e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: " Że Ty i ja spośród tysięcy ... " ---> odliczam do 27.06.2009 :)  (Przeczytany 60169 razy)

Offline margolka Kobieta

• Chuck Norris
Fasolek, paooolka, justyna85,  hania3033, Justys851, madzia_kubica dziekuję  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ja też mam nadzieje, ze wszystko będzie  :ok:
Wystrój sali podoba mi się, ale muszę skombinować skądś pokrowce na krzesła - nie wiem jeszcze czy tylko dla nas, czy tez dla swiadkow. I muszę wymysleć coś na udokerowanie ściany za parą młodą - nie wiem , cos z tiulu czy jakiegos tam materiału ( nie znam się  :P ) - jakaś kotara albo coś. Nie mam jeszcze pomysłu, no ale chyba nie będę wynajmowac firmy dekoratorskiej jak tylko tyle chcę  ::) Jak myślicie ?

Justyś parkiet jest tak jak mówisz na zdjęciu numer 5. Ale ja wymysliłam sobie żeby tam dać ten stół co jest na innych zdjęciach pod oknem  ;) Wiem, że trudno to sobie wyobrazic bez zdjęcia  :D Na stronce "Kamionek" dodali ostatnio takie fotki,  z takim ustawieniem stołów, ale nie umiem skopiowac zdjęcia stamtąd. Pewnie się da ale ja nie umiem  :P
Pytasz o fryzjera...

Jestem zapisana!! Podobno do pani Agnieszki  :D
Mama powiedziała, że slub mam o 16.00 i panie same zdecydowały że zapiszą mnie na 10.00   :) I najpierw rzeczywiście bedzie makijaż  ;)

Tak więc mam umówiona makijażystkę i fryzjerkę ! Cieszę się  :skacza:
« Ostatnia zmiana: 19 stycznia 2009, 22:06 wysłana przez margolka »

Offline Justys851 Kobieta

• Chuck Norris
super że fryzjerka i makijażystka umówiona  :D !!! Kolejna rzecz z głowy  ;)
Ja mam na 16.30 ślub i mam na 10.30 więc czasowo się zgadza  ;D

Weszłam na strone kamionek i wiem chyba o co Ci chodzi  ;D żeby parkiet zrobić bardziej na środku przed tak jakby stołami a nie tak z boku  ::) ??

Offline madzia_n Kobieta

• Chuck Norris
  • data ślubu: 22 sierpnia 2009
Margolko ja bym wynajela firme dekoratorska :) Nie bedziesz miala tego na glowie... Jakis jeden obowiazek z glowy zawsze :)