e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: bardzo prosze o pomoc-licze na was  (Przeczytany 2472 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline iza7207 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 16.10.2010
bardzo prosze o pomoc-licze na was
15 marca 2009, 12:38
Dzień Dobry wszystkim forumowiczom.  mam ciężki orzech do zgryzienia i licze na wasza ewentualna pomoc i opinie.  nasze wesele odbędzie się 16. 10. 2010 jeszcze sporo czasu ale z tego co się okazało jeśli chodzi o salę i zespół to prawie ostatni gwizdek-niestety nadal nie wiem czemu są az takie wyprzedzenia. kamerzysta już jest:) planujemy wesele na ok. 90-100 osób. 
wstępnie jestem po rozmowie z panią w domu weselnym Jubilat w Będzinie-sala ładna ta na górze,goście sie pomieszczą ale bardzo się wacham ponieważ wszystko ładnie pięknie ale jest problem z podpisaniem umowy,a ja wolę mieć wszystko czarno na białym no i jeszcze ta dopłata za stłuczki-nie wiem co o tym myśleć. 
kolejna opcja to California w Czeladzi-wstępna rozmowa z panem przebiegła w miarę obiecująco, z tego co mi mówiono jedzenie jest dobre,wystrój powiedziałabym nienajgorszy choć parę rzeczy bym zmieniła. pytanie tylko czy nie bedzie tam nam za ciasno, pan twierdził że wchodzi spokojnie 140 osób-osobiście-no nie wiem.
kolejna sprawa to zespół po wstępnych eliminacjach zostały mi dwa do wyboru,które mają jeszcze wolny termin.
pierwszy z nich to Wagner Band z Ożarowic byliśmy rozmawialiśmy nie ma problemów, grają na żywo bez ściemy jest saksofon, cztery osoby, .  posłuchaliśmy płyty z wesela i nawet jak na taką jakosć brzmienia z płyty podobają nam się. do szczęścia brakuje tylko wokalistki ale pan powiedział że mogą zagrać dodatkowo z wokalistką, pytanie tylko z jaka. czy ktoś z Was słyszał kiedyś ten zespół z wokalistka?ponieważ pan nie posiadał żadnego takiego nagrania liczę na waszą pomoc. 
drugi wstępnie zespół to Four Band z Preczowa tym razem pięć osób również grają na żywo. niestety nie ma tam saksofonu ale jest ponoć trąbka, myśle ze też może być. dowiedziałam się ze dwa lata temu zmieniła sie wokalistka i doszedł pan który gra na perkusji. czy ktoś z Was byl już na weselu na którym grali w obecnym składzie? jestesmy umówieni z nimi na posluchanie na żywo gdy będą mieli probę ale tak jak w kwestii poprzedniego zespołu liczę na wasza pomoc i opinię.  ceny są podobne pozostaje teraz tylko kwestia wyboru.
a może ktoś z Was moze mi polecić jeszcze jakąś przyzwoitą salę lub zespół-tylko nie dyskietkowców. jeśli tak to bardzo proszę o namiary.
dzięki z góry za pomoc.

Offline kiniadg Kobieta

  • http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=21353.0
  • entuzjasta
  • data ślubu: 03.07.2010 Maxim
jesli chodzi o ta sale, to sa juz ostatnie propozycje...? wydaje mi sie, ze lepiej zwiedzic wszystkie sale z okolic ;-) co do miejsca w Californi... ja z doswiadczenia wiem ze jak wlasciciel/wlascicielka mówki ze sala jest na 150 osob, to trzeba sobie odjac ze 30/40 miejsc zeby kazdy mógł się normalnie bawic :-)  ja tez jestem ze slaska... zjezdzilismy bardzo duzo róznych sal i wybralismy kilka typów... ( oczywiscie sal na mniej wiecej 110 osób )... po dwóch tygodniach zdecydowalismy sie juz konkretnie :-)
październik jest miesiącem w którym nie powinno byc aż tyle problemow z wybraniem sali. Tym bardziej mając ponad 1.5 roku :-) saj znac jak posły poszukiwania...   a co do zespołu, to my też mamy taki , ktory gra na żywo muzykę... :-) ale akurat tych dwoch nie znam, więc nie jestem w stanie ci nic podszepnąc :-) pozdrawiam kiniadg

Offline witchcraft Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 13 sierpnia 2011 :)
Kiniad a jaką salę wybraliście?

Offline kiniadg Kobieta

  • http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=21353.0
  • entuzjasta
  • data ślubu: 03.07.2010 Maxim
My zdecydowalismy się na Maxima  w DG :-) nowa i duża sala z pysznym jedzeniem :-) ( to sprawdzam sama wpadając od czasu do czasu na jakis smaczny obiadek albo kawkę z deserkiem :-) ) Będziemy miec swój pokój pary mlodej...sala obok Pogorii... nam się bardzo spodobała :-) Tam cena jest dośc spora, ale kupuje sie tylko alkohol... reszta jest w cenie...  Z takich większych sal w okolicy jest np KEM... duży i ładny ( tam tez jest spora cena i z tego co pamiętam 0.5 l na osobę) warto zobaczyc... Jest jeszcze jedenastka... przy hucie katowice... bardzo ładna ... może pomieścic nawet spokojnie 200 osob... tam na ten rok cena jest jakos 160 jak dobrze pamiętam, tak że zdecydowanie konkurencyjna cenka :-) Bliżej centrum jest jeszcze Astra... Jakoś w Sosnowcu Dorado... Nie jestem pewna, ale jakoś chyba stara strzecha byla jedną z większych z kilkoma pokojami do dyspozycji... aha i przu pogorii 1 ... tam jest shuma, Catamaran(on chyba jest mały, ale jak rok temu chodzilismy za salą, to pani powiedziała że są w trakcie budowy nowego obok... i bedzie na ponad 100 osób :-)

 może cos sie przyda z moich wywodow :-) powodzenia życzę :-)

Offline witchcraft Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 13 sierpnia 2011 :)
a ile placicie w MAximie?

Offline Kasia_Przystalska Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 10.07.2010
Ja się orientowałam i w KEMie na 2010 w cenie 240 zł jest alkohol bez ograniczeń, napoje ciasta i tort, dekorowanie sali itd. . . . . . także jest jeszcze trochę wolnych terminów.  pozdrawiam!!

Offline Kasia_Przystalska Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 10.07.2010
Cytat: Kasia_Przystalska link=topic=15045. msg859803#msg859803 date=1237454630
Ja się orientowałam i w KEMie na 2010 w cenie 240 zł jest alkohol bez ograniczeń, napoje ciasta i tort, dekorowanie sali itd.  .  .  .  .  .  podobno jest jeszcze trochę wolnych terminów bo koleżanka pytała.   pozdrawiam!!

Offline kiniadg Kobieta

  • http://forum.e-wesele.pl/index.php?topic=21353.0
  • entuzjasta
  • data ślubu: 03.07.2010 Maxim
My płacmy na 2010 lipiec  200 zł ... w cenie jest wszystko poza alkoholem... zależalo mi na tym żebym nie musiała sie przejmowac napojami, owocami, tortem :-) no i fajna sprawa z tym pokojem dla młodej pary (też w cenie)... szczególnie dla młodej pomocna jest  osobną ubikacją jak się z niej kozysta w tej wielkiej sukni...  pozdrawiam... to nieźle w kemie skoczyła cena... w tamtym roku było 200 zł od osoby jak bylismy oglądac tą salę... w sumie jest ciekawa i duża... nam brakowało m.in. podestu dla orkiestry...ale my mieliśmy dośc dziwne kryteria w porownaniu do innych :-)

Offline Sylvvia Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 24.07.2010 r.
Odp: bardzo prosze o pomoc-licze na was
3 września 2009, 20:06
Hej,
My też zastanawiamy się nad Maximem - sala rzeczywiście ładna, duża - mnie osobiście bardzo się podobała.  Wesele będziemy chyba mieli na ok 100 osób - myślę że tam bez problemów wszyscy by się zmieścili.  Druga sala też jest do dyspozycji oraz pokój z łazienką i drugie pomieszczenie zamykane na klucz.
Mojemu narzeczonemu nie podoba się tylko brak ogrodzonego placu przed budynkiem - i ten sklep :/
z dużych sal to byliśmy jeszcze w Kemie w dąbrowie (sala super ale trochę drogo),
Różana dolina w Będzinie wydała nam się jakoś mała - choć pewnie 100 osób by się zmieściło.
w Milowicach - Stara Strzecha jest też duża (zastanawiamy się też nad nią), w Czeladzi -
Szafranowy Dwór - jak najbardziej 100 osób (też nam się podobał),
Różany Zakątek myślę że też dosyć spora,
Domino moim zdaniem do 90 osób.  California i AnMark góra do 80. 
Dom Sielec w Sosnowcu też duża nowa sala. 
Byłam też w Gródkowie Pod Lwem- sala śliczna do 90 osób myślę spokojnie (choć tam zasady umowy nam się nie spodobały). 
W Sarnowie - Zielony Gościniec -do 80.
Jak sala jest ładna, to okolica kiepska. . . 
Wszystko zależy jakie ma się priorytety.  My wciąż się zastanawiamy   ;) obyśmy się wyrobili bo w końcu braknie nam terminów (ale bierzemy pod uwagę też ślub w tygodniu bo wyszedłby dużo taniej)
Pozdrawiam

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: bardzo prosze o pomoc-licze na was
8 września 2009, 20:12
Wiecie przepraszam w sumie że się wtrącam ale jeśli mogę coś doradzić to tak naprawdę lepiej sobie ciasto i tort czy napoje załatwić samemu - naprawde to nie jest jakaś straszna praca a ile można zaoszczędzić  ;)

Jak dobrze pamiętam w Maximie na maj 2009 chcieli od nas 185 zł ze wszystkim oprócz alkoholu  ;)
W różanej płaciliśmy z 160 zł bez - owoców, ciast, tortu , alkoholu i napojów, w sumie to był 1 l soku na osobe w tym menu i tak naprawde wyszło nam za :
owoce - 200 zł - 2zł/osobę
ciasto  - 270 zł - 2,7 zł /osobę
tort - 300 zł - 3 zł /osobę
napoje ( 250 l razem ) - ok 450 zł - 4,5zł/osobę
- tu udalo nam się od przedstawiciela  ;)
podsumowując wychodzi  12,2 zł na osobę czyli bez alkoholu 172,2 zł  ;)
Co prawda jest to różnica 13 zł na osobie ale gdy się ma 100 osób to już to robi różnicę  ;) bo z tych 13 zł robi się 1300 zł
Jeśli chodzi o ciasta i tort teraz cukiernie dowożą wszystko w dniu wesela  ;)



Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: bardzo prosze o pomoc-licze na was
9 września 2009, 07:45
ooo ja co ja npaisałam przepraszam za napoje i reszte soków wyszło nam 350 zł  ;) więc 3,5 zł /osobę

Czyli nie 12,2 zł róznicy a 11,2 zł  ;)

Co nie zmienia faktu że lepiej opłaca sie samemu takie rzeczy załatwiac  ;)