Offline Beacia

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 964
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 19. 07. 2008 r.
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #108 dnia: 11 Maja 2008, 21:53 »
Aneczka7 my też byliśmy Pod Papugami ale ceny nas powaliły.
A na dodatek nie mają parkingu. Samochody musiałyby stać na ulicy.

My ostatecznie zdecydowaliśmy się na hotel Brda.

Offline nikaa

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #109 dnia: 23 Maja 2008, 18:58 »
My sie zdecydowalismy na Ga-Sto przy Toruńskiej. . .  bylam obejrzec sale bardzo ladna;) i jeszcze sa planowane remonty. . . wiec w ogole bedzie pieknie;)

Offline kasiatomusia

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 136
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 25.04.2009
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #110 dnia: 24 Maja 2008, 22:29 »
Witam my też  mamy w Gasto :) Ta sale znam już 10 lat:) i widać postępy , tak jak mówisz pięknie tam sie robi. Pozdrawiam

Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline aniusi84

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 27.07.2013
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #111 dnia: 27 Maja 2008, 18:13 »
Przeczytałam pare wątków i nie widzę żadnej opinii co do restauracji taverna.  Bawiliśmy się tam na weselu jakis czas temu i bardzo nam się spodobało pod względem wystroju, jedzonka, obsługi, dlatego nasze wesele odbędzie się właśnie tam.

Przed podjęciem tej decyzji zwiedziliśmy wiele lokali  w bydgoszczy i okolicach, jednak miejsce, jak i oferta wydaje nam się najkorzystniejsza właśnie tam :)

Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13115
  • Total likes: 5
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #112 dnia: 18 Czerwca 2008, 14:55 »
co do sali SAGA!!!!!!!!!!!!!!!absolutnie odlotowa sala na weselicho,byłam w zeszłym roku,niema lepszej chyba-salka przestronna a zarazem bardzo przytulna,parkiet do tanczenia w kształcie kwadratu,weselicho było nieduże bo na 80 osób i nikt sie o siebie nieobijał w tańcu,fajne miejsce dla orkiestry,klima,taras,piękny ogród z miejscem na ognicho,jedzonko spoczko,KELNERZY PRZYSTOJNIACZKI;-)))poprostu full wypas,jakby co mam mnóstwo zdjęć jak coś prześlę na priva.
ja juz nichciałam wchodzic dwa razy do tej samej rzeki i naszym gościom(rodzinka z mojej strony,KTÓRA BYŁA I U BRATA)POKAZAC COŚ INNEGO I wybrałam Gazdówkę,zupełnie inny klimat-jak sama nazwa wskazuje istna góralska chatka,właściciel spoczko,miła okolica,kelnerzy jeszcze bardziej przystojni;-)))brykający se w kierpcach,restauracja wraz z hotelem(26 miejsc) tylko dla Nas. jestem pewna ,że zabawa choć w innym klimaciue będzie równie spoczko jak w SADZE,a może ktos tam juz się bawił???



Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13115
  • Total likes: 5
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #113 dnia: 18 Czerwca 2008, 14:59 »
noi jesli chodzi jeszcze o MYślęcinek-sala bankietowa w ogrodzie-super salka ale na duże weselicho,jak ja zaproponowałam na 70 osób na sobotę w czerwcu,właściciel,powiedział,że jesli podniosę ilość gości do 90 to możemy zacząć rozmawiać,chyba że zrobięwesele w środku tygodnia-np w środę-NO SUPERRRRRRRRR WOGÓLE-trochę go jednak rozumiem-pogoń za kaską,no ale znalazłam już salkę i też jest ok...


Offline ka_ha

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 07.06.2008
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #114 dnia: 3 Lipca 2008, 20:48 »
Wesle juz za nami dlatego goraco polecamy restauracje Tano (dawniej Domino).  Jedzenia bylo mnostwo i przede wszystkim pyyyyszne.  Obsluga bardzo mila szczegolnie pan (chyba szef kuchni).  Goscie byli zachwyceni.  Od niedawna sa tam dwie sale zielona i debowa.  My mielismy na tej wiekszej i nowszej - debowej.  Z poprawinami wyszlo nas ok 160 zl/os.  Naprawde warto (polecam jako atrakcje calego lososia:)

Offline jucha28

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 13 WRZESIEŃ 2008
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #115 dnia: 4 Lipca 2008, 16:38 »
Cytat: szajbik link=topic=1887. msg293061#msg293061 date=1179865248
Hejka  :)
Czy ktos organizowal lub byl na weselu w osrodku JULIA w Samociążku albo OW Żagiel (Pieczyska i Borówno).  Jak to wyglada z jedzeniem, obsluga, całą organizacja.  Z góry dziękuje i pozdrawiam

Offline etkapetka

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.05.2009
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #116 dnia: 9 Lipca 2008, 15:37 »
Witajcie :)
Niedawno byłam na weselu kuzynki w hotelu Brzoza i bardzo polecam.  Jedzenie przepyszne, zawsze ciepłe i bardzo dużo, często zmieniane nakrycia, kelnerki bezszelestne.  Tylko z winkeim był kłopot bo nie postawili na stole tylko nalewali jak ktoś poprosił a Para młoda mówi, że sporo kupili tych win. 
Ja planuje wesele na przyszly rok.  Nie chce powtorzyc miejsca po kuzynce.  Dlatego szukam innego miejsca.  Bardzo bym chciała jakąś sale z ghotelem bo mam sporo gości z poza Bydgoszczy.


Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13115
  • Total likes: 5
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #117 dnia: 9 Lipca 2008, 17:47 »
heja etkapetka;-))))ja miałam podobna sytuację jak u Ciebie-rok temu bawiliśmy się na weselu u mojego brata w Sadze,sala superrrrrr z hotelem,jednakże niechciałam pokazywać rodzince z mojej strony tej sali i na moim weselu,więc wybrałam Gazdówke!!!to taka nowa góralska chata za Osielskiem,z miejscami hotelowymi,także cała restauracja i hotel tylko dla nas!!!nieznam nkogo kto by miał tam wesele,mam nadzieje ze wszystko będzie ok,jednakże bardzo polecam Sagę!!!!


Offline etkapetka

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.05.2009
Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #118 dnia: 10 Lipca 2008, 09:26 »
Dzięki Daruda za pomoc.  Napewno odwiedze Sage. 
Dla osob, ktore jeszcze nic nie znalazly polecam restauracje CO na Hetmanskiej.  Razem z sala byl zespol (grali rewelacyjnie).  Jedzenie bylo pyszne, kelnerzy bezszelestni. 


Offline fish2004

Odp: Restauracje Bydgoszcz
« Odpowiedź #119 dnia: 10 Lipca 2008, 09:51 »
no a ja właśnie jak szukałem sali do się zraziłem do CO, podobnie do Adagio
w obu mają "swoje" zespoły. . .
jakoś nie odpowiada mi taka opcja, z góry coś narzucają;/
a ja wolałem wybrać zespół samemu niż polegać na kimś. . .
nie wiadomo do końca co oni z tego mają, szczególnie że nie słyszałem zbyt dobrych opinii o jednym z tych zespołów
no ale każdy lubi coś innego;)
poza tym w Co jest stosunkowo mało miejsca, no i ten brak parkingu. . .