e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Wakacje z maluszkiem  (Przeczytany 165620 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Lutego 2010, 21:09
Najgorzej było zrobić zdjęcie noworodkowi, żeby spełniało wymagania UE. 20 min męczyliśmy ją u fotografa, żeby "trzymała" głowę, miała otwarte oczka i poważną minę. Nie wspomnę już o Urzędzie, gdzie dziecko musiało być z nami, żeby pani w okienku stwierdziła, że ona to ona, ale podjazdów dla wózków to już nie zrobili...

Odp: Wakacje z maluszkiem
4 Marca 2010, 14:27
Ale teraz paszort dla dzieci do 5 lat jest TYLKO na rok wiec jak dla mnie srednio sie oplaca co roku wyrabiac, my jednak zdecydowalismy sie na dowod.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Morgan

  • Gość
Odp: Wakacje z maluszkiem
26 Marca 2010, 20:10
ktos sie orientuje ile wazne sa te nowe dowody?:)

Offline kjp83

Odp: Wakacje z maluszkiem
26 Marca 2010, 20:43
dla dziecka poniżej 5 lat paszport ważny jest 1 rok

♡ Szymon & Leon ♡

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
26 Marca 2010, 20:44
Dziś zamówiłam na sierpień Chorwację (drugie podejście), jazdy jest 16 h, rozkładamy na 2 dni po 8h. Mam nadzieję, że przetrwamy  ;D

Morgan

  • Gość
Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 07:33
mnie chodzilo o dowod dla dziecka :)
o paszporcie wiem :))

Offline gosiaczekk Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 08:47
Dziś zamówiłam na sierpień Chorwację (drugie podejście), jazdy jest 16 h, rozkładamy na 2 dni po 8h. Mam nadzieję, że przetrwamy  ;D

martyna a gdzie i co zamówilas jesli mozna wiedziec :) Sami szukaliscie czy z biura?

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 08:49
Zamówiłam w Neckermannie (cena o dziwo nieco tańsza niż z biura Adriatyk, która specjalizuje się w Chorwacji). Jedziemyu do Puli (Istria), będziemy mieszkać w apartamencie, z własnym wyżywieniem.
A szukaliśmy najpierw w necie, później byłam w dwóch biurach.

Offline gosiaczekk Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 14:44
oo :)  my bylismy w Puli jeszcze przed ślubem. Typowo turystyczna miejscowość, fajne zabytki - polecam amfiteatr rzymski. Noo i koniecznie zwiedźcie plitwickie jeziora.  :)

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 15:35
laseczki a powiedzcie mi jakie macie sposoby na załatwianie potrzeb dziecka na plaży?
chodzi mi o plaze gdzie nie ma zaplecza czyli toalet no bo i takie niestety sie zdarzają a np na kwatere jest za daleko???
wiecie dorosły wytrzyma a dziecko? ktore juz nie nosi pieluchy?
może to głupie pytanie ale ostatnio spotkałam sie z kilkoma miejscami gdzie toaleta nie byla na wyposarzeniu plaży ;D

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 21:06
oo :)  my bylismy w Puli jeszcze przed ślubem. Typowo turystyczna miejscowość, fajne zabytki - polecam amfiteatr rzymski. Noo i koniecznie zwiedźcie plitwickie jeziora.  :)

Tak, tak, nad jeziora na pewno się wybierzemy :)

Opowiedz coś jeszcze o tej miejscowości. Nadaje się z dzieckiem?

Offline gosiaczekk Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
27 Marca 2010, 22:43
hmm martynko byliśmy wtedy bez dziecia bo jeszcze go nawet w planach nie było ;)

...ale jedno mogę powiedzieć - jeśli chodzi o zabawę dzieciaczków w morzu i na plaży to może być kiepsko, bo plaże są kamieniste :/

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
28 Marca 2010, 09:26

...ale jedno mogę powiedzieć - jeśli chodzi o zabawę dzieciaczków w morzu i na plaży to może być kiepsko, bo plaże są kamieniste :/

A masz jakieś fotki plaży?
Jestem pewna, że Mała sobie poradzi :)

Odp: Wakacje z maluszkiem
28 Marca 2010, 10:25
plaże są kamieniste w całości czyli tak jakby z takich głazów wielkich albo ze żwirku
nie wiem czy nie przydąłoby sie kapcie takie do kąpania
no i w wodzie kolczatki

Offline kjp83

Odp: Wakacje z maluszkiem
28 Marca 2010, 10:30
My niestety wakacje dopiero pod koniec października lub w listopadzie. Dziewczyny macie pomysł gdzie jeszcze moze grzać słoneczko oprócz Egiptu? Całkowite egzotyki też odpadają z racji kosztów.
Do Chorwacji można kupic specjalne buty właśnie na kamieniste plaże.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline gosiaczekk Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
28 Marca 2010, 10:31
tak buty koniecznie bo pojawiają się tez jeżowce

Morgan

  • Gość
Odp: Wakacje z maluszkiem
28 Marca 2010, 18:21
ja bylam w Puli na koncercie Kelly Family ;))

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
28 Marca 2010, 20:00
Buty będą obowiązkowo, my takie mamy jeszcze z czasów Egiptu, a dla Małej się kupi. Oglądałam zdjęcia na necie i jedno było jak malec raczkuje po tej kamienistej plaży, więc chyba nie jest tak źle :) A babki będzie robić na placu zabaw:)

Offline Olucha Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 08:22
Postanowiłam troszkę odkopać wątek, jako że zbliżają się wakacje wybieram się w połowie lipca z młodą nad morze, będzie miała 8 miesięcy i tutaj pytanko jakie miejscowości polecacie ? I jeszcze jedno jak najlepiej na takich wakacjach transportować takiego malucha, w nosidle, czy może lepiej targać się z wózkiem wszędzie?

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 08:27
Mówisz o transporcie na plażę? Ja byłam z Małą jak miała 6,5 m-ca i jeździłam z nią wózkiem. Nie wyobrażam sobie targać jej w foteliku, tym bardziej, że byłam bez męża.
Polecam: Międzyrzecz lub Mrzeżyno (tu sama nie byłam, ale ponoć pięknie, może dzisiaj tam pojedziemy)

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 08:30
Oczywiście miałam na myśli Międzywodzie.

Offline Olucha Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 10:19
Rzeczywiście Międzyrzecz raczej nad morzem nie jest  :P

Miałam na myśli takie nosidełko na plecy a nie samochodowe  :)

Offline nikola/23 Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 10:25
Oj własnie my tez sie wybieramy nad morze i nie wiemy gdzie, napewno w odwiedziny do Gdanska pojedziemy ale gdzies bysmy chcieli gdzie mozna z maluszkiem poszalec  ;)

Rowniez sie zastanawian nad wozkiem tylko sprzedalam swoj z kolami pompowanymi, i teraz takie pytanko czy ktoras sie wybrala na plaze wozkiem "parasolką"

Offline .:Anka:. Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 10:29
wózek i tak będzie lepszy - napakujesz tam mnóstwo gratów
a nosidło się przyda na zakupy  :)

Offline Olucha Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 10:30
No właśnie jak sobie pomyślę że mielibyśmy z małżem targać( czyli głównie Małż  :P) parawan, leżaki, parasol, rzeczy dla Liwii o naszych nie wspomnę i do tego jeszcze wózek no i Liwię to już mi się odechciewa, może wygodniej było by młodą na plecy wrzucić  ::)

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 21:52
Dokładnie tak jak Ania pisze. Pod wózkiem zawsze lądują koce, ręczniki, zabawki i Bóg wie co jeszcze. My dzisiaj byliśmy nad morzem i mimo, że Mała ma 2.5 roku bierzemy naszego niezniszczalnego x-landera i pomykamy na plażę.
A jak Twoja jest taka Mała to i zdrzemnie się w wózku, zaczepisz parasol, czy pieluchę na budę i spokój. Piach jej nie wpadnie (chyba, że będzie wichura), można się przejść po plaży...

Offline kjp83

Odp: Wakacje z maluszkiem
3 Czerwca 2010, 22:00
ja też bez wózka się nie ruszam :)

♡ Szymon & Leon ♡

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Wakacje z maluszkiem
4 Czerwca 2010, 08:27
U nas wózek też jeździ z nami, co prawda już parasolka tylko ale jest. Nie zawsze używamy ale awaryjnie jeśli chcemy przejść się gdzieś dalej to mamy go pod ręką.

Odp: Wakacje z maluszkiem
4 Czerwca 2010, 08:56
ja raczej sie nie wypowiadam bo wózek muszę mieć  ;D zastanawiam sie tylko nad jagodą czy ona da rade chodzić z nami
myślałam nad tym http://www.allegro.pl/item1062287795_mutsy_step_up_board.html tylko nie wiem jak sie z tym jezdzi

Offline :martyna: Kobieta

Odp: Wakacje z maluszkiem
4 Czerwca 2010, 08:58
Agatka, moja siostra miała to dla swojego synka jak się urodziła jego siostrzyczka. Mały miał wtedy niespełna 2 latka i jeździł na tym dzielnie. Myślę, że Jagódka da radę, ale to nie nadaje się na plażę, bo wg mnie nie pojedzie po piachu.