e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Moda, zakupy itp.  (Przeczytany 2135574 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
15 listopada 2008, 12:19
na razie tylko 3 fotki, reszte tzn kozaki, plaszcz i bluzkę wkleje innym razem bo wyszły jakos mało korzystnie :P






Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Moda, zakupy itp.
15 listopada 2008, 12:37
fajna torebka i buciki  :D

Offline pyh Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: mężatka od 7.7.7
Odp: Moda, zakupy itp.
15 listopada 2008, 15:45
mnie szczegolnie sie podoba torebka

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
15 listopada 2008, 22:00
dzieki torebkę kupilam w New Yorkerze za...19,90 ;)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
15 listopada 2008, 23:02
A my dziś bylismy na zakupach i co...mąż się obkupił a ja dostałam na pocieszenie wazonik ::)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Odp: Moda, zakupy itp.
16 listopada 2008, 10:09
ooooo...musze odwiedzić NY :)

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
16 listopada 2008, 10:15
ooooo...musze odwiedzić NY :)

najlepiej w Szczecinie , bo w szczecisnkim NY ją kupiłam ;D
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Odp: Moda, zakupy itp.
16 listopada 2008, 10:18
hehehe  ;D
myśle, ze moze  uda mi się w Krk w jendym z 3 NY znaleźć :)
Cena bardzooooooooo kusząca :D

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
16 listopada 2008, 10:23
były jeszcze ziolene i żółte ;)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Moda, zakupy itp.
16 listopada 2008, 11:24
to ja chyba też sie wybiorę po tą torebkę  ;)

Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
Odp: Moda, zakupy itp.
16 listopada 2008, 23:34
super torebka ;)
ja w NY bede dopiero po 21/12 wiec sie juz nie zalapie ;)
z moich ostatnich zakupow - garsonka pracowa ... zero szalu ot pracowe ...



zakupilam tez jeansy rurki w topshopie - ale to zadna rewelka ot takie do kozaczkow ... wkleje kiedys fotke przy okazji ...

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Moda, zakupy itp.
17 listopada 2008, 00:10
ta garsonka ma bardzo ładny żakiecik  ::)

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: Moda, zakupy itp.
17 listopada 2008, 00:17
A ja cały czas myślałam że mówicie o Nowym Yorku   :P

Offline tylunia Kobieta

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
17 listopada 2008, 08:31
o Kasia mam bardzo podobna bluzeczke jak Twoja ostatnia z kolnierzem tylko nie mam mankietów i koszuli na dole  ;D ;D ale kolory identyczne  :D :D :D

ps. tez musze sie przejsc no new yorkera  ;D


Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
17 listopada 2008, 09:19
A ja cały czas myślałam że mówicie o Nowym Yorku   :P

Ela  :i_love_you:  :hahaha: :hahaha:

megan bardzo mi sie podoba ta twoja garsoneczka :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Odp: Moda, zakupy itp.
20 listopada 2008, 20:08
hehehe- prosze się nie smiac :)
poszłam sobie do NY - z mysla o torebce - NIE BYŁO,  a wyszłam z 3 T-Shirtami :) "w sam raz" dla Pani Doktor  ;)


 ;D ;D ;D ;D ;D

ehhehe... przydadza się na codzien ..Maksio będzie mógł po mnie skakać :)

Porażka nic sensowengo nie wdziałam w całej galerii...chyba to nie był mój dzien  ;)

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
20 listopada 2008, 20:53
haha Martuś, fajowe:)

Offline gosiaczekk Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
20 listopada 2008, 20:54
Dziewczyny zobaczcie jaką stronę znalazłam: LUKSUSOWY BUTIK INTERNETOWY!!! Matko jakie ceny!!!! Rozwalił mnie telefon komórkowy za 66 tyś złotych  :o :o :o

http://www.deluxury.pl/index.php

Offline Zaneta_81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 7.07.2007
Odp: Moda, zakupy itp.
21 listopada 2008, 09:20
ło matko! rzeczywiście ceny powalają :o
ale dzieku Gosiu za linka, pokaże stronkę P.  udowowdnie że nie jestem rozrzutna ;D

Offline anikaa Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 2.08.2008
Odp: Moda, zakupy itp.
22 listopada 2008, 09:25
Rany boskie, faktycznie :o

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 listopada 2008, 18:38
ciekawe czy mają wysprzedażei promocje ;D
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: Moda, zakupy itp.
27 listopada 2008, 14:22
Doklejam się - zakupy zrobione już dawno ale fotek nie było kiedy ;D

Płaszczyk





i buty



Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: Moda, zakupy itp.
27 listopada 2008, 14:39
Fajny płaszczyk...
też sie z myślami biję, czy sobie nie kupic na tą zimę nowego...

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: Moda, zakupy itp.
27 listopada 2008, 14:42
Ten mój jest z PROMODY, była fajne promocje - na metce 269, zapłaciłam 188 ;D

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
27 listopada 2008, 16:51
Sliczny Maja ten plaszczyk...i ta cena :o

Gdybym nie byla taaaaaaaaaaaka wielka juz bym była w Promodzie 8)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline kamyczek Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.12.2006
Odp: Moda, zakupy itp.
27 listopada 2008, 22:30
a mi się te butki strasznie podobają!! i  cholewy nie wyglądają na szerokie.

może wkleicie więcej zdjęć butów na nodze? zwłaszcza z boku ;) hehe, bo nie wiem już sama, czy mam jakąś schizę, czy buty powinny odstawać mocno od łydki :P
ANCYMONEK :)

Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
Odp: Moda, zakupy itp.
28 listopada 2008, 00:09
no musze sie pochwalic - glupi zakup ale slodki :)
kotkowa parasolka ;) (kliknac na fociaka trzeba to sie duze zdjecie pokaze)


Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
28 listopada 2008, 08:58
Hehehe Megan...wypasna ;D pasuje do "kociej mamy" :) takiej jak Ty :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: Moda, zakupy itp.
28 listopada 2008, 09:06
hii hiii
koci-koci łapki...
fajna

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Odp: Moda, zakupy itp.
29 listopada 2008, 22:05
Megus  - czadowa :D